Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוס למזגן


יניב921
שימו לב! השרשור הזה בן 6838 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תלוי איזה רכב ואיזו שנה. ברכבים חדשים - זניח.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה אבל אני אשמח לתשובה יותר מדויקת כ"ס אחוזים....

יש לאבי טרופר וגם לו לא מזיז המזגן את זה אני יודע

יניב תחשוב!

ברכבי הנוסעים המדחסים כמעט זהים (בדגמים מסויימים אותו מדחס לרכב 1300 ולרכב מוזרק 2300)

אז ברור שככול שהמנוע חזק יותר כך המזגן מטריד פחות..

בBX 1900 כ2%

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה איתכם אבל אני מרגיש שהאוטו מאבד לפחות 10 אחוז מכח כלומר 9 כ"ס אם לא יותר...וצריך ללחוץ פי שניים יותר על הגז..אבל זה הכל מה שאני מרגיש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי תשובה אבל הייתי רוצה לחדד את השאלה:

לגבי מה שהמזגן גונב:

1) האם מדובר בהספק קבוע?

2) האם מדובר במומנט קבוע (ואז ההספק עולה עם הסל"ד)?

3) האם רכב קטן (חלל נוסעים קטן) יש לו אותו מדחס כמו מיניוואן או טרופר?

4) באמת יש מכוניות שלא מרגישים כמעט כלום, ויש מכוניות שסוחבות גרוע יותר, אבל זה בדרך כלל מתבטא בסל"ד נמוך. בסל"ד גבוה לא מרגישים הבדל.

5) השינוי בבלימת מנוע הוא בד"כ מורגש הרבה יותר

6) בחדר יש לי מזגן 1 כ"ס. באוטו זה כנראה צריך להיות הרבה יותר בגלל הנטיה של הפח להתחמם ולהפוך לחממה נוראית. 1 כ"ס לא היינו מרגישים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם באיזה כתבה שקראתי אמרו שמזגן של רכב לוקח 2.5-3 כ"ס. ההבדל בכוח המנוע באמת יותר מורגש בסלד הנמוך כי בסל"ד נמוך אין לאוטו הרבה כח אבל ברצועת הכח או בסל"ד גבוה באמת ההבדל באמת בקושי מורגש. בהרבה מכוניות גם שמתי לב שבעמידה המזגן מקרר יפה אבל בנסיעה רצופה(בין עירונית שהסלד בערך בינוני) המזגן מקרר הרבה יותר חזק וטוב

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6838 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...