Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח להכוונה ממי שמכיר:

C4 פיקאסו אקסלוסיב שנתון 2016

1. האם יש דרך להכניס אופציה לשפה עברית במערכת המולטימדיה? (אין תמיכה בקארפליי)

2. האם יש דרך להכניס אופציה לוויז במולטימדיה?

3. האם ניתן לבטל את מערכת הסטרט-סטופ לצמיתות?

4. התרעה על סטייה מנתיב וזיהוי שטחים מתים לא עובדים (מערכת מקורית), הייתי אצל מתקין מערכות והוא טוען שרק מוסך מורשה של סיטרואן יוכל לטפל בתקלה כזאת, יש משהו בזה?

אשמח גם להמלצות על מוסך באיזור באר שבע שמתמחה בדגם, לאו דוקא מורשה יבואן, (אין לי אפשרות להגיע עד גבע או אורן על כל טיפול לצערי)

פורסם

1 . מערכת מקורית של הרכב? אם כן אמורה להיות לך אופציה לבחירת שפה וגם עיברית שם.

2. במקורית - לא. זאת מערכת מובנית. יש כאלו שיודעים לפרוץ את המערכת ואז נפתחות לך אופציות של אפלקציות אבל זה יעלה לך לא מעט. 

3. לא , אבל אם תשים מצבר רגיל (על אחריותך בלבד) זה כנראה ינטרל אותה.

4. שווה לך לבדוק עוד חוות דעת אצל מתקינים.

  • אהבתי 1
פורסם

יש לי דגם זהה.

 

עברית אין במערכת מה שכן יש עדכון שאחריו המערכת מזהה שפה עברית (בשירים מדיסק און קי למשל).

 

סטיה מנתיב- רד מזה אצל אף אחד זה לא עובד :)  ואורן/גבע/מורשה הודו בפניי שאין להם שמץ של מושג מה ואיך עושים עם זה. אז חוץ מהחלפת חלקים רנדומלית שתעלה לך הון קטן לא תמצא כנראה פתרון.

 

ניטור שטחים מתים אצלי עובד. דוגרי מערכת מיותרת אם מכוונים את המראות נכון אבל זה עניין אחר. תבדוק שהיא מופעלת באופציות.  תבדוק גם אם המראות מקוריות.

 

לגבי סטארט סטופ- אם המזגן על lo היא לא עובדת. ובלי קשר גג תוך שנה על מצבר חדש היא כבר לא תעבוד יותר- תהיה רגוע :)

 

טיפול במורשה יבואן זה שחיטה (לא שונה מהותית ממותגים אחרים) אפשר להצטייד עצמאית בחלקים לקראת טיפול וללכת לכל מוסך נורמלי.  

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, netanel1014 כתב:

1 . מערכת מקורית של הרכב? אם כן אמורה להיות לך אופציה לבחירת שפה וגם עיברית שם.

מערכת מקורית, הגעתי לאופציה של בחירת שפות ואין עברית ברשימה

לפני כשעה, yd b-4 כתב:

עברית אין במערכת מה שכן יש עדכון שאחריו המערכת מזהה שפה עברית (בשירים מדיסק און קי למשל).

זה לפחות יש אצלי, בלי זה הייתי כנראה מחליף מערכת, אבל ככה זה עוד איכשהוא נסבל

לפני שעה, netanel1014 כתב:

2. במקורית - לא. זאת מערכת מובנית. יש כאלו שיודעים לפרוץ את המערכת ואז נפתחות לך אופציות של אפלקציות אבל זה יעלה לך לא מעט. 

יודע להפנות אותי למישהו כזה? אם זה עד סד"ג 1,500/2,000 ש"ח זה שווה לי.

לפני כשעה, yd b-4 כתב:

סטיה מנתיב- רד מזה אצל אף אחד זה לא עובד :)

מעניין מאד, לא שזה כ"כ דחוף לי, אבל זה לא מרשימת התקלות ששמעתי עליהם במהלך הבירורים על הדגם

לפני שעה, yd b-4 כתב:

ניטור שטחים מתים אצלי עובד. דוגרי מערכת מיותרת אם מכוונים את המראות נכון אבל זה עניין אחר. תבדוק שהיא מופעלת באופציות.  תבדוק גם אם המראות מקוריות.

מראות מקוריות, אופציה מופעלת - מופיע נורה ירוקה על הצג עם הסימון הרלוונטי, ועדיין לא עובד

אולי זה מיותר, אבל אני עברתי עכשיו מרכב עם מראות שנותנות שטח הרבה יותר גדול, אז ייקח לי קצת זמן להתרגל לשדה ראיה המצומצם, בינתיים לא תזיק המערכת עזר הזו.

לפני שעה, yd b-4 כתב:

אפשר להצטייד עצמאית בחלקים לקראת טיפול וללכת לכל מוסך נורמלי

איזה שמן מומלץ?

אם יש הכוונה נוספת אשמח לשמוע, אני ממש חדש בקטע הצרפתי,

 

תודה לכולם

פורסם
לפני 3 שעות, yd b-4 כתב:

 

סטיה מנתיב- רד מזה אצל אף אחד זה לא עובד :)  

אצלי דווקא עובד. בכל מקרה לא משהו שהייתי משקיע בו. כמה ליטופים מכיוון החגורת בטיחות (ככה מתריע) לא באמת יצילו אותי ממשהו.

לפני שעתיים, chezik כתב:

 

מראות מקוריות, אופציה מופעלת - מופיע נורה ירוקה על הצג עם הסימון הרלוונטי, ועדיין לא עובד

 

לדעתי הסימון שאתה מדבר עליו קשור לקי לס.

פורסם
לפני 19 דקות, elihershko כתב:

כמה ליטופים מכיוון החגורת בטיחות (ככה מתריע)

דוקא כמה שנסעו איתי במושב נוסע קדמי קיבלו את הליטוף הזה בתחילת נסיעה, מה ההסבר? אני עדיין לא קיבלתי ליטופים כאלה

לפני 20 דקות, elihershko כתב:

לקי לס.

??

פורסם
לפני כשעה, chezik כתב:

דוקא כמה שנסעו איתי במושב נוסע קדמי קיבלו את הליטוף הזה בתחילת נסיעה, מה ההסבר? אני עדיין לא קיבלתי ליטופים כאלה

לפני כשעה, elihershko כתב:

זה מערכת אחרת של הידוק חגורות/ הכנה לתאונה 

את תיתן בלימת חירום רצינית או שהרכב יזהה התנגשות זה ימתח

 

לא שמעת כי אקסלוסיב נמכר יחסית בכמות קטנה. והתקלות האלו הן רק ב15-16 אחרי זה המערכות בטיחות הן מערכת שונה לחלוטין.

 

התראת מרחק מלפנים  בנסיעה וסיוע בחניה עובד אצלך?

 

 

פורסם
לפני 5 דקות, yd b-4 כתב:

זה מערכת אחרת של הידוק חגורות/ הכנה לתאונה 

את תיתן בלימת חירום רצינית או שהרכב יזהה התנגשות זה ימתח

אז אצלי זה קרה לנוסע קדמי כמה פעמים בלי בלימת חירום או התרעת התנגשות

לפני 7 דקות, yd b-4 כתב:

התראת מרחק מלפנים  בנסיעה וסיוע בחניה עובד אצלך?

עובד, הסיוע בחניה נראה לי פיצ'ר משעשע ותו לא, הוא לא בולם לבד כשמגיע לרכב הבא או למדרכה, וגם ביציאה מחניה הוא מבחינתו יוצא גם אם הוא יעלה על הרכב שלפניו, רק אם אני יעביר לרוורס ושוב לדרייב הוא עושה את התמרון הנכון, אז אני לא רואה איפה בדיוק זה עוזר לי, רק מסובב במקומי את ההגה.

פורסם

כל תחילת נסיעה זה מהדק את החגורות.

 

לגבי הסיוע בחניה אני משתמש בו בלי סוף לחניה במקביל. צריך להתנסות כמה פעמים כדי לקלוט איך עובדים איתה ואז זה נהדר. 

 

שמן צריך בתקן PSA 2297. 

הכי מומלץ ויקר זה טוטאל. 

הכי זול מחברה נורמלית ולא זיוף זה רקטול.

יש גם מוביל 1 שיקר גם כן.

 

פילטרים שמן/מזגן/אויר וכאלו אפשר לקנות בהרבה מקומות אני רכשתי של חברת בוש שזה חליפי ברמת מקורי מחו"ל זה עולה גרושים.

 

חשוב להחליף פלאגים כל 40 אק"מ בערך למרות שהם אירודיום.

 

ואם ברכב לא הוחלף פורק לחץ לטורבו (במידה והוא בנזין) לדעתי מומלץ להחליף יזום  החלק עולה 150 שקל באלי אקספרס. 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...