Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל המקצוענים

אני כותב לאחר שפניתי לשני מתקינים מקצועיים כפי שהציעו לי לפני חודש פה בפורום.

האם אין נפש צדיקה בסדום שהתקין,ראה,שמע ניסה לחבר נגן MP3 לרדיו מקורי של שברולט קוואליר 96 דרך כבל RCA או לצורך השאלה עוד רכבים רבים תוצרת GM בעלי רדיו תוצרת DELCO ELECTRONICS עם יציאה מובנית לציינגר.

הטכנולוגיה קיימת !!!

כנראה ישנו מתאם GM9 FL VUT נקרא שמחברים לרדיו.האם מישהוא יודע היכן ניתן לרכוש?

האם מישהוא יכול להדריך בתהליך ההתקנה? רצוי מישהוא עם רכב דומה שביצע זאת

אני יודע שהשאלה מעצבנת היא מעצבנת גם אותי

התקנתי בחיי איזה 2 רדיודיסקים למכוניות יפניות

אך במקרה זה החולה אנוש והרופא אובד עצות.

נא עזרתכם המקצועית

פורסם

למה לא תעיף את הרדיו של האוטו ותתקין רדיו דנדש?

זה מה שאני הולך לעשות אצלי ברגע שאני מקבל את הקוואליר...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

פנה למעבדה שמתעסקת בתיקוני מערכות לרכב, שיעשו למכשיר המקורי כניסה לצ'נג'ר.

או מה שאתה רוצה, לא צריכה להיות בעיה.

 

תמיר

פורסם

רגע, אתה אומר שאי אפשר להתקין רדיו דיסק חדש במקום הרדיו טייפ המקורי?

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם

לכל העונים שלום ותודה על ההתייחסות

שאלה זו אינה לחובבים אלא למקצוענים ותיקים באמת שהתקינו מערכות בשנות התשעים.

ישנו אביזר שנקרא GM9 שהנו ממיר AUX עבור רדיו מקורי בשברולט

אפילו באחד המוסכים המרכזים של UMI לא שמעו על זה או לחילופין לא יודעים מאיפה להשיג

שאלתי האם מישהוא בפורום הנכבד הזה יודע שמע קנה התקין אביזר זה. אני לא רוצה להתקין רדיו חדש ולא מתאם FM ולא משדר FM ולא קסטה

כל שאני רוצה זה לחבר את נגן ה MP3 שלי ליציאה AUX של רדיו תוצרת DELCO ELECTRONICS אורגינלי של GM

ויעלה כמה שיעלה

תודה על התיחסותכם מראש.

פורסם
פנה למעבדה שמתעסקת בתיקוני מערכות לרכב, שיעשו למכשיר המקורי כניסה לצ'נג'ר.

או מה שאתה רוצה, לא צריכה להיות בעיה.

 

תמיר

מה אתה לא מבין פה?

 

תמיר

פורסם

שוב תודה על ההתיחסות...ברם

אני לא צריך כניסה לצ'יינגר יש לי כניסה ושליטה מובנית במכשיר עצמו.

אני צריך מתאם AUXILIARY INPUT ADAPTER שמותאם לדגם זה של המכונית.(המכשיר קיים בארה"ב). שאלתי היא היכן ניתן לרכוש או להתקין מתאם זה .

מספר מתקינים שפניתי אליהם לא שמעו על זה בכלל וב UMI טענו שלא מיבאים את זה יותר .

הרי לכם המוצר עצמו:

http://www.installer-data.com/item/display_item.php?it=gm9-aux

פורסם

אתה מודע לעובדה שמדובר במתאם יקר, כשלמעשה אם אתה בכל זאת רוצה לשמור

את המכשיר שברכב שלך, בסה"כ אתה צריך לפרק אותו מהרכב ולקחת אותו למעבדה.

העלות של פתיחת מכשיר כזה ולעשות לו AUX בדיוק כמו שאתה מבקש תעלה פחות מכמה

שאם תמצא את המתאם הזה ולא בפחות איכות או מידת התאמה !

אם בחו"ל זאת העלות של המתאם ניתן להעריך עלות שלו בין 200 ל400 ש"ח בארץ.

ולפי תמחור החלקים של UNI יתכן שאף יותר הכל תלוי מי יבא ומי מוכר..

אם יש לך טיפה טאץ' לדברים כאלה אתה יכול לפרק בעצמך ובתמונות אולי נוכל לעזור לך

לאלתר משהו טוב. אם לא שלח לטכנאי.

אני לא מבין מה ההתעקשות הזו דווקא על המתאם הזה.

במיוחד כשיש פתרונות יותר זולים ויותר פשוטים.

Race Smart

פורסם

באמת קשה לתקשר עם האנשים ב UMI. תנסה להשיג, דרך פורומים או אתרים מחו"ל, את המספר הקטלוגי של המוצר אותו אתה מחפש. ברגע שתדע את המק"ט UMI יוכלו איכשהו להזמין מחו"ל.

המחיר שם זה כבר עניין אחר... קח מחיר הכי גבוה שאתה מוכן לשלם ותכפיל אותו בשלוש. ככה זה עובד שם :wink:

×
×
  • תוכן חדש...