Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכשיר למילוי אוויר מדוייק


מעבר לפיתרון נפתר ע"י IsraCar,

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לא יודע אם שווה לך להביא דבר כזה אם הוא לא מתוצרת סין.

איך תכייל אותו? כל פעם תצטרך להתעסק?

לא עדיף תחנת דלק וזהו?

 

אם זה אומר שהוא יהיה מדויק כל פעם, מתישהו הוא חייב לעבור כיול אני חושב. או אפילו פעם בשנה.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
  • אהבתי 1
פורסם

עדיף להפריד בין "מכשיר" שממלא אויר, ל  "מכשיר" שמודד אויר.

ואז באמת אתה יודע שניפחת ללחץ אויר מדויק. (וגם חסכת הרבה כסף על הדרך).

 

היו כאן הרבה דיונים על מכשירי ניפוח (מדחסי אויר) ומדי לחץ אויר. ערוך חיפוש.

 

מה התקציב שלך לנושא ?

האם אתה רוצה מדחס נטען עם צג דיגיטאלי?

או מדחס, שמקבל את החשמל משקע החשמל ברכב? (שקע מצית).

 

אתה הולך להשתמש בזה הרבה?

או פעם ב.. רק למצבי חירום.

 

זה נועד להחליף ניפוח שיגרתי בתחנת הדלק? (פעם בשבועיים / חודשיים?)

  • אהבתי 3
פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, IsraCar כתב:

עדיף להפריד בין "מכשיר" שממלא אויר, ל  "מכשיר" שמודד אויר.

ואז באמת אתה יודע שניפחת ללחץ אויר מדויק. (וגם חסכת הרבה כסף על הדרך).

 

היו כאן הרבה דיונים על מכשירי ניפוח (מדחסי אויר) ומדי לחץ אויר. ערוך חיפוש.

 

מה התקציב שלך לנושא ?

האם אתה רוצה מדחס נטען עם צג דיגיטאלי?

או מדחס, שמקבל את החשמל משקע החשמל ברכב? (שקע מצית).

 

אתה הולך להשתמש בזה הרבה?

או פעם ב.. רק למצבי חירום.

 

זה נועד להחליף ניפוח שיגרתי בתחנת הדלק? (פעם בשבועיים / חודשיים?)

 

 

אני רוצה מדחס משקע מצית ברכב עם צג דיגיטלי.
אם אין ברירה אז נטען.

השימוש בו פעם בכמה שבועות בערך.
תקציב עד 100 דולר.
לגבי דיוק שיהיה כמו בתחנת דלק בערך.
מבחינת יכולת הניפוח יש הבדל בין שקע המצית לבין נטען?

עריכה אחרונה על ידי shmulik88
הוספת מידע
פורסם
לפני כשעה, shmulik88 כתב:

תקציב עד 100 דולר.
לגבי דיוק שיהיה כמו בתחנת דלק בערך.
מבחינת יכולת הניפוח יש הבדל בין שקע המצית לבין נטען?

היה לי פנצ'ר, המכשיר עלה למעסיק בארץ 300 ש"ח והוא גם כולל בוסטר, ולא הצליח לנפח כלל.

אני דווקא כן הייתי הולך על עליאקספרס. אולי ל UTRAI יש משהו כזה.

אתה לא חייב דיוק של מעבדה כמובן. 

  • אהבתי 1
  • פיתרון
פורסם

 

אני בחור אנלוגי בעולם דיגיטאלי.

לכן הייתי הולך על הקומבינציה הזאת: 

1) מדחס פשוט. 

2) מד לחץ אויר, עם אפשרות לשיחרור לחץ, באמצעות כפתור קטן, במקרה של מילוי יתר. (מאוד נוח)

(*) לקחתי את הסחורה של אייס-אוטודיפו רק כדוגמא, כי זה נוח וזמין.

(**) משאיר לך עודף ממאה דולר. 

 

אגב, למרות שיש לי שני המכשירים הנ"ל,

את הניפוח השיגרתי, אני מעדיף לעשות בתחנת הדלק הסמוכה לבית.

את המדידה להשוואה, אני עושה כמובן בתחנה, עם המד-האישי שלי, מייד לאחר ניתוק צינור הניפוח.

 

לשיקולך.

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

לא משנה איזה מכשיר מילוי + מדידה תקנה, כל הזולים מזייפים. השיטה הכי טובה זה כשקנית משהו למלא רכב עם TPMS שמדווח לחץ מדויק. אולי רכב שני, אולי לחבר או משפחה. ואז משווים כמה מזייף למעלה או למטה, ועל סמך זה ממלאים. לי יש קומפרסור רגיל, קניתי מד לחץ אוויר דיגיטלי שמראה לחץ תוך כדי מילוי, בדקתי בשיטה שהצעתי לך וגיליתי שהוא מזייף ב-2 PSI למטה. כך שאם ממלא 34 בפועל זה 36. מאותו רגע התחלתי למלא 32 וזה בול.

עריכה אחרונה על ידי נירו72
  • אהבתי 1
פורסם

I just found this on AliExpress: 
US $64.83 | With LED Light Digital LCD Display Portable Tire Pressure Gauge Tire Inflator Air Compressor 150PSI 120W Air Pump Wireless
https://a.aliexpress.com/_c3cG9Et1

קיבלתי את המכשיר לפני כחודש.

עלה במבצע קצת פחות מ-10$. הוא גם נטען וגם פועל גם באמצעות כבל. אני השתמשתי רק ללא הכבל. 

השתמשתי מספר פעמים ובמספר רכבים.

בדקתי אם הוא מדוייק לפי מחשב הרכב ולפי תחנת דלק.הוא מדוייק כמוהם.

לא ממלא במהירות כמו בתחנת דלק אבל לי זה בסדר. 

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
פורסם
לפני 1 דקה, Moshe c כתב:

I just found this on AliExpress: 
US $64.83 | With LED Light Digital LCD Display Portable Tire Pressure Gauge Tire Inflator Air Compressor 150PSI 120W Air Pump Wireless
https://a.aliexpress.com/_c3cG9Et1

קיבלתי את המכשיר לפני כחודש.

עלה במבצע קצת פחות מ-10$. הוא גם נטען וגם פועל גם באמצעות כבל. אני השתמשתי רק ללא הכבל. 

השתמשתי מספר פעמים ובמספר רכבים.

בדקתי אם הוא מדוייק לפי מחשב הרכב ולפי תחנת דלק.הוא מדוייק כמוהם.

לא ממלא במהירות כמו בתחנת דלק אבל לי זה בסדר. 

 

לכמה צמיגים הוא מספיק עד שהסוללה גמורה??

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 דקות, גולדן191 כתב:

לכמה צמיגים הוא מספיק עד שהסוללה גמורה??

אני לא יודע. זה תלוי כמה אוויר צריך למלא. זה לא אמור לשנות יותר מידי כי גם כך יש לו כבל בנוסף לאפשרות לטעון במהלך נסיעה מהרכב באמצעות חיבור לכבל usb type c. 

יצא לי למלא אוויר מספר פעמים ולא נראה היה שהסוללה עומדת להסתיים כשהיה חוסר של 2-3 psi בכל גלגל. 

הוא מגיע גם עם אביזרים למילוי אוויר לכדורים וכו'. מלאתי אוויר בחמישים בלונים מבלי לטעון.

לדעתי לשימוש סביר לצורך פרטי הוא מספיק.

קצת איטי אבל אם האלטרנטיבה היא לגשת במיוחד לתחנת דלק, אז במחיר ששילמתי עבורו, זה כמובן עדיף. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 14 שעות, Moshe c כתב:

I just found this on AliExpress: 
US $64.83 | With LED Light Digital LCD Display Portable Tire Pressure Gauge Tire Inflator Air Compressor 150PSI 120W Air Pump Wireless
https://a.aliexpress.com/_c3cG9Et1

קיבלתי את המכשיר לפני כחודש.

עלה במבצע קצת פחות מ-10$. הוא גם נטען וגם פועל גם באמצעות כבל. אני השתמשתי רק ללא הכבל. 

השתמשתי מספר פעמים ובמספר רכבים.

בדקתי אם הוא מדוייק לפי מחשב הרכב ולפי תחנת דלק.הוא מדוייק כמוהם.

לא ממלא במהירות כמו בתחנת דלק אבל לי זה בסדר. 

 

היה לי כזה הוא מספיק למילוי אויר חלקי ב 4 צמיגים קטנים ואם ממלאים צמיג ריק בערך צורך  פחות מחצי מהבטריה. החיסרון שלו שאחרי שנה הוא שבק... הוחלף  באחד מהיר ונוח יותר שעלה כפול (עדיף לחכות למבצעים)  https://a.aliexpress.com/_c3imH3Nz

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)
לפני 16 שעות, נירו72 כתב:

לא משנה איזה מכשיר מילוי + מדידה תקנה, כל הזולים מזייפים. השיטה הכי טובה זה כשקנית משהו למלא רכב עם TPMS שמדווח לחץ מדויק. אולי רכב שני, אולי לחבר או משפחה. ואז משווים כמה מזייף למעלה או למטה, ועל סמך זה ממלאים. לי יש קומפרסור רגיל, קניתי מד לחץ אוויר דיגיטלי שמראה לחץ תוך כדי מילוי, בדקתי בשיטה שהצעתי לך וגיליתי שהוא מזייף ב-2 PSI למטה. כך שאם ממלא 34 בפועל זה 36. מאותו רגע התחלתי למלא 32 וזה בול.

איזה מד לחץ אוויר דיגיטלי קנית?
אפשר קישור או צילום?ואיפה קנית אותו?
ואולי ה-TPMS מזייף?

עריכה אחרונה על ידי shmulik88
הוספת מידע
פורסם
לפני שעתיים, yogy כתב:

היה לי כזה הוא מספיק למילוי אויר חלקי ב 4 צמיגים קטנים ואם ממלאים צמיג ריק בערך צורך  פחות מחצי מהבטריה. החיסרון שלו שאחרי שנה הוא שבק... הוחלף  באחד מהיר ונוח יותר שעלה כפול (עדיף לחכות למבצעים)  https://a.aliexpress.com/_c3imH3Nz

תודה

ממחר יש עליו 7$ הנחה

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, נירו72 כתב:

6 psi זה המון.
המכשיר הזה יהיה יותר מדוייק?

https://www.aliexpress.com/ssr/300000512/BundleDeals2?spm=a2g0o.productlist.main.3.43c47dd083eV76&productIds=1005003380874287:12000028970082580&pha_manifest=ssr&_immersiveMode=true&disableNav=YES&sourceName=SEARCHProduct&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005003380874287|_p_origin_prod%3A&pvid=d25c9b94-0f1d-4954-8b6a-66e568924df1&_gl=1*1ti2k3s*_gcl_au*MTg0ODQ1NDgwOS4xNzY4MDU3MjA0*_ga*MTkyNzAwMDQ0MS4xNzY4MDU3MjA1*_ga_VED1YSGNC7*czE3NjgwNTcyMDUkbzEkZzEkdDE3NjgwNTc3MjQkajM1JGwwJGgw

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...