Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למומחים,

קורולה 2007, מנוע 1.6 אוטומט

רוצה להחליף פלגים, לוודא יישור קו. 

 

איך אני מחפש באתרי חו"ל פלגים כאלה?

אני רוצה לוודא התאמה כי יש מספר OEM או משהו כזה...

ואני קצת הולך לאיבוד,

לא איכפת לי אליאק' או איביי וכו'...

 

תודה מראש

פורסם (נערך)

https://www.denso-am.eu/catalog/pv/16382/ignition/spark-plug

^^^

של חברת Denso ( 

3 דגמים של מצתים מתאימים, אחד אירידיום ושני ניקלים) .

 

בצילום של חברת NGK

Screenshot_20241222_000119_Chrome.jpg

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני שעה, Morde כתב:

בארץ סט באיזור ה350-400

המצתים הרגילים שוולאד ציין עולים 15-20 ש"ח לרגילים (לאחד). האירידיום (גם ל-NGK יש) בערך 70-80 לאחד, אם כי גם מצאתי סט (4) ב-230.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני 17 שעות, Tom_22 כתב:

המצתים הרגילים שוולאד ציין עולים 15-20 ש"ח לרגילים (לאחד). האירידיום (גם ל-NGK יש) בערך 70-80 לאחד, אם כי גם מצאתי סט (4) ב-230.

איפה 15-20 ליחידה? אשמח שתפנה אותי למקום כזה...

פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, Morde כתב:

מחיר

בארץ סט באיזור ה350-400

בחו"ל יסתכם בכמה עשרות שקלים 

https://www.otopoint.co.il/items/1804128-סט-פלגים-טויוטה-קורולה-2003-2007-TOYOTA

מקורי של טויוטה

קניתי בcars245 לפני חודש עלה 9 דולר לרביעיה

https://cars245.co.uk/item/ngk-2526-spark-plug/

עריכה אחרונה על ידי tan tan
פורסם

אגב, אפילו מצתים "מקוריים" בחברה (במרכאות כי בסופו של דבר NGK או Denso כנראה מייצרות אותם והם מקבילים למוצרים אחרים) לא יגיעו לסכומים שציינת.

200 ש"ח לרביעייה כולל מע"מ, שזה עדין מחיר שערורייתי ביחס לעלות האמיתית, אבל לא כפול מזה כפי שתיארת קודם.

 

image.thumb.png.adf996ee3ade5ceca6308d46ca60db1d.png

פורסם (נערך)

בדקתי באתר של ngk מה הפלאגים שמתאימים לרכב שלי (קורולה כמו של פות''ש) ויש 3 תוצאות

מישהו יודע מה ההבדל ביניהם?

אחד הוא אירידיום אבל לא הבנתי מה ההבדל בין השניים האחרים 

https://web.tecalliance.net/ngk-catalog/en/parts/cars/assigned?targetId=16382&typeNumber=16382&groups=686#@brc/brands:Car;targetType:cars/assem:TOYOTA%20COROLLA%20Saloon%20(_E12_)%201.6%20VVT-i%20(ZZE121_%2C%20ZZE121R);targetType:cars;targetId:16382;typeNumber:16382/lnkparts:Article%20overview;targetType:cars;targetId:16382;typeNumber:16382;groups:686

עריכה אחרונה על ידי tan tan
פורסם
לפני 32 דקות, tan tan כתב:

בדקתי באתר של ngk מה הפלאגים שמתאימים לרכב שלי (קורולה כמו של פות''ש) ויש 3 תוצאות

מישהו יודע מה ההבדל ביניהם?

אחד הוא אירידיום אבל לא הבנתי מה ההבדל בין השניים האחרים 

https://web.tecalliance.net/ngk-catalog/en/parts/cars/assigned?targetId=16382&typeNumber=16382&groups=686#@brc/brands:Car;targetType:cars/assem:TOYOTA%20COROLLA%20Saloon%20(_E12_)%201.6%20VVT-i%20(ZZE121_%2C%20ZZE121R);targetType:cars;targetId:16382;typeNumber:16382/lnkparts:Article%20overview;targetType:cars;targetId:16382;typeNumber:16382;groups:686

על פניו נראה אותו המוצר.

בכל מקרה, לדעתי אין לזה משמעות כי גם כך עדיף לרכוש אירדיום שמחזיקים משמעותית זמן רב יותר וחוסכים החלפות תדירות.

עלותם ביבוא או בארץ לא מצדיקה רכישה של פלגים עם אלקטרודה מניקל. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...