Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירון 2024-סיוויק טייפ אר 346,000


OranRoer

פוסטים מומלצים

בשבוע שעבר ראיתי לראשונה טייפ אר מהדור החדש בכביש (fl5)
בצבע כחול 
האוטו פשוט נראה מדהים! 
נכנסתי ישר לאתר של הונדה לראות מה המחיר,ראיתי 314,000 אמרתי מעדיף קאיימן משומשת במחיר הזה 
היום סתם נכנסתי לראות אולי הורידו את המחיר ב2024  בשביל למכור קצת

הם העלו ל346,000!!!!!!!!

מאיר כאילו באמת לא רוצים למכור רכב אחד פרט למה שהגיע במשלוח הראשון? 
זכור לי שהדגם של 2016/17 נמכר בסוף במחירים מצחיקים מול המחירון אבל הפעם זה פשוט הזיה.. 
 

IMG_4857.png

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הזה בחו"ל עולה 45,000$ בתור התחלה ויש מקומות שמוכרים גם ב- 50,000$ ואולי גם יותר.

בגדול רכבים בארץ עולים פי 2 מהמחירים של רכבים במדינות בארה"ב, ממה שאני מכיר מבעבר [ואולי השיטה השתנתה].

המחיר פשוט יקר.

הייתי מעדיף רכב אחר, ההונדה מתחרה ב- MEGANE RS TROPHY, CUPRA LEON, I30N וכיו"ב.

אני שם בצד מה טוב יותר ומה טוב פחות, וכדעה אישית הייתי מעדיף את ההונדה,

אבל לא בפער של 80,000 ש"ח ומעלה [לרכב חדש] על המתחרות שלה.

עומר :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגאן RS אולטים - 295K, טרופי 255K.

קופרה 250K

I30N מחיר 270K

GOLF GTI  מחיר 255K

מיאטה 255K

BRZ מחיר 230K

 

ההונדה אכן מגזימה... 

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני די בטוח שאין להם יותר מלאי, הם הביאו משלוח עם מס יח' ומכרו את כולן.

רכב מוערך, עלויות אחזקה נמוכות ביחס למתחרות ובטח ביחס לפורשה.

כנראה לחסידי המתוג שווה לשלם את המחיר.

ללא ספק יש אלטרנטיבות אחרות מעניינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין כמה אנשים התלבטו בין פורשה לבין ההונדה הזאת והחליטו לקנות את ההונדה בגלל עלויות האחזקה :-)

  • אהבתי 1
  • מצחיק 4

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, GTI33 כתב:

אני די בטוח שאין להם יותר מלאי, הם הביאו משלוח עם מס יח' ומכרו את כולן.

רכב מוערך, עלויות אחזקה נמוכות ביחס למתחרות ובטח ביחס לפורשה.

כנראה לחסידי המתוג שווה לשלם את המחיר.

ללא ספק יש אלטרנטיבות אחרות מעניינות.

מהניסיון שלי ניתן לקנות רק בהזמנה. אין מלאי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, motior כתב:

מעניין כמה אנשים התלבטו בין פורשה לבין ההונדה הזאת והחליטו לקנות את ההונדה בגלל עלויות האחזקה :-)

מעריך את ההבדל האחזקה השנתי ב15 אלף יקריותר בפורשה..כמובן,למשומשת בת 3-4 במחיר דומה להונדה 

אני כעת עם m135,מתחיל לפזול לכיוון הרכב הבא..  
 

 

לפני 11 דקות, מיץ פטל כתב:

האם מחיר כזה על הנייר (כי לא ברור באמת באיזה מחיר מוכרים - אם זו הזמנה מיוחדת), תומך בשמירת ערך של יד שניה?

בטוח שלא 
אולי בשנה הקרובה כן,שהרכב יהיה בן שנתיים הוא יקבל ירידת ערך של בנטלי.. אבל-יש כמה יחידות כאלה בארץ אז זה לא בסקייל שזה מעניין מישהו  
מטרת הפוסט הייתה להבין אם מישהו יודע מה עובר על מאיר והתמחור ההזייתי שלהם.. 
סביר להניח שבאמת אין מלאי בארץ והכל הזמנה אז מי שרוצה "שיסבול" מחיר כזה (אולי נכוו באמת חזק מידי ב2017 שהיו עושים הנחות ענק על מלאי)

עריכה אחרונה על ידי OranRoer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפער אחזקה יהיה גבוהה יותר כמעט בכל פרמטר, מביטוחים, בלמים, שמנים, טיפולים, צמיגים ועוד.

אני לא חושב שהפער יעמוד רק על 15 אלף ש''ח בעלויות האחזקה בין פורשה להונדה, הפער גדול שלעצמו שמשווים את רכיבי הבלימה בין ההונדה ל308gti מניח שגם במגאן זה כך.

מה עלות האחזקה של הבימר שלך כיום?

אתה מחפש סכין למסלול?

למה לא לקנות m2 משומשת?

לעבור להנעה קדמית טובה ככל שתהיה אחרי מיאטה ו135m נשמע לי מוזר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפער סביב המחיר הזה,יש לי שני חברים קרובים עם 718 ואני מכיר את העלויות מקרוב

אמ2, הייתה התכנון לפני ה135 (לפניה 7 שנים על מיאטה אנסי2.)

לצערי,לא מצאתי ביטוח בפחות מ22 א"שח

לא מחפש רכב מסלול,לא נוסע טיולים,לא מפגשים,וגם לא עובר 2000 סל"ד ב90 אחוז מהמקרים 

רק אוהב מכוניות ונהנה מכיכר טובה פעם ב

ההונדה לא הייתה רעיון להחלפה בכלל,סתם התעניינתי כי ראיתי על הכביש,ואז העלאה במחיר של 10 אחוז על תמחור מוזר מלכתחילה,האמת מטרת הדיון שלי הייתה על מדיניות התמכור ההזויה של היבואן

עריכה אחרונה על ידי OranRoer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לשתף שהתבכיינתי לבעלים של פורש, הבלמים קדימה ואחור צלחות ורפידות מקורי עלו לי 3400 שח ב 2018. הוא הניח יד על כתפי ואמר, בלמים קרמיים 40000שח

דרך אגב, הצלחות של fk8 יותר זולות משל crv.

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, הרקוליטו כתב:

אני יכול לשתף שהתבכיינתי לבעלים של פורש, הבלמים קדימה ואחור צלחות ורפידות מקורי עלו לי 3400 שח ב 2018. הוא הניח יד על כתפי ואמר, בלמים קרמיים 40000שח

דרך אגב, הצלחות של fk8 יותר זולות משל crv.

 

גם בג'וליה, הבלמים זולים בצורה מחשידה. 

והם תואמי מקור של ברמבו, כך שניתן להוזיל אפילו יותר....

הבעיה שצריך להחליף אותם כמעט כל טיפול שני 🙄

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כבר ארבע שנים עם רפידות אנדלס סמי קרמיות. הן לא נגמרות ובולמות בכל פרמטר יותר טוב מהמקוריות.

לפני שעה, מיץ פטל כתב:

2018? דגם או מועד ההחלפה?

גם וגם

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, הרקוליטו כתב:

אני יכול לשתף שהתבכיינתי לבעלים של פורש, הבלמים קדימה ואחור צלחות ורפידות מקורי עלו לי 3400 שח ב 2018. הוא הניח יד על כתפי ואמר, בלמים קרמיים 40000שח

דרך אגב, הצלחות של fk8 יותר זולות משל crv.

ברקס קרמי יש בgt3
לא בקאיימן מנוע 2000 😉

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...