Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום הנכבדים

חבר שלי רוצה להחליף את הרכב שברשותו (פ'זו 106) ברכב אחר, בטענה שהמנוע קטן (1100), בגלל שהוא עושה הרבה נסיעות לצפון והוא רוצה משהו יותר גדול. הוא שאל אותי לגבי רנו טווינגו שאביו ראה. יש לי אליכם כמה שאלות:

1. הרכב מודל 96 יד ראשונה ועשה סה"כ 60,000 ק"מ, מה ההשלכות לגבי רכב שכמעט לא נסע? איזה ליקויים יכולים לצוץ לאחר שהרכב יתחיל לנסוע בצורה יותר מסיבית?

2. הוא אמר שיש לו גיר חצי אוטומט, מה משמעות הגיר מסוג זה? איך מחליפים הילוכים?

3. אמרתי לו שיש משפט שאומר "לא מחליפים חמור בפרד", וההבדל בין הרכבים לא מצדיק השקעה, מה גם שהוא די מבסוט מהפ'זו למעט היותו קטן. אין לו תקלות מיוחדות ולמה להחליף רכב ולהתרגל למחלות חדשות?

 

אשמח לשמוע תגובות לגבי הרכב המדובר, האם מישהו מכיר ממליץ/לא ממליץ

תודה ויום טוב

פורסם

הטיינגו גם קטנה, למרות שהם "משוויצים" במקווח פנים גדול, וחיצוניות קטנה...

הגיר, כך אומרים, לא מציאה...

זה גם אוטו עם מנוע קטן וגיר "עצלן"... ההבדל העיקרי הוא בחלקי חילוף, יכולות להיות בעיות להסיג חלקי גוף במיקרה של תאונה קלה... חלקים מכאניים אני מאמין שהיא חולקת עם אחיותיה הגדולות...

 

סה"כ, אוטו קטן, די נדיר, שתוכנן לעיר ולחסוך מקום בחנייה - אם תרצו האמא של הסמרט, לגבי יופי - יש כאילו שיחשבו שהיא ממש יפה, אני לא נימנה עליהם...

* בקיצור, אני לא הייתי קונה/מחליף 106 בזה...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אמינה, מרווחת ביותר (הרבה יותר מכל דבר אחר באותה הקבוצה, בעיקר במושב האחורי).

 

מנוע מיושן, לא חזק במיוחד, שלא יגרום למכונית להרגיש חזקה באופן משמעותי מה- 106.

 

הגיר החצי אוטומטי מחבר ומשחרר את המצמד לבדו, על פי מידע שמגיע מחיישנים המורכבים על מוט ההילוכים. כאשר המנגנון מתקלקל (והוא מתקלקל), הטיפול השכיח הוא הסבת המכונית למצמד רגיל, בעלות של 2000-3000 ש"ח.

פורסם

לי יש רנו טווינגו שנת 95 ואני ממש מרוצה מהאוטו...

 

יש לי את הטווינגו עם הגיר החצי אוטומאט, הטריק עצמו של הגיר נחמד האוטו עצמו גם אפשר לומר סוחב יפה מאד עם הגיר הזה ובאמת שזה אחלה של אוטו... טיפולים כמו בכל רנו רק שדי קשה להשיג חלקים ספציפים שצריך של הרנו טווינגו בגלל שזה אוטו נדיר ובקושי יש כאלה בארץ

רנו טווינגו - קטנה ירוקה ועצבנית !

פורסם

תריץ חיפוש היו הרבה דיונים על הטווינגו.

 

סה"כ רכב קטן וחביב מאוד, אכן מאוד מרווח, משמעותית יותר מ106, במיוחד במושב האחורי. לקחת בחשבון (כפי שאמרו לפני) שהאיזי (עם התפעול החצי אוטומטי) בעל אמינות מפוקפקת, ויקר מאוד להחלפה לחדש, ולכן ברוב המקרים עדיף להפוך אותו לידני לחלוטין.

 

במידה והחבר שלך לא יהיה מעוניין ברכב, אני אשמח לקבל את הפרטים של המוכר.

 

גיא

פורסם

הטווינגו היא יותר רכב עירוני.

זה שהמנוע שלה הוא 1.2 זו לא סיבה להעדיף אותה על הפיז'ו 1.1. המנוע של הטווינגו יחסית מיושן והיא רחוקה מאוד מלהיות חיית ביצועים בין עירונית...

אם החבר מרוצה מהפיז'ו ומחפש רכב שיתאים יותר לנסיעות בין עירוניות, שיילך על רכב עם מנוע גדול קצת יותר, נגיד פיז'ו 1.4.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קראתי את הודעתך על חבר שמחפש טווינגו.

ברשותי רנו טווינגו מודל 94 בצבע סגול.

הרכב עבר לא מעט ק"מ בחייו, (נושק ל180 אלף) ולא מראה סימנים של עייפות. במקור הוא מיוצר לתת 55 כוחות סוס וכיום הוא נותן לי 53 כוחות סוס. זוהי שמירת כוח מאוד מכובדת ביחס לשנתון ולקילומטראז.

מאוד ממליץ על הטווינגו בתור רכב עירוני וגם בין עירוני. בעיר הרכב זריז ונוח, כמו כן קל למצוא חנייה. נכון מה שכתבו לך שהרכב לא חיית ביצועים בנסיעות בין עירוניות, אבל הרכב משייט על 130-140 קמ"ש (כמובן שמסוגל להגיע גם ליותר) ולמרות זאת לא שותה כמעט דלק. אני מתכוון שהוא מגיע לצריכת דלק של 1:20 במהירויות כאלה, שבהן אני נוסע בד"כ בכביש תל אביב ירושלים. אגב, אני ירושלמי כך שהרכב עושה אצלי בערך פעם בשבוע את הדרך לתל אביב וחזרה. אין בעיה מיוחדת בעליות מלבד העובדה שמערכת הקירור עובדת ממש על הגבול... כלומר, מערכת הקירור מצליחה לקרר את המנוע בעליות, אבל בקושי. אצלי ברחב הותקן שעון חום מנוע (שאינו בא מקורי עם הרכב) כך שאני מסוגל לפקח על התחממות המנוע. מבחינת העלייה עצמה, אל תצפה שהרכב יטוס לירושלים על 150, (גם אל תנסה זאת כי תעוף בסיבובים :smile:) אבל בלי כל בעיה אתה יכול לשמור על מהירות של 75-100 קמ"ש, שזה סביר בהחלט ומשתווה לרוב הרכבים. הבעיה בעליות לירושלים, היא צריכת הדלק במאמץ, כי כפי שחבר שלך בוודאי יודע, רכב בעל מנוע קטן צורך יותר דלק כשהוא מתאמץ. אגב נפח המנוע של הרכב הוא 1250, ובניגוד לכל מה שאמרו חלקים למנוע ניתן להשיג בקלות מפירוקיות של רנו 5 או רנו 8 ויש מלא כאלה. חלקי פח, פלסטיק, וחלקי מנוע שלא ניתן למצוא בפירוקיות תמיד אפשר להזמין דרך היבואן ותוך יומיים זה מגיע.

בסה"כ רכב מומלץ בחום ואם תמצא אחד שמור, תוכל לחסוך בהוצאות דלק,תיקונים ואפילו קנסות חנייה (כי כמעט בכל מקום אפשר לחנות עם הרכב). בהצלחה

דן.

×
×
  • תוכן חדש...