Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצטרף להמלצה להשקיע באיטום הדלת+סט טוב,

 

במקום לרכוש סט ב1400 ש"ח שלא ינוצל ורק יגרום לעיוותים כתוצאה מרעידה של הדלת.

ולפני שכל אלה עם הסט הנ"ל קופצים שמדובר באחד מהטובים,

אני מבטיח לכם חגיגית ,שב1400 ש"ח- אני קונה סט

ב700 ש"ח + איטום ב700 ש"ח-ומגיע לרמה גבוהה יותר.

אף אחד לא מנצל את ההספק שהרמקול מסוגל לעמוד בו- הדלת מתחילה לרעוד הרבה לפני.

מידן תפסיק לקשקש.

אין ספק שאיטום מוסיף המון, אבל לעומת זאת אני מוכן להבטיח לך,

שסט ב700 + איטום ב700 , לא יתן את התוצאה של סט ב1400, תשכח מזה, זה לא יקרה.

להשריש לא להשריש אל תספר מעשיות. לא יודע מה יושב אצלך באוטו ואיך, מה שכן אני יכול להגיד לך

שאיטום זה לא אצבע אלוהים, וסט של 700 ישמע כסט של 700, עם איטום או בלי.

זה שאם אתה אוטם זה עוזר לרמקול לעבוד יותר טוב, וגורם לויברציות האלה להעלם וכו' וכו',

זה נכון, אבל אין מה לעשות, בהנחה שהמוצרים שאנחנו מדברים עליהם שניהם מגיעים מאותו מקור

(נגיד סידרה נמוכה וגבוהה יותר של אותו היצרן) סט יותר איכותי ישמע יותר איכותי אין מה לעשות.

Race Smart

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בטח זה רכב גרמני (לפי הסימלון)lol,

 

איך אתה חותך ב6db ? רוב הקרוסים הם 12db .

גם אם אין רעידות, עדיין האטימה משפרת את דיוק הרמקול בתדרי המידבאס.

אני שמעתי טויוטה קורולה רגילה, עם רמקול מגנט (הקומפוננט של 380ש"ח) בחנות על HU קנווד רגיל,

הבחור רגיל לשמוע מוסיקת רוק (עם הרבה כלים מוסיקליים) חיברו קומפוננט ב2 הדלתות,

דלת ימין נאטמה עם קיט קטן (speakers), זה פשוט נשמע שונה , באותו וליום מכשיר,

רמקול ימין (עם האטימה ) נשמע חד וברור יותר, וכן גם יותר חזק (יחסית).

ZZR

פורסם

איך אני חותך ב6 אוקט' עם דבר נורא נחמד שנקרא ALPINE9855

שם אתה! בוחר את האוקט' חיתוך בין 0\6\12\18\24

:D.....

 

אגב מידן מאיפה לך שליותם אין ניסיון עם איטום....ולא ענית...למה לא באת למפגש

 

ולמה זה נראה לך שהת'רד הזה הוא המקום המתאים לשאול את השאלה הזאת?!

פורסם
אין ספק שאיטום מוסיף המון, אבל לעומת זאת אני מוכן להבטיח לך,

שסט ב700 + איטום ב700 , לא יתן את התוצאה של סט ב1400, תשכח מזה, זה לא יקרה.

אם היה אפשר להגדיר את התוצאה זה היה נחמד אבל אי אפשר. אם האופציה הראשונה או השניה עדיפה זה תלוי בדלת ובהעדפותיו האישיות של הקונה. ישנם מקרים רבים שבהם הייתי מעדיף את האופציה הראשונה. אם מדובר בדלת שמזמזמת בכל מכת באס, לי אישית יהיה קשה להנות מהסט היקר יותר.

פורסם
אם היה אפשר להגדיר את התוצאה זה היה נחמד אבל אי אפשר. אם האופציה הראשונה או השניה עדיפה זה תלוי בדלת ובהעדפותיו האישיות של הקונה. ישנם מקרים רבים שבהם הייתי מעדיף את האופציה הראשונה. אם מדובר בדלת שמזמזמת בכל מכת באס, לי אישית יהיה קשה להנות מהסט היקר יותר.
להנות כן, אבל תסכים איתי בהנחה שהדלת לא עושה רעשים כאלה מאסיבים שאי אפשר להאזין

למוזיקה, איטום לא יחולל פלאים וקליפורניה בום לא ישמע כמו ג'נסיס.

Race Smart

פורסם

יותם בדלת של פאסאט סט ב1400 שקל יהיה על הכיפאק גם בלי איטום...בדלת של 205....סט של 800 שקל עם איטום יהיה טוב יותר מסט של 1400 שקל שלא יוכל לתת כלום

פורסם

המגבר שלי שמוציא 45 לערוץ הוא SPL AB03445.

 

ולכל אותם חבר'ה שטוענים שלא צריך איטום - בבקשה תחסכו. כל מערכת איכותית מתחילה בבניה נכונה וטובה. רכיבים בוחרים אחרי שהכשרנו את השטח. קל מאוד להמליץ על מורל ומאגנט, אבל כל זה לא שווה בלי בנייה נכונה.

נכון שפולקסווגן לסוגיו צריך פחות איטום מאשר יפנית, בעיקר בגלל עובי הפח והדלת האטומה.

מי שמחפש סאונד איכותי ובעל אוזן חדה - לא יבנה מערכת ללא איטום. אייל מסכים?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
איטום לא יחולל פלאים וקליפורניה בום לא ישמע כמו ג'נסיס.
אני טעיתי בעצמי, שמעתי סט של אינוקס פרו (זבל סיני ממותג)

בסוברו אימפרזה, לא ידעתי מה זה עד שאמרו לי שהבחור החליט לעשות אטימה כמעט מלאה.

איטום לא יהפוך קליפורניה-בום לג'נסיס,

אבל הוא יכול להקפיץ את הסט מבחינת איכות.

כל סט מעל ל50-60 ואט RMS יוכל להיעזר באטימה מכל סוג שהיא.

פעם ביקשתי שמי שמבצע אטימה , יבצע בדלת אחת ולא בשנייה, ע"מ לתת בסיס להשוואה.

האם מישהו ינסה זאת?

 

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=603327#post603327

ZZR

פורסם
אני טעיתי בעצמי, שמעתי סט של אינוקס פרו (זבל סיני ממותג)

בסוברו אימפרזה, לא ידעתי מה זה עד שאמרו לי שהבחור החליט לעשות אטימה כמעט מלאה.

איטום לא יהפוך קליפורניה-בום לג'נסיס,

אבל הוא יכול להקפיץ את הסט מבחינת איכות.

כל סט מעל ל50-60 ואט RMS יוכל להיעזר באטימה מכל סוג שהיא.

פעם ביקשתי שמי שמבצע אטימה , יבצע בדלת אחת ולא בשנייה, ע"מ לתת בסיס להשוואה.

האם מישהו ינסה זאת?

 

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=603327#post603327

לא זלזלתי במשמעות של איטום. אין פה זלזול. דינאמט ודומיהם הם לא וודו כמו דברים אחרים שאתה כן

מאמין בהם מידן. אבל השינוי לא הופך רמקולים למשהו שהם לא.

ואתה טענת בפירוש שאתה מעדיף רמקול ב700 עם איטום ב700 מאשר רמקול ב1400 בלי כלום

ואני מבטיח לך שזה חרטא.

ברגע שאתה אוטם אתה מפסיק להחשיב גורמים אחרים ושומע רק את הרמקול.

אין ספק שצלילים נאבדים בלי איטום, ואין ספק שצריך איטום וכן גם לדלת של פאסאט ועוד

שאר רכבים של הקונצרן כן צריך איטום, הוא ישפר את הסאונד הכל תלוי בכמות הבאס שהרכב מתוכנן

אליו.

וזה שהתקנה זה 50% מהמערכת זה נכון. כל האיטומים והכיוונים וכולי זה כן דורש את ההשקעה שלו.

אבל גם אם תשבו הרבה הרבה, רמקול זה רמקול, והאיטום לא יהפוך אותו למשהו שהוא לא.

הוא כן יתן לו לעבוד כמו שצריך, אבל זה לא תרופת קסם.

יש עוד המון דברים מלבד איטום שצריך לעשות במערכת ברכב על מנת לגרום למערכת להשמע יותר טוב.

איטום זה עוד שלב בדרך, לא הפתרון.

Race Smart

פורסם

יותם צריך סט ממש טוב ועוצמתי כדי לגרום לדלת של הפאסאט להשמיע רעש, מי שפרק דלק של פאסאט\גולף מהשנים 98\02

יודע שהדלת אטומה הרמטית ע"י פלטה של פח...ולא פח דק בכלל....כל העסק בנוי בצורה מאוד מאסיבית....והקרקושים כמעט ולא קיימים...הדלת אצלי יושבת עם סט של 70 RMS שמקבל את מלוא ההגברה (המגבר הוא 100 RMS...גיין מונמך) וגם בווליום ממש עצבני....הדלת לא מקרקשת....אבל למרות זאת אני בטוח שעם איטום אני אוכל למשוך את הקומפ' יותר למטה...אין ספק...

פורסם

לא יודע אם מישהו היה מתנגד לאיטום כל הרכב,אבל צריך להתחיל מאיפשהו...סט של 1400 ש"ח זה גם לא בדיוק ה"היי אנד" של אודיו לרכב ,אבל זה נקודת פתיחה מאוד איכותית,אם כי אין מדד של תמורה של איטום מבחינת חלוקה כלכלית תהיה לטובת האיטום,אך איטום זה דבר שהוא הכרחי,אך יכול להגיע בשלב מאוחר יותר...

 

אתה עדיין תשמע יותר טוב על דלת סטנדרטית קומפוננט של מורל הייבריד או משהו בסגנון,מאשר איזה סט של מאגנט על איטום...

זה כמו שלא כל מי שמתקין מערכת סטריאו איכותית בבית , משקיע בבידוד אקוסטי לחדר,ועדיין הוא נהנה מהצליל.

אומנם ברכב יש בעיה קשה(תרתי משמע) של הפח ברכב,ושאר הפלסטיקה שלא עומדת בזעזועים,אך לא כל אחד שמתקין סט של איזה 160 RMS נותן לו את ההספק הנ"ל ומצריך ממנו איטום,ואגב גם באיטום יש ויכוחים...לא מספיק רק לאטום את הדלת צריך לעשות עוד הרבה מעבר לזה כמו איטום הגג,שהוא לא פחות חשוב,וגם את הדש.

ובקיצור , לא כל אחד מפשיט את הרכב מקציף הכל בפוליארטן ומבצע איטום על כל הרכב ויוצר רכב מבודד אקוסטית...

מה לעשות,פונקציה של כסף היא תמיד הגורם הבעייתי באודיו לרכב...

השמיים הם הגבול , ותמיד יש משהו יותר טוב...אבל צריך להתחיל מאיפשהו....

under construction..

פורסם

בדיוק - ולדעתי סט של 1400 הוא פתיח טוב יותר מאשר 700+איטום ולו רק בגלל ש :

 

סט של 700 + איטום בשדרוג עתידי זה אומר עוד 1400 שקל על סט חדש, להבדיל מעוד 700 על איטום..

 

ניר - אתה תתחיל מהווילון האחורי !

פורסם
בדיוק - ולדעתי סט של 1400 הוא פתיח טוב יותר מאשר 700+איטום ולו רק בגלל ש :

 

סט של 700 + איטום בשדרוג עתידי זה אומר עוד 1400 שקל על סט חדש, להבדיל מעוד 700 על איטום..

 

ניר - אתה תתחיל מהווילון האחורי !

ואם המשוואה היא סט של 2K עם איטום ב2K מול סט של 4K?

עזוב, תמיד יש לפה ולשם, בכל אופן לדעתי האישית עדיף נקודת פתיחה, ומשם להמשיך.

אם יש לי תקציב X לקומפוננט אני אשקיע את כולו לקומפוננט ואז אני אחכה שיהיה לי תקציב

לאיטום כמו שצריך ואז אני אעשה איטום.

ברור לחלוטין שזה משפר ועל כך אין עוררין אבל גם צריך לקחת בחשבון שאין טעם

לרדת ברמה של הקומפוננט על מנת לעשות איטום, וזה מה שמידן הציע ועל כך קבלתי.

Race Smart

פורסם

שמעו חברה אני ביקשתי דבר פשוט לתת לי עצות למערכת ב-4000 ש"ח ואתם רבים ביניכם על איטום שמיטום אז אם אפשר בבקשה לדבר לנושא תודה!!


×
×
  • תוכן חדש...