Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצחיק לראות איך אנשים מגוננים על עצמם, מפחד להראות ערסים

(אל תיפגעו... )

 

דרך אגב אריאל, מה הבעיה בהונדה האצ'בק?

ככה ההיתם כותבים פה פעם, ואותי כבר צינזרו אחרי שקיללתי עבריינים? שערוריה

(מדובר על רצף של חרמנים שכתבו על הסטייה שלהם - ישבן)

רק אתמול צינזרו לי תמונה של ישבנים פה! מה זה? מדינת משטרה? :lol:

 

 

כמה ציטוטים שאספתי ממכם:

אמממ אוהב מזרחית ואני לא ערס נוהג על נעליי נייק (מיכה)

 

איזה סט מקפיץ של TIESTO, ולפעמים בא לי לשיר "אני קם לי בבוקר שותה כוס קפה עם סיגריה..."

(גם אני לא ערס... ) (לירן A)

 

סגנון מוזיקה.. בעיקר דאנס, אלקטרוני (לא בסיגנון של הערסים!), שירים עבריים לפעמים בסיגנון של מוניקה סקס וכאלה... (איציק למברוזו)

 

ואגב - לבעס ערסים במוזיקה, שתי עצות - רמסטיין או אופרות. מנסיון. כשעומדים אצלי ברחוב בלילה חבורה ליד אונדה עם פול ווליום בכי מר בתורכית (מה יש להם מלעמוד ברחוב שעתיים?!?!?!?) (עידן - אישפוז)

 

ובעיקר מוזיקה בשקל כמו כל הערסים שמקבלים להם בתוך ההונודת קופה שלהם עם הספויילר של אימפרזה שאפילו לא תואם לצבע הרכב (אלי - AC COBRA)

 

שונא את הטראנסים של הערסים (מיישר)

 

לעבור למיזרחית ( וכולם יכולים לקפוץ לי........אני אוהב מיזרחית !!! חולה על מיזרחית , מת על מיזרחית , נו מה תעשו........... ) (יאשה/אוהד.. יוצא דופן).

 

מוזיקה אני שומע הכל וכמו שנאמר אני לא ערס אבל גר ליד שכונה כזאת (תומר TAOS)

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

אין לי בעיה עם ערסים ,ויש לי חברים כאלו רק אני לא רוצה שיחשבו שאני אחד כזה בגלל שאני שומע מזרחית ואוהב מכוניות שחורות וגלגלי זהב

8) ,אבל מצידי שיחשבו כי בינתיים לא ראיתי אשכנזי ערס :wink:

Vw Polo GTI

פורסם

אני מפחד להיראות ערס כי אני רוצה להיות אחד מהחברים שלך .

 

בבקשה...... בבקשה.......

 

אני מת להגיד שאני חבר שלך .

 

יחסית לחברה' כאן , אני האבא של הערסים . נו.... אז ?

 

אני אמור לדפוק לך חשבון ?????

 

סליחה , אני מתנצל , אני עדיין יכול להיות חבר שלך ?

 

מי אתה שתכניס אותי לאיזה קבוצה ????

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אני מפחד להיראות ערס כי אני רוצה להיות אחד מהחברים שלך .

 

בבקשה...... בבקשה.......

 

אני מת להגיד שאני חבר שלך .

 

יחסית לחברה' כאן , אני האבא של הערסים . נו.... אז ?

 

אני אמור לדפוק לך חשבון ?????

 

סליחה , אני מתנצל , אני עדיין יכול להיות חבר שלך ?

 

מי אתה שתכניס אותי לאיזה קבוצה ????

 

 

יאשה, אתה ערס ?

 

אשכנזי שכמוך ?

 

מה השלב הבא ?

 

ערסים משוודיה ?

פורסם

מה אתה צוחק , שלומי .

 

( אבא שלי משבדיה ואמא מג'אמייקה )

 

בטח חשבת שאני ממוצא תימני.... זה בסדר כולם מתבלבלים .

 

יאשה , שחורדיני מצוי .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
מה אתה צוחק , שלומי .

 

( אבא שלי משבדיה ואמא מג'אמייקה )

 

בטח חשבת שאני ממוצא תימני.... זה בסדר כולם מתבלבלים .

 

יאשה , שחורדיני מצוי .

 

איזה שילוב, בוב מארלי ו ABBA , תחשבו מה היה יוצא מזה...

פורסם

בטוח שיותר טוב מתימני במכונית קבריולט עם מוזיקה בפול ווליום, אבל של מאיר אריאל :shock: ....

לפחות זה קשור לרכבים - "...תיכנסי כבר לאוטו, וניסע.." :lol:

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
אני מפחד להיראות ערס כי אני רוצה להיות אחד מהחברים שלך .

 

בבקשה...... בבקשה.......

 

אני מת להגיד שאני חבר שלך .

 

יחסית לחברה' כאן , אני האבא של הערסים . נו.... אז ?

 

אני אמור לדפוק לך חשבון ?????

 

סליחה , אני מתנצל , אני עדיין יכול להיות חבר שלך ?

 

מי אתה שתכניס אותי לאיזה קבוצה ????

 

 

 

לעבור למיזרחית ( וכולם יכולים לקפוץ לי........אני אוהב מיזרחית !!! חולה על מיזרחית , מת על מיזרחית , נו מה תעשו........... ) (יאשה/אוהד.. יוצא דופן). :idea::idea:

 

דווקא עליך לא דיברתי, אז מה אתה מתעצבן???

חוץ מזה זה סך הכל בצחוק, תרגע, אני לא מתכוון להגיד שאתם ערסים בשם ה'.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
בטוח שיותר טוב מתימני במכונית קבריולט עם מוזיקה בפול ווליום, אבל של מאיר אריאל :shock: ....

לפחות זה קשור לרכבים - "...תיכנסי כבר לאוטו, וניסע.." :lol:

 

 

איך אני אוהב את השיר הזה.... אם איזה ערס יחליט לתרגם אותו למזרחית זה יהיה משהו כמו:

 

יאללה כוס אומו כנסי כבר לאוטו וניסע, לפני שאני מפרק לך ת'צורה....

 

זה יכול ללכת טוב בדואט של זמרת וזמר

כאילו הוא אומר את זה והיא עונה לו:

 

אני נכנסת לאוטו אבל אל תצעק, נתתי לך את חיי ואתה פושטק....

נמאס לי מהפוזות ואל תאיים עליי, ייאלה כפרה בוא ניסע אני חולה עלייך עיניים שלי, נשמתי, חולה עלייך, יאללה ממי... חולה לך על הסיוויק....

 

 

ועוד משהו

 

אוהד הוא לא ערס....

הוא רפליקה.....

haters will hate

פורסם
מה אתה צוחק , שלומי .

 

( אבא שלי משבדיה ואמא מג'אמייקה )

 

בטח חשבת שאני ממוצא תימני.... זה בסדר כולם מתבלבלים .

 

יאשה , שחורדיני מצוי .

 

איזה שילוב, בוב מארלי ו ABBA , תחשבו מה היה יוצא מזה...

 

הרבה-הרבה סקס, זה בטוח.... :p:p:p

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
מה אתה צוחק , שלומי .

 

( אבא שלי משבדיה ואמא מג'אמייקה )

 

בטח חשבת שאני ממוצא תימני.... זה בסדר כולם מתבלבלים .

 

יאשה , שחורדיני מצוי .

 

איזה שילוב, בוב מארלי ו ABBA , תחשבו מה היה יוצא מזה...

 

הרבה-הרבה סקס, זה בטוח.... :p:p:p

 

זה מזכיר לי....

תסתכלו על המשפט: "הזין של בוב מרלי.

שמסתכלים על זה... יש לזה שתי פירושים !!!

פורסם
יאללה כוס אומו כנסי כבר לאוטו וניסע, לפני שאני מפרק לך ת'צורה....

 

זה יכול ללכת טוב בדואט של זמרת וזמר

כאילו הוא אומר את זה והיא עונה לו:

 

אני נכנסת לאוטו אבל אל תצעק, נתתי לך את חיי ואתה פושטק....

נמאס לי מהפוזות ואל תאיים עליי, ייאלה כפרה בוא ניסע אני חולה עלייך עיניים שלי, נשמתי, חולה עלייך, יאללה ממי... חולה לך על הסיוויק....

 

או שאפשר

 

כנסי כבר לאוטו וניסע, (בכי בכי) שרפת לי את הלב (בכי בכי) למה בוגדת.

 

אפשר גם ביוונית-> הטרנד החדש,

 

כנסיס לאוטוס וניסעטוס

שרפתטוס ליס אתס הלבטוס

למהאס אתטוס בוגדתטוס ביסוס :?:

:wink:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

זה מזכיר לי....

תסתכלו על המשפט: "הזין של בוב מרלי.

שמסתכלים על זה... יש לזה שתי פירושים !!!

יש עוד משפט חמוד:

טוב לי או רע לי.

 

וכמה סמיילים מצחיקים:

:crazyeye:

:drinking:

:silly:

:turn-l:

הכאב הוא זמני - הגאווה היא נצחית!

פורסם

ועוד משהו

 

אוהד הוא לא ערס....

הוא רפליקה.....

 

גדול!!!

 

:lol::lol::lol:

 

וחוץ מזה, למה רק "במומו פוסל"?

ספארקו לא מספיק טוב?

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

ועוד משהו

 

אוהד הוא לא ערס....

הוא רפליקה.....

 

גדול!!!

 

:lol::lol::lol:

 

וחוץ מזה, למה רק "במומו פוסל"?

ספארקו לא מספיק טוב?

 

הכוונה מומו העבריין ההוא, מרמלה לוד.

מה שרציתי להגיד, זה שמומו יכנס במי שינסה לגעת בי! :wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

×
×
  • תוכן חדש...