Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בכיוון אורות קיה פורטה


מעבר לפיתרון נפתר ע"י עידודו1,

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן יש ברשותי קיה פורטה 2016 התקנתי בה לדים לבנים באורות הראשיים מקדימה ולכן במוסך קשה להם לעשות לי כיוון אורות בגלל העוצמה, רציתי לכוון את האורות בעצמי מול קיר אפילו כי יש להם זווית ולא קו ישר כראוי, הבעיה היא שאני לא מוצא איך מכוונים את האורות ברכב הזה, מצאתי רק אולי מקום לכוון שצריך להכניס אליו בוקסה 8 מ״מ אבל אין מקום בפנים גם לבוקסה וגם לראצט או ידית מומנט קטנה.

IMG_6485.thumb.png.97a96e935efc383f351ee1b85212b2d0.pngאשמח לעזרה, מצרף תמונה של הדגם.

פורסם
לפני 33 דקות, מרקורי כתב:

יש מתחת להגה בצד שמאל כפתור לכוון את האורות

לא, הכוונה לכיוון אורות כמו שעושים לפני טסט, שהאורות יאירו כראוי ולא עקום, יש לי פנס עדשה והתאורה אמורה כביכול להאיר בפס ישר אבל היא ממש בזווית אז תודה בכל מקרה אבל זה לא התשובה שחיפשתי😉 זה משהו באזור הפנס עצמו

פורסם (נערך)

יכול להיות שהבעיה שלא מצלחים לכוון במוסך אינה עוצמה, אלא פיזור האור.

וזה דבר שלא יעבוד טסט.

אופייני לרכב שלא הגיע עם לד במקור.

במקרה כזה תצטרך לחזור לנורות הישנות והטובות.

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
  • אהבתי 2
פורסם

אין שום בורג שיודע לתקן זווית. תנסה לכיוון את ההתקנה של הנורה בתוך הפנס.

הרכבים של יונדאי מגיעים עם עדשה בדרך כלל. אין שום סיכוי שנורת לד שלא תוכננה במיוחד לרכב כזה, תצליח להאיר טוב. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ברוב הרכבים ישנם שני ברגי כיוון. 1. גובה אלומה 2. צידוד אלומה.

כפי ש @IsraCar ציין, רוב הסיכויים שהבעיה נעוצה בפיזור אור תקין (נורות שאינן מתאימות לסוג הפנסים).

רכבך הרי צלח את הטסט הקודם, לכן כיוון הפנסים אמור להיות תקין והח׳ נורות אינה משנה את הכיוון.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
בתאריך 3.2.2025 בשעה 06:13, kompy כתב:

ברוב הרכבים ישנם שני ברגי כיוון. 1. גובה אלומה 2. צידוד אלומה.

כפי ש @IsraCar ציין, רוב הסיכויים שהבעיה נעוצה בפיזור אור תקין (נורות שאינן מתאימות לסוג הפנסים).

רכבך הרי צלח את הטסט הקודם, לכן כיוון הפנסים אמור להיות תקין והח׳ נורות אינה משנה את הכיוון.

הבנתי אז בשורה התחתונה הפנס עצמו מכוון כראוי והבעיה היא בנורה עצמה שלא מכוונת?

  • פיתרון
פורסם
לפני 18 שעות, חולגי כתב:

הבעייה היא כנראה, או בנורה עצמה שלא מכוונת או (אולי אפילו יותר) בסוג של הנורה (שלא ניתן לכוונה, אפילו אם היא יושבת תקין בתושבת שלה).

אוקיי אני אבדוק זאת אני חושב שיש כיוון עם מפתח אלן בנורת הלד עצמה, תודה רבה לעונים עזרתם לי מאוד

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...