Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מחפש אנשי שקנו את הרכב הנ"ל על מנת להתאגד, היות והמפרט שהיבואן פרסם הינו שגוי וישנה אי התאמה בין מה שמוכרים ללקוחות לבין מה שמקבלים בפועל.

 

האם ישנה עילה משפטית לפעול בנושא או שהיבואן מכוסה על ידי כך שהוא רושם שיתכנו הבדלים ו ט.ל.ח מתחת לפרטים?

פורסם

הובטח לך לקבל? יש אחרים שכן קיבלו מאותו חודש ייצור ואותו מפרט?

לכל מדינה יש מפרט גימור שונה לרכבים שאותו מרכיב בדרך כלל הייבואן גם אם שם הגימור זהה בכל המדינות.

 

חובת ההוכחה תהיה עליך, עדיף לך לנסות להגיע להסדר מאשר לתבוע ייבואן מונופול.

פורסם (נערך)

לא רוצה לתבוע, רוצה שיקחו אחריות על הטעות שלהם שהם מפרסמים מפרט לרכב ספציפי ואז מגלים שיש טעות במפרט הזה. חלק מהדרישות שלי כשחיפשתי רכב הייתה שקעי יו אס בי מאחורה ושללתי רכבים אחרים שאין להם בגלל זה, זה לא קטנוני כל אחד ומה שחשוב לו. וכן גם המפרט של הרכב כתוב במפורש וגם נאמר לי בעל פה על ההבדלים בין רמות האבזור וזה לא היה חלק מההבדלים שכן היבואן בעצמו לא ידע על ההבדל הזה, או שידע והעדיף לא לציין כדי לא להרחיק קונים

עריכה אחרונה על ידי Gimel
הוספת מלל
פורסם

התאכזבתי מאוד לגלות שההיברידית ברמת גימור פרימיום שונה מגרסת הבנזין ונחותה ממנה.

למשל, אין מושבי עור מאווררים בהיברידית. 

אל תניחו שאם אבזור מסויים קיים ברכב הבנזין הוא יהיה קיים גם בהיברידית.

במקרה של פותח האשכול, זה אפילו חמור יותר ג'י המפרט מציין שהשקעים קיימים.

 

פורסם
לפני 9 שעות, bigzoltar כתב:

תדרוש שיחליפו לך את החלקים הנדרשים ושירכיבו לך את השקעים.

אתה באמת סומך על איכות ההתקנה של היבואן?

פורסם

האמת היא שניסיתי להתעקש ואמרו שאין אפשרות להתקין. העניין בלהתאגד הוא שאם הרבה לקוחות יגעו ביחד אולי יסכימו להיות יצירתיים ולחשוב על פתרון נורמלי

פורסם

מצויין במפרט שיש שקעי usb בקונסולה המרכזית ובצידי המושבים הקדמיים.

לטעמי הטעיית הלקוחות.

באותה מידה ניתן היה לרשום שיש מושבים קדמיים חשמליים ולספק מושבים רגילים.

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 4 שעות, BeRhthem כתב:

אתה באמת סומך על איכות ההתקנה של היבואן?

אתה חושב שהרכבים מגיעים as is מהיצרן?

הם לא.

יש תוספות שהיבואן מתקין בבונדד, כולל שקעים ומתגים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...