Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זיוף ק"מ המוני אצל סוחרי רכב


פוסטים מומלצים

פורסם

מכוני רישוי - לא רק תיקון טעויות רישום.

ישנם רכבים עם תצוגה של 5 ספרות.

ישנם רכבים שהמד ״מתאפס״ לאחר גמע 299,999.9 ק״מ.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 5 שעות, tinoki כתב:

במשטרה מפרסמים תיעוד טיפולים מלא כולל קמ כמובן

נכון, ספר הרכב שם מפורט עד רמת החלפת מגבים, וזה כיף ולכן שקלתי לקנות רכב משטרה אפילו עם הקמ הגבוה. אבל כל זה טוב שאני מודע לזה שהרכב עבר הרבה קמ ואת ההיסטוריה שלו,וזה בא לידי ביטוי במחיר נמוך.

עיקר הבעיה כאן שאין כבר אמון בשום סוחר רכב כי אתה לא תלך לבדוק ב 10 מכרזים של השנה האחרונה לראות אם הוציא את הרכב משם.

פורסם
בתאריך 8.9.2024 בשעה 13:55, יהודה יהודה כתב:

לא מובן למה משרד התחבורה לא נותן גישה חופשית להיסטוריה של הדיווחים בטסט זה היה מונע 99 אחוז מהזיופים של הקילומטר

מעבר לזה שלא מובן איך במכון אפשר לרשום קילומטר יותר נמוך משנה שעברה וזה מה שירשם ברשיון נשמע 2 תיקונים פשוטים למערכת שימנעו את רוב הזיופים

עד כמה שידוע לי שם זה לא מקור הבעיה כי במכון טסטים לא יתנו לך לרשום ק"מ נמוך ממה שיש לך!(מכיר חבר קרוב שבטסט אכל את הטעות שהוא קנה את הרכב אחרי דיאטה)

הבעיה מתחילה באנשים מתוחכמים שלפני כל טסט מורידים...  כמובן שתופעה זו יותר מצויה בחברות השכרה, ליסינגים, וכל מיני כאלה ואחרים שגומעים הרבה ק"מ בשנה שאז כלכלי להם לאפס כי זה משמעותי...  (איפוס היום עולה בסביבות ה300 ש"ח משתלם...)

לכן בליסינג שבד"כ זה לשלוש שנים ועד אז הרכב לא עובר טסט(שלוש שנים ראשונות) שם זה מאוד משתלם וקיים.

בקיצור מול גנבים יהיה מאוד קשה לטפל בזה.  צריך פשוט להריח לפני כל עיסקה במה מדובר...

פורסם
לפני 7 שעות, רמי חי כתב:

עד כמה שידוע לי שם זה לא מקור הבעיה כי במכון טסטים לא יתנו לך לרשום ק"מ נמוך ממה שיש לך!(מכיר חבר קרוב שבטסט אכל את הטעות שהוא קנה את הרכב אחרי דיאטה)

הבעיה מתחילה באנשים מתוחכמים שלפני כל טסט מורידים...  כמובן שתופעה זו יותר מצויה בחברות השכרה, ליסינגים, וכל מיני כאלה ואחרים שגומעים הרבה ק"מ בשנה שאז כלכלי להם לאפס כי זה משמעותי...  (איפוס היום עולה בסביבות ה300 ש"ח משתלם...)

לכן בליסינג שבד"כ זה לשלוש שנים ועד אז הרכב לא עובר טסט(שלוש שנים ראשונות) שם זה מאוד משתלם וקיים.

בקיצור מול גנבים יהיה מאוד קשה לטפל בזה.  צריך פשוט להריח לפני כל עיסקה במה מדובר...

חב׳ השכרה/ליסינג לא מתעסקות בזוטות. בכל אופן, לא בחברות הגדולות וגם בקטנות שנתקלתי בהן, לא ראיתי תופעה כזו.

רכב השכרה/ליסינג עובר מבחן תקופתי (טסט) לאחר שנתיים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

האם מנהל הרכב הממשלתי משתף פעולה עם סוחרי הרכב? אחרי 3-4 חיפושים בתוצאות המכרזים, האתר נחסם,

image.thumb.png.10e6f9781b530990010c705034bd7c14.png

באמצע צפיה בדף קופץ דף 404 או שיש הודעת תקלה באתר.

image.thumb.png.7b288cbf86de55413007b8ef586a9bce.png

(לא נראה לי שזה תקלה אצלי, ניסיתי מ2 מחשבים שונים בהפרש של יום)

עריכה אחרונה על ידי ארי62
פורסם (נערך)

איך זה יכול להפוך ל"תופעה" אם כל שנה שרכב עובר טסט הנ"ל נרשם במכון הטסטים ומשרד התחבורה (נגיד שהייתה טעות פה ושם - אבל לא "כשיטה"), לשוטר שמעביר את הרכב טסט אין שום אינטרס לשקר בדיווח. הרכבים עוברים טיפולים ויש תיעוד ולכן המשחק שאפשר לשחק הוא קטן יחסית כמו שתיארו כאן מישהו עם רכב ליסינג שהחזיר אותו עם 100+ אלף ק"מ וראה אותו במכירה עם ב89 - אפשר לשחק בטווח של "בין הטסטים או בין הטיפולים" - לא מעבר לזה.

מי שמוריד ק"מ שלא הגיוני כי הרכב עם תיעוד לטיפול/טסט עם יותר ק"מ הוא מטומטם.

אגב, מה העונש בחוק על הורדת ק"מ?

עריכה אחרונה על ידי Opel Astra GSI

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
לפני שעה, Opel Astra GSI כתב:

לשוטר שמעביר את הרכב טסט

מה לשוטרים ולמעבר טסט?

אני לא מכיר את המערכות היום ומי יכול לבצע שינויים ברישום, אבל בעבר (הרחוק) נתקלתי בלא מעט פויילע-שטיק, כולל סוחר שאשתו עבדה במשרד הרישוי והורידה "ידיים" מרישומי הרכב.

  • מבאס 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

תופעה של הורדת ק"מ תמיד הייתה

ב 2017 היה לי איוניק שבילתה בחברתי 105K בשנה אחת!

יום אחד בצומת כח משאית החליטה שהיא מעבירה אותי את הצומת, אני יצאתי ללא שריטה.

הרכב נמעך מאחורה לחלוטין, גלגל אחד באויר והשני על הכביש.

שלושה ימים לאחר מכן קיבלתי איוניק חדשה והודיעו שהרכב הורד מהכביש שאגיע למוסך  לקחת את הדברים מהאוטו .

3 שנים אחרי, אני רואה את הרכב למכירה עם 78K. במחירון ללא תאונות

היסטוריה במושמשת מראה

ליסינג

סוחר

סוחר 

פרטי

לקח 8 חודשים עד שחזר לכביש.

הייתי סקרן והתקשרתי לבן אדם הפרטי שפרסם את הרכב, נגלה בפניי אדם נחמד מאוד, שהרכב אצלו שנתיים, שטיפל במוסך הסדר יש לו את הטיפולים שלו, טופס בדיקה שקנה את הרכב.

היה לי ברור שאין לו מושג שהרכב עבר דיאטה.

אני לפחות מעדיף לקנות רכב שעבר רק ידיים פרטיות ללא סוחרים בדרך ( מגרשים, סוחרי מדרכה, מגרשי טרייד אין).

 

עריכה אחרונה על ידי OranKimhi
  • אהבתי 1
  • מעניין 2
פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

מה לשוטרים ולמעבר טסט?

אני לא מכיר את המערכות היום ומי יכול לבצע שינויים ברישום, אבל בעבר (הרחוק) נתקלתי בלא מעט פויילע-שטיק, כולל סוחר שאשתו עבדה במשרד הרישוי והורידה "ידיים" מרישומי הרכב.

מישהו לוקח את הרכב לטסט כשהוא בשירות המשטרה וזה כנראה לא אזרח

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
בתאריך 1.11.2024 בשעה 13:23, ארי62 כתב:

האם מנהל הרכב הממשלתי משתף פעולה עם סוחרי הרכב? אחרי 3-4 חיפושים בתוצאות המכרזים, האתר נחסם,

(לא נראה לי שזה תקלה אצלי, ניסיתי מ2 מחשבים שונים בהפרש של יום)

אז המסקנה הנכונה היא שיש תקלה כלשהי, ולא כי חסמו אותך אישית.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, Opel Astra GSI כתב:

מישהו לוקח את הרכב לטסט כשהוא בשירות המשטרה וזה כנראה לא אזרח

בזמן שהרכב אצל המשטרה הוא  לא עובר הורדת קמ, הרכבים נמכרים עם קמ אמיתי, הסוחר שקונה אותם מוריד קמ מתוך הבנה שאדם מהשורה לא חופר במכרזי רכב כדי לראות מה הקמ" האמיתי של הרכב.

 

לפני 6 שעות, guya72 כתב:

אז המסקנה הנכונה היא שיש תקלה כלשהי, ולא כי חסמו אותך אישית.

לא חסמו אותי אישית אבל אולי יש חסימה על מספר החיפושים בתוצאות כדי שלא יעדכנו באתרים כמו משומשת.

בביד ספירט היה לי חבר שהיה מעדכן קמ ותקופה קצרה אחרי זה הפסיקו לפרסם ק"מ לפני המכרז, רק בשעת המכרז מפורסם(בחלק גדול מהמכרזים), כנראה שיש לסוחרים יותר קשרים אצל הכונסים מאשר רק קניית רכבים.

עריכה אחרונה על ידי ארי62
פורסם
לפני 16 שעות, ארי62 כתב:

לא חסמו אותי אישית אבל אולי יש חסימה על מספר החיפושים בתוצאות כדי שלא יעדכנו באתרים כמו משומשת.

אני בספק אם אתר משומשת מטריד אותם. יותר סביר להניח כי זה בכדי למנוע עומס על השרת או אפילו תקיפת מניעת שירות (אחת מטכניקות ההגנה על אתרי אינטרנט זה הגבלה של מספר גישות לאתר מאותה כתובת IP במשך פרק זמן מסויים).

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...