Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לרכישה קטן עד 25k


Romzop

פוסטים מומלצים

הייי מחפש להתרענן על הרכב 

יש לי ב4שנים האחרונות סיטרואן c1 2015  ידני, שהוא באמת רכב נפלא מבחינתי אמין ולא עשה בעיות עד היום, עממה, הוא טיפה חלש בשבילי, זה רכב 1ליטר מירב הנסיעות שלי הן בינעירוניות.  אני משייט איתו על 100 ושם נוח לו, אבל מעל זה כבר קשה לו ובאופן כללי מאוד עצל גם בעקיפות לפעמים מפחיד. 

 

אני מחפש משהו לא שונה בהרבה לדעתי מנוע 1.2 כבר יחפר על הפער ויכול להתאים. 

 

בזמנו הסתכלתי על הספייס סטאר שהיו הרבה המלצות אבל היום אני כבר לא יודע מה מומלץ או אם יש מסקנות חדשות עם השנים, אשמח לשמוע ממכם

מעדיף עד 20k אבל יכול לתת עד 25 אם באמת שווה, מתכנן למכור את שלי ב18-20 

עדיין סטודנט לצערי אז זה התקציב, אבל אני תלוי באופן מוחלט ברכב לפי איפה שאני גר והסטייל חיים הנודד שלי

 

 

תודה! 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מחפש אנו קליאו 0.9 תרגיש הבדל גדול בביצועים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Romzop כתב:

לבינעירוני 0.9 יספיק? נשמע כמו להשאר בבעיה זהה

יש לה טורבו..

תרגיש הבדל גדול.

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Romzop כתב:

לבינעירוני 0.9 יספיק? נשמע כמו להשאר בבעיה זהה

מבחינת מנוע בהחלט יספיק.

 

זה מנוע טורבו שיהיה שדרוג דרמטי.

 

הבעיה ברכב הזה היא המזגן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקליאו חזקה יותר והרבה יותר שקטה עם התנהגות כביש עדיפה מהספייס סטאר.

שים לב שהספייס הידנית הגיע עם מנוע 1.0 חלש, רק הרציף עם 1.2

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, Romzop כתב:

תודה על העזרה, יש לכם במקרה עוד הצעות או אופציות טובות לדעתכם? 

 

השאלה אם לא אכפת לך לרדת בשנתון בנוסף, לחבר טוב יש פאביה מנוע 1.4 ידנית כ3 שנים, מציגה אמינות מצוינת וסהכ חסכון בדלק.

נכנסת בתקציב, הקטע שזה שנתונים 2011-2013 בערך.

כן אגיד שעדיין הקליאו 0.9 עדיין יותר רכב למחיר וגם אמינה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Ron321321 כתב:

 

השאלה אם לא אכפת לך לרדת בשנתון בנוסף, לחבר טוב יש פאביה מנוע 1.4 ידנית כ3 שנים, מציגה אמינות מצוינת וסהכ חסכון בדלק.

נכנסת בתקציב, הקטע שזה שנתונים 2011-2013 בערך.

כן אגיד שעדיין הקליאו 0.9 עדיין יותר רכב למחיר וגם אמינה מאוד.

ואם הקליאו, איזה שנתון היית אומר לי להתעקש עליו? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהיו שם שינויים לאור השנים אז אכן התקציב זה השיקול. כמובן גם מצב הרכב.

 

התלונה היחידה שלי על הרכב זה המזגן המזעזע. שווה לבדוק אולי היה שינוי בעניין הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 31.1.2025 בשעה 14:56, yulianx כתב:

הייתי מחפש רנו קליאו 0.9 תרגיש הבדל גדול בביצועים.

יוליאן, לא ידעתי שזו אופציה בכלל לרכב קטן בתקציב הנ"ל.

מעולם לא לקחתי אותה כאופציה.

קפצתי ליד 2 בעקבות מה שרשמת, עשיתי סיבוב, ומה אתה יודע - לא מעט רכבים נהדרים (מבחינת VFM), במצב שמור מאוד, נראים טוב אפילו, עם ק"מ נמוך יחסית לשנתון (נמוך בשבילי = 10,000 ק"מ/שנה ומטה), במחירים שוברי שוק.

מי שלא מפחד מצרפתיות כמוני זו ממש הזדמנות.

 

בתאריך 1.2.2025 בשעה 12:22, Ron321321 כתב:

כן אגיד שעדיין הקליאו 0.9 עדיין יותר רכב למחיר וגם אמינה מאוד.

לא מתווכח ולא מזלזל, שואל ברצינות - איך "אמינה מאוד" מסתדר עם מנוע טורבו?...

ידוע שמנועי טורבו מחזיקים פחות שנים ופחות ק"מ ממנועים אטמוספריים רגילים.

מנועי טורבו גם מוסיפים מורכבות בכל מה שקשור לתחזוקה/תקלות/תיקונים.

כשהולך הטורבו (מניפה?) במנוע טורבו, זו חתיכת הוצאה קוואבנגה.

בשנתונים הללו, של רכבים בני 10 שנים לפחות (בתקציב של עד 25K ש"ח לפי פות"ש) , עם נסועה של 100,000~ ק"מ לפחות - נכנסים כבר לתחום האפור, לא?

 

ג.נ. - בעלים מאושר, אוהב ומתגעגע מאוד לשעבר של רנו קליאו B, מודל 2010, תיבת הילוכים ידנית, מנוע 1.4L חלש ועצלן אך אמין בטירוף.

החזקתי אותה 11 שנים במתינות, באחריות ועם נסועה נמוכה יחסית (7K~ ק"מ/שנה) עם מספר תקלות שאפשר לספור על פחות מיד אחת ב- 11 שנים תמימות (עדיין זוכר את כל התקלות מרוב שהיו כל כך מעט).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הרבה מנועי tsi עם ק״מ מכובד והכול בסדר, דווקא. טורבו ממה שאני רכיב די אמין. הוא לא מוסיף לתחזוקה הכוללת מורכבות והטיפול רגיל כמו בכול רכב.

אפילו במנועי פיורטק טורבו הוא לא הבעיה.

  • רעיון טוב! 2

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, DAHUJI כתב:

 

לא מתווכח ולא מזלזל, שואל ברצינות - איך "אמינה מאוד" מסתדר עם מנוע טורבו?...

ידוע שמנועי טורבו מחזיקים פחות שנים ופחות ק"מ ממנועים אטמוספריים רגילים.

מנועי טורבו גם מוסיפים מורכבות בכל מה שקשור לתחזוקה/תקלות/תיקונים.

כשהולך הטורבו (מניפה?) במנוע טורבו, זו חתיכת הוצאה קוואבנגה.

 

 

אכן מנועי טורבו, בודאי הקטנים, מועדים לבעיות. אבל זה לא כלל גורף.

TSI 1.0 של קונצרן פולקסוואגן מוכיח עצמו כמנוע מצויין, חסכוני ועמיד. מנגד המקבילה של הונדה קטסטרופה.

1.2 טורבו של רנו בעייתי אבל ה 0.9 שלהם אמין מאוד.

 

נכון, שבאופן כללי טורבו מסבך את העניינים אבל יש ויש.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...