Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה היתם משלמים על ZX3000 שנת 86' ???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

 

מצאתי לי ניסאן ZX3000 שנת 1986 במצב נסיעה.... שניראת טוב מבחוץ למעט שריטות על הפגושים...

איני יודע מה קורה עם המנוע כי לא שמעתי אותה מחיי ולא ראיתי אותה עם מכסה פתוח...

 

הרכב הוא ידני. מנוע 3000 טווין טורבו.

 

כמה לדעתכם שווה רכב כזה ?

 

בברכה מושיק גלימידי.

 

נ.ב.

לפי מה שראיתי לוחית הרישוי מסתיימת ב 86 ולכן הרכב אינו יבוא אישי.

קו---------------------------------------

פורסם

ראשית, רכב בייבוא אישי ששנת יצורו מתחת למודל 90. הלוחית שלו מסתיימת בשנת המודל שלו, ולא ב00, 15, 51 כפי שנהוג עם מכוניות חדשות.

 

שנית, אתה מתכוון ל300ZX או ל3000ZX? כי לי לא ידוע על הדגם השני מבינהם.

 

הרכב נראה כך:

1983_300zx_turbo.jpg?

 

לבסוף, אותך לא אמור לעניין כמה אני או כל אחד אחר היה משלם על הרכב. אתה צריך לחשוב כמה אתה, ורק אתה היית מוכן לשלם על הרכב.

 

אני הייתי משלם 40K לרכב במצב נסיעה ומנוע חי.

 

בהצלחה,

משכנתא זה קל

פורסם

מדובר ב-ZX300, אין כזה דבר 3000.

המנוע הוא אכן מנוע 3 ליטר מוגדש, מן הסתם, כמו כל מנוע מוגדש אחר, יהיה אפשר להוציא ממנו קצת יותר כוח עם עבודה (שאותה אתה כבר יודע).

הנעה אחורית היא כמובן יתרון (למי שאוהב).

 

האוטו לא זכה לביקורות מדהימות או הצלחה מסחררת, אבל עדיין משתמשים בו למירוצי דראג בארה"ב, מסתבר שניתן להוציא ממנו כוח אם רוצים (אין זו אגדה).

 

הייתי לוקח בימר סדרה 3 בכל יום מימות השבוע על פני המכונית הנ"ל.

 

מוטי.

פורסם

אכן Fitch מדובר ב300ZX שבתמונה לא בZX300 או ל3000ZX. אני חושב שהחבר'ה הבינו באיזה רכב מדובר.

בנוסף הרכב שמצאתי הוא T-TOP שזה גם משנה את המחיר בכמה שקלים....

 

40.000 שקל לא היתי משלם עליה... זה ניראה לי מוגזם....:-)

 

-----------------------------------------------------------------------

 

למוטי...

ידוע לי שהרכב לא זכה להצלחה...(שהוא ראוי לה). אבל בכל זאת... זו ישראל ורכב כזה הוא ממש ממש נדיר. וממש לטעמי.... :THUMBUP: jdm

לפי מה שראיתי באיביי המחיר של הרכב הזה מאיזור השנים האילו (80-90) עולה לא יותר מ 1500 דולר. מה שעושה את זה יותר עצוב כי אני מוכן לתת בישבילה 35K. :-)

 

בימר היתי לוקח אם היא לא היתה בימר... יש לי בעיה עם מכוניות אירופאיות....

-----------------------------------------------------------------------

 

נ.נ.ב.

הרכב לא חלוד...

קו---------------------------------------

פורסם
אדומה.... אבל אשמח לשמוע יותר פרטים על השחורה בה"פ או פה....:-) (עדיף ה"פ)

שאלתי כי זכרתי שפעם, לפני הרבה שנים, הייתה אחת שחורה של שגרירות יפן

שהייתה מסתובבת בצפון ת"א.

לצערי אין לי מושג מה קרה איתה...

HFturbo

פורסם
מנוע 3000 , טווין טורבו, הנעה אחורית, נשמע כמו טיל בליסטי.

מה הנתונים של הרכב הזה?

6 צילנדרים, 12 שסתומים, 226 כ"ס ב5200 סל"ד, 34.1 קג"מ ב3600 סל"ד על משקל של 1324 קילוגרמים.

משכנתא זה קל

פורסם
6 צילנדרים, 12 שסתומים, 226 כ"ס ב5200 סל"ד, 34.1 קג"מ ב3600 סל"ד על משקל של 1324 קילוגרמים.

נשמע טוב :-P

 

לפותח הת'רד:

הייתי משלם בהתאם למצב.

אבל בכל אופן..אם היא במצב טוב,אז 40-45K נראה לי סביר.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
יש גם בארץ 300ZX מהדור היותר חדש ? (המעוגלות)

הייתה אחת מרוסקת לבנה שעמדה לפני כמה שנים בפירוקייה באזור צומת מעריב....

מספר זר אם אני לא טועה

HFturbo

×
×
  • תוכן חדש...