Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

הולך לבדוק ברלינגו מקסי 2017, של נכה לשעבר.

למה לשים לב בבדיקה?

בדיקה ראשונית לפני בדיקה במוסך. אני לא מכונאי או קרוב לזה.

 

תודה!

 

@Buki @איציק נ.

פורסם

1. האם הוחלף מיכל אוריאה?

2. האם הוחלף טרמוסטט?

3. על המנוע למעלה יש כיסוי בד, תפרק אותו ותסתכל עם פנס לאיזור המזרקים, האם יש סימני שמן? אם יש, זה לא טוב, תיקון יקר. 

4. האם בוצע ריקול טיימניג שלב 1 ושלב 2? 

 

 

כמה קילומטרים הוא עשה?

 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

@Buki איך החוויה שלך מבחינת בלאי של תושבות, משולשים, בולמים, צינורות?

עם פיקאסו היתה לי חוויה לא טובה...

פורסם

ראיתי את הרכב היום.

מבחינה מכנית הוא בסדר, אבל רעשי הרוח מחלון ההזזה שבשורה האמצעית הינם "דיל ברייקר" עבורי. האם יש אפשרות לטפל בזה או אפילו להחליף לחלון ללא חלון הזזה? 

פורסם
לפני 15 שעות, TDI כתב:

ראיתי את הרכב היום.

מבחינה מכנית הוא בסדר, אבל רעשי הרוח מחלון ההזזה שבשורה האמצעית הינם "דיל ברייקר" עבורי. האם יש אפשרות לטפל בזה או אפילו להחליף לחלון ללא חלון הזזה? 

 

@lanosforce האם מוכר לך פתרון לרעשי רוח?

מדובר על חלון הזזה קטן של ברלינגו מקסי.

פורסם

לא מוכר לי פתרון לחלון הזזה כי אי אפשר לאטום אותו אלא אם כן אתה מוכן להשבית אותו לחלוטין.

 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 5 שעות, llaavvii כתב:

וגם את זה לא בטוח שמותר לפי החוק (יש חובה לחלון נפתח ברכב נוסעים).

 

מעניין.

יש לך לינק רלוונטי?

לפני 5 שעות, lanosforce כתב:

לא מוכר לי פתרון לחלון הזזה כי אי אפשר לאטום אותו אלא אם כן אתה מוכן להשבית אותו לחלוטין.

 

 

"להשבית", כוונתך ללכת לזגג ולהחליף לחלון סגור, או פתרון אחר?

פורסם
לפני 8 דקות, TDI כתב:

יש לך לינק רלוונטי?

זה התקנה מקומית, הרכב במקור הגיע בלי חלונות צד ורק עם שלושה משובים בשורה הקידמית.

 

החלון הזה מותקן בארץ, ככה זה בכל המסחריות שהוסבו להסעת נוסעים ואני מניח שאם לא הייתה חובה, היו שמים חלון רגיל אטום.  

 

החלון המקורי בדלת הזה זה חלון Pop Up שנפתח כולו באיזה 3 מעלות, כמו שהיה פעם במכוניות 3 דלתות. 

 

 

פורסם

בדקתי עם חברת האיבזור, תמורת 3000 זוזים ניתן להחליף לחלונות קבועים.

לדבריו יש חובה שיהיה חלון שיהיה ניתן לשבירה בעת הצורך. אין חובה שיהיה ניתן לפתיחה.

(ע"ע אוטובוסים שנמכרים ללא חלונות נפתחים כלל)

×
×
  • תוכן חדש...