Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא חושב שיעשו לך בעייה על הקטנת נפח ברישיון...

ואם זה מבחינה מכאנית- הכל אפשרי...

תודה על תשובה, ו.. אממ ידוע לך כמה זה יעלה לי

הרי אני מוריד מהנפח מנוע אז יש סיכוי שהסכום לא יהיה גדול ואולי בכלל לא יהיה

יש סיכוי להכניס מנוע יד שניה ? כאילו לא חדש, כי חדש יעלה בטח אלפי שקלים ואני לא מוכן לזה..

כמובן שאני נותן להם את שלי..אז אולי חדש לא יעלה ממש הרבה..

 

תנו מעט פרטים מישהו שעשה כבר כזה דבר..

פורסם
אני לא חושב שיעשו לך בעייה על הקטנת נפח ברישיון...

ואם זה מבחינה מכאנית- הכל אפשרי...

מי שלא יודע שלא יענה.

בשביל להחליף למנוע בנפח שונה, נדרש אישור של רשות הרישוי. אם הרכב הנ"ל שווק גם עם מנוע בנפח שאתה רוצה, לא צריכה להיות בעיה.

בכל מקרה, לא כל מנוע אפשר להכניס לכל רכב.

על מנת שתוכל לקבל תשובות רציניות, ציין באיזה רכב מדובר, מאיזה שנתון הוא, ידני/אוטומטי וכו'

 

עריכה:

שמתי לב שבחתימה שלך מופיע סוג הרכב.

לאנטיס 1800 שווקה גם עם מנוע 1600, כך שלא צפויה בעיה. המנועים גם זמינים מאוד מפירוק עקב המאסה האדירה של רכבים מסוג זה שנוסעת בכבישי ישראל.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

מי שלא יודע שלא יענה.

בשביל להחליף למנוע בנפח שונה, נדרש אישור של רשות הרישוי. אם הרכב הנ"ל שווק גם עם מנוע בנפח שאתה רוצה, לא צריכה להיות בעיה.

בכל מקרה, לא כל מנוע אפשר להכניס לכל רכב.

על מנת שתוכל לקבל תשובות רציניות, ציין באיזה רכב מדובר, מאיזה שנתון הוא, ידני/אוטומטי וכו'

 

עריכה:

שמתי לב שבחתימה שלך מופיע סוג הרכב.

לאנטיס 1800 שווקה גם עם מנוע 1600, כך שלא צפויה בעיה. המנועים גם זמינים מאוד מפירוק עקב המאסה האדירה של רכבים מסוג זה שנוסעת בכבישי ישראל.יאפ :)

תודה, איפה אני יכול לברר על תהליך ההחלפה וכמה זה יעלה לי..?

פורסם
יאפ :)

תודה, איפה אני יכול לברר על תהליך ההחלפה וכמה זה יעלה לי..?

כ2000ח הפרש למנוע +1500ש"ח עבודה כ+500"ח שמנים ושונות

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
כ2000ח הפרש למנוע +1500ש"ח עבודה כ+500"ח שמנים ושונות
תודה.

מדובר במנוע חדש או משומש?

ותגידו אני עושה מעשה נכון

כי אני די הרבה על הכביש וחשבתי ש 1800 זה יותר מדי בשבילי

היא שותה 1:8 ממוצע

ואני מעדיף משהו לכיוון ה 11 האם מנוע ה 1600 של מאזדה יצרוך בצורה משמעותית פחות דלק

 

ואיזה בדיוק מנוע נכנס

כמו של המאזדות הרגילות? או שממש כמו של אלה שאמורות להכנס למכונית מדגם זה.

פורסם
תודה.

מדובר במנוע חדש או משומש?

ותגידו אני עושה מעשה נכון

כי אני די הרבה על הכביש וחשבתי ש 1800 זה יותר מדי בשבילי

היא שותה 1:8 ממוצע

ואני מעדיף משהו לכיוון ה 11 האם מנוע ה 1600 של מאזדה יצרוך בצורה משמעותית פחות דלק

 

ואיזה בדיוק מנוע נכנס

כמו של המאזדות הרגילות? או שממש כמו של אלה שאמורות להכנס למכונית מדגם זה.

 

לא, זה לא מעשה נבון מצידך. אתה רוצה להחליף מנוע תקין בנפח 1.8 ל' לאחד קטן יותר בשביל לחסוך בדלק? זה הרי מגוחך. אפילו אם תצליח לקנות את המנוע באותו המחיר שתצליח למכור את ה-1.8 שלך (ואני בספק), עלויות ההחלפה הן כ-3000 ש"ח לפחות, ואת זה תחזיר אולי אחרי שנה בצריכת הדלק, וגם זה לא בטוח כי מנוע ה-1.6 של הלנטיס הוא לא ממש חסכוני וההבדלים בינו לבין ה-1.8 לא גדולים. בנוסף תקבל מנוע שאינך יודע את מצבו ובלגן בהעברת הרישיונות כולל בלגן נוסף בעת המכירה. בקיצור - מיותר לגמרי. אם ממש חשוב לך לחסוך בדלק תמכור ותקנה 1.6. בעצם עדיף שתקנה אוטו אחר, ממילא הלנטיס לא חסכונית במיוחד והביטוח שלה יקר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא, זה לא מעשה נבון מצידך. אתה רוצה להחליף מנוע תקין בנפח 1.8 ל' לאחד קטן יותר בשביל לחסוך בדלק? זה הרי מגוחך. אפילו אם תצליח לקנות את המנוע באותו המחיר שתצליח למכור את ה-1.8 שלך (ואני בספק), עלויות ההחלפה הן כ-3000 ש"ח לפחות, ואת זה תחזיר אולי אחרי שנה בצריכת הדלק, וגם זה לא בטוח כי מנוע ה-1.6 של הלנטיס הוא לא ממש חסכוני וההבדלים בינו לבין ה-1.8 לא גדולים. בנוסף תקבל מנוע שאינך יודע את מצבו ובלגן בהעברת הרישיונות כולל בלגן נוסף בעת המכירה. בקיצור - מיותר לגמרי. אם ממש חשוב לך לחסוך בדלק תמכור ותקנה 1.6. בעצם עדיף שתקנה אוטו אחר, ממילא הלנטיס לא חסכונית במיוחד והביטוח שלה יקר.

 

רוני

יש משהו בדבריך אולי אני אמכור ואקנה אחת אחרת אבל בטוח לא בזמן הקרוב

הביטוח אצלי לא ממש משנה, מקום העבודה שאני עובד משלם ביטוח,

גם אם יהיה לי פרארי ;)

 

ול opel astra כן רק בגלל צריכת הדלק לא שום דבר אחר.

פורסם

אם זה בשביל לחסוך בדלק אז עדיף לך כבר לעשות הסבה לגז.. או הסבה לפרסי שנוהג על שטיח, ומכבה מנוע בהגיעו לרמזור, ומכבה מנוע בירידה, או למצרי שאוכל פול ,וממלא א את טנק הדלק מהגזים של אחרי אכילת הפול...!

לא הגזמתם ???

סע באוטובוס, מלא דלק על חשבון הדלקן בעבודהשל אבא שלך מלא ברכבך מכור אותו בשוק החופשי, ובסוף תפתח תחנת דלק ותיהיה מיליונר....

ועוד מתווכחים איתי כשאני אומר שהישראלים קמצנים!

לא אני לא עושה הכללה!

שבת שלום

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

או הסבה לפרסי שנוהג על שטיח, ומכבה מנוע בהגיעו לרמזור, ומכבה מנוע בירידה, או למצרי שאוכל פול ,וממלא א את טנק הדלק מהגזים של אחרי אכילת הפול...!

לא הגזמתם ???

סע באוטובוס, מלא דלק על חשבון הדלקן בעבודהשל אבא שלך מלא ברכבך מכור אותו בשוק החופשי, ובסוף תפתח תחנת דלק ותיהיה מיליונר....

ועוד מתווכחים איתי כשאני אומר שהישראלים קמצנים!

לא אני לא עושה הכללה!

שבת שלום

צביקהחח לא קמצנים חסכנים..

פורסם

ה-1600 חלש. דיי חלש אם מדליקים מזגן, והתיבה האוטומטית שלו מסרסת אותו. חבל על כל ההשקעה של הסבה. גם יש עוד דברים שתצטרך להוריד/להוסיף והדברים האלה יעלו לך גם הרבה. בסוף 97 היבואן החל למכור את ה-BA 1.6 ליטר עם מתיחת פנים קלה בחיצוני ובמנוע. ישנם המון שינויים לא נראים לעין (למעשה יש לי חוברת דיי רצינית בעבודה שמפרטת על כל השינויים).

 

חבל על הכסף.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
ה-1600 חלש. דיי חלש אם מדליקים מזגן, והתיבה האוטומטית שלו מסרסת אותו. חבל על כל ההשקעה של הסבה. גם יש עוד דברים שתצטרך להוריד/להוסיף והדברים האלה יעלו לך גם הרבה. בסוף 97 היבואן החל למכור את ה-BA 1.6 ליטר עם מתיחת פנים קלה בחיצוני ובמנוע. ישנם המון שינויים לא נראים לעין (למעשה יש לי חוברת דיי רצינית בעבודה שמפרטת על כל השינויים).

 

חבל על הכסף.

 

שמוליק

אוקי כנראה שאשמע להצעת חברי הפורום,

תודה על התגובות הבאמת ענייניות האלה.

×
×
  • תוכן חדש...