Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי אאודי A4, בנזין, מודל 2001. בספר הרכב רשום להשתמש רק בשמן VW 501 01, או מפרט API-SF. מה אומרות האותיות והמספרים (הבנתי מה זה VW...)?

מהו השמן התחליפי הטוב ביותר שניתן לרכוש לא דרך צ'מפיון? האם זהו סינטטי מלא או חצי? בספר הרכב לא מצויין באילו שמנים תחליפיים מותר להשתמש (20W50, 10W40?), אלא במקרה חרום להשתמש ב VW 505.

תודה לעוזרים

הכי טוב FSI!

פורסם

API

AMERICAN PETROLIUM LNSTITUTE

התקן של מכון הנפט האמריקני מורכב אותיות האות השמאלית מבטאת את סוג המנוע.

מנוע בנזין s

מנוע דיזל с

 

בשמן המתאים לשני סוגי המנועים יופיע סימן משולב cd/sf

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

VW 501 01 - זה לא סוג שמן אלא תקן שמן.

ניתן למצוא שמנים של חברות רבות שעומדות בתקני VW וגם בתקן הספציפי הנל - ובצמיגויות שונות.

תבדוק שוב בספר הרכב כי חייב להיות רשום שם מה צמיגות השמן המותרת.

 

ושמנים אחרים שעומדים בתקן הנל ניתן למצוא כאמור בכל חנות ומשלל ייצרנים.

(LM אג'יפ וכו'...אפילו סונול)

יש שמנים שעומדים בתקני VW גם מסוג מינרלי וגם מסוג סנטטי וחצי סנטטי.

 

אני ממליץ לך בלי קשר להריץ חיפוש בפורום כי לא פעם דיברו פה על תקנים אלו וסוגי שמנים.

בהצלחה!

פורסם
ברשותי אאודי A4, בנזין, מודל 2001. בספר הרכב רשום להשתמש רק בשמן VW 501 01, או מפרט API-SF. מה אומרות האותיות והמספרים (הבנתי מה זה VW...)?

מהו השמן התחליפי הטוב ביותר שניתן לרכוש לא דרך צ'מפיון? האם זהו סינטטי מלא או חצי? בספר הרכב לא מצויין באילו שמנים תחליפיים מותר להשתמש (20W50, 10W40?), אלא במקרה חרום להשתמש ב VW 505.

תודה לעוזרים

שלום,

 

מצ"ב קישור למאמר שכתבתי בנושא באתר שלי למכוניות ספורט בישראל:

www.carinfocus.com/Fmamar12.htm

 

מריוס,

עורך האתר לכוניות ספורט בישראל

פורסם
שלום,

 

מצ"ב קישור למאמר שכתבתי בנושא באתר שלי למכוניות ספורט בישראל:

www.carinfocus.com/Fmamar12.htm

 

מריוס,

עורך האתר לכוניות ספורט בישראל

תודה מריוס. אמנם לא הייתי מגדיר את רכבי כרכב ספורט, אבל המאמר בהחלט עזר לי להבין.

הכי טוב FSI!

×
×
  • תוכן חדש...