Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

באולם התצוגה שאני הייתי בו ברעננה אין. יש אורבן לא היברידי ששם יש שקעים ויש היברידי רק פרמיום.

חזרו אלי מקיה רוצים שאני אצא מרוצה אבל אין להם דרך להרכיב שקעי יו אס בי מאחורה שלא בקומבינה. אז הציעו לי תוספת אחרת לבחירתי

טוב אז בסופו של דבר אני אקח מרימי שמשות במקום וטיפול ראשון עליהם. אז אפשר לראות בשרשור זה רק כאזהרה למי שמתכוון להזמין את הרכב בעתיד שידע על העניין הזה.

תודה לעונים

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

אף פעם לא לקנות בלי לראות את הרכב באותה רמת גימור באולם התצוגה. 

 

אני חייב להודות שלא הבנתי כל כך את הפער בין מה שמפורסם למה שציפית.

גם בגרסת ההיבריד וגם בבנזין המפרט מציין:
שקע טעינה USB בקונסולה מרכזית

שקע C-Type USB לטעינה בדופן מושבים קדמיים

 

מה יש בפועל?

עריכה אחרונה על ידי ForzaJuve
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 49 דקות, ForzaJuve כתב:

אף פעם לא לקנות בלי לראות את הרכב באותה רמת גימור באולם התצוגה. 

 

ואתה חושב שיש באולם התצוגה 6 רכבים מהמשלוח הבא? בדרך כלל יהיה נציג אחד של הדגם, ואפילו אם תזמין באותה רמת גימור ייתכנו הבדלים קטנים במשלוח/סדרת ייצור הבאים.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 48 דקות, sperial כתב:

ואתה חושב שיש באולם התצוגה 6 רכבים מהמשלוח הבא? בדרך כלל יהיה נציג אחד של הדגם, ואפילו אם תזמין באותה רמת גימור ייתכנו הבדלים קטנים במשלוח/סדרת ייצור הבאים.

צודק.

התלבטתי אם להוסיף "...וגם זה לא מבטיח שומדבר" אבל לא רציתי להיות שלילי מדי.

אותי באופן אישי זה ממש מבאס שאין שום דרך לדעת מראש איזו תמורה אני מקבל לכסף שלי גם בפרטים הקטנים. המפרטים של היבואניות כלליים מדי ולפעמים מוטעים. הנציגים באולמות התצוגה לא עוזרים מעבר לזה.

פורסם (נערך)

אתה לא מזמין פורשה או אפילו טסלה בהתאמה אישית. אתה מזמין מכונית מייצור המוני ויתכנו סטיות במפרט. בדוק בחוזה הרכישה האם יש איזה סעיףֶשמגן על היבואן. אני די בטוחנשקיים, כרגע אין לי כוח לחפש את חוזי הרכיש של הרכבים שלי. 

 

אפילו ברכישת דירה, שהיא עסקה הרבה יותר גדולה, התקנות מאפשרות סטיות מסויימות.

לא הורידו לך 20% מהספק המנוע, סה״כ שקע usb. מה לומר, תהיה לי בריא, קנה בעליאקספרס כבל של 2 מ׳ ופתרת את הבעיה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 14 שעות, sperial כתב:

אתה לא מזמין פורשה או אפילו טסלה בהתאמה אישית. אתה מזמין מכונית מייצור המוני ויתכנו סטיות במפרט. בדוק בחוזה הרכישה האם יש איזה סעיףֶשמגן על היבואן. אני די בטוחנשקיים, כרגע אין לי כוח לחפש את חוזי הרכיש של הרכבים שלי. 

 

אפילו ברכישת דירה, שהיא עסקה הרבה יותר גדולה, התקנות מאפשרות סטיות מסויימות.

לא הורידו לך 20% מהספק המנוע, סה״כ שקע usb. מה לומר, תהיה לי בריא, קנה בעליאקספרס כבל של 2 מ׳ ופתרת את הבעיה.

 

דווקא בדירה אני יכול לקבל סטיות ממפרט כי היא לא מיוצרת במפעל עם פס ייצור.

בדיוק כמו בסמארטפון שלי, גם כשאני קונה רכב ויש לו spec מוצהר, אני בהחלט מצפה לקבל אותו.

הרכב מיוצר בייצור המוני, ולא בעבודת יד - למה שיהיו הבדלים כאלה?!

 

פורסם (נערך)

אתה יודע, קו ייצור אחד אבל הרבה גמישות בייצור, כל מכונית או סדרה מיוצרות לפי התאמות. אחרת איך אתה מקבל כל כך הרבה רמות גימור, ואפילו, במקרים מסויימים, התאמה אישית?

שנית - האם אותו שקע USB מופיע במפרט הרכב שהזמנת? האם מופיע בפרוספקט והאם יש בו הערות לגבי שינויים אפשריים?

להזכיר לך, רק לפני 3 שנים היה בעולם משבר שבבים, ומערכות הרבה יותר קריטיות נעלמו והופיעו באופן לא צפוי. חפש את הדיון המקביל לגבי הארונה מאותן שנים ומערכת הזיהוי בשטח מת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 18 שעות, ForzaJuve כתב:

אף פעם לא לקנות בלי לראות את הרכב באותה רמת גימור באולם התצוגה. 

 

אני חייב להודות שלא הבנתי כל כך את הפער בין מה שמפורסם למה שציפית.

גם בגרסת ההיבריד וגם בבנזין המפרט מציין:
שקע טעינה USB בקונסולה מרכזית

שקע C-Type USB לטעינה בדופן מושבים קדמיים

 

מה יש בפועל?

אני מניח שפות״ש לא ראה את הרכב באולם התצוגה ולא בדק לפרטים מעבר לכתוב בפרוספקט.

רמות הגימור בכל כלי הרכב המשווקים בארץ נקבעות על ידי היבואן כחלק מאפיון שלו מול היצרן, זה לא אומר שרמה שקיימת בחו״ל למשל זהה למה שנמכר כאן. 

ולעניין הדגמים כאן - בדגם הייבריד שנמכר ב 2022 ההספק הכולל היה 235 כ״ס, כיום 220. בפרימיום בנזין של 2022 היה סלון בהיר, כיום אין, הכל שחור.

 

אם יורדים לפרטים, יש הבדלים בין רמות גימור, שנות דגם ולא מעט דברים ״מעצבנים״ כמו שבדגם אורבן 2024 של גיסי יש תצוגות יפות יותר בלוח השעונים הדיגיטלי מאשר ברכב של אשתי שהוא פרימיום 2022. (לא ניתן לשינוי על ידי עדכון תוכנה, כפי שגם התברר לי משיטוט בפורומים זרים) 

 

 

באתר היבואן מופיע בברור :

 

כל המידע באתר זה עשוי להשתנות בהתאם לדגמים המשווקים בארץ.
*בהתאם לדוח נתוני רישוי לשנים 1995– אפריל 2025
** מערכות הבטיחות הינן אמצעי עזר וסיוע בלבד, הפועלות תחת תנאים ומגבלות שונים והן אינן מהוות תחליף לשמירה על כללי הנהיגה, לזהירות ולערנות הנהג.

אין בפרסום המובא כאן כדי לחייב את היצרן ו/או את החברה באספקת דגמים שיכללו את כל או חלק מהאביזרים, הציוד והמערכות מוצגות. היצרן שומר לעצמו את הזכות לבטל, להוסיף, לשנות ולשפר ללא הודעה מוקדמת.התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח.

 

אביזרי נוחות כשמם הם ״נוחות״ , קיומם או העדרם לא מהווים שום עילה לדרישה ובטח שלא לתביעה בגינם.

 

 

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

תשמע אני לא חושב שאתה צודק.

אני לא עורך דין. אבל טל״ח וכו׳ לא מגן עלייך.

גם הרבה אותיות קטנות לא.

לדעתי ברור שאם המקרה היה מגיע לבית המשפט הוא היה פוסק לטובת פותח השרשור.

רק השאלה מה היה הפיצוי שהיה פוסק.

כי החלפת רכב כנראה שלא הייתה נפסקת (וחבל) וגם לא התקנת שקעי usb (יעלה כמה שיעלה).

כנראה שהפיצוי היה שקול לפיצוי שגם ככה קיבל מהיבואן של טיפול ומרימי שמשות. סדר גודל של 1000-1500₪.

פורסם

אין לי כל ניסיון לטעון לגבי ט.ל.ח 

אבל אין כאן כל הסתרה או הטעיה ,יש כאן הצהרה מפורשת - 

 

אין בפרסום המובא כאן כדי לחייב את היצרן ו/או את החברה באספקת דגמים שיכללו את כל או חלק מהאביזרים, הציוד והמערכות מוצגות. היצרן שומר לעצמו את הזכות לבטל, להוסיף, לשנות ולשפר ללא הודעה מוקדמת.התמונות להמחשה בלבד.

 

יתכבד הקונה יבדוק את מה שהוא רוצה לפרטי פרטים. 

אם לא יוכל לעשות כך, זכותו לוותר או לרכוש את הרכב כראות עיניו.

 

אני יכול להעיד על עצמי, בכל הפעמים שרכשתי רכב חדש רכשתי רק את מה שיש במלאי היבואן, וראיתי את הדגם אותו רציתי באולם התצוגה. 

לעולם ומעולם לא האמנתי רק למה שכתוב ובטח שלא לדברי נציגי המכירות.

 

באשר לפיצוי המבוקש/רצוי הוא קיבל את מה שבדרך כלל היבואנים נותנים .

אני בזמנו קיבלתי 3 טיפולים ( 15,30,45) על חשבון סוכנות עקב עיכוב במסירה מעבר ל 14 ימי העסקים שהובטחו מכיוון שנותרתי ללא רכב כ 10 ימים שאותם לא צפיתי מראש . (מכרתי מהר מהמצופה, והרכב למרות שהיה בארץ לא הוכן בזמן בטענות שונות) 

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...