Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, tan tan כתב:

תתחדש ותהנה

אני לא כ''כ מתחבר לצבע אבל זה נראה מדהיםם

יש תמונות מתוך הרכב?

 

הסיבה לצבע זה אשתי. הרכב הקודם היה אפור. היא לא הייתה מוכנה לרכב אפור/לבן/שחור - אמרה שאנחנו חיים גם ככה במדינה שהיא אפורה חצי שנה, והרכב האפור היה מכניס אותה לדכאון.

 

תמונות פנימות אין עדיין. אצלם ואעלה בהמשך.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 41 דקות, garicho כתב:

היא לא הייתה מוכנה לרכב אפור/לבן/שחור - אמרה שאנחנו חיים גם ככה במדינה שהיא אפורה חצי שנה, והרכב האפור היה מכניס אותה לדכאון.

תכלס צודקת 

כיף לראות רכבים כאלה צבעוניים בכביש 

כתבת לגבי המערכת 360, נזכרתי שלפני כמה ימים ראיתי מישהו נוסע על אאוטלנדר עם מערכת 360 ועם כל זה הוא נסע כמו צב 

נסעתי גם עם חבר על ATTO3 יש לנו מטר מכל צד + המצלמות והוא בכלל לא מבין מה קורה איתו 

נראה לי שאנשים שלא יודעים להסתדר +- עם מראות סטנדרטיות לא מסתדרים גם עם המערכת 360 אני מקווה שאשתך כן 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

יפה מאוד תתחדש, הייתי מעדיף אותה על הטיגואן גם ככה, לסקודה גם יש כל מיני גימיקים מגניבים ברכב כמו מטרייה 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 13 דקות, tan tan כתב:

תכלס צודקת 

כיף לראות רכבים כאלה צבעוניים בכביש 

כתבת לגבי המערכת 360, נזכרתי שלפני כמה ימים ראיתי מישהו נוסע על אאוטלנדר עם מערכת 360 ועם כל זה הוא נסע כמו צב 

נסעתי גם עם חבר על ATTO3 יש לנו מטר מכל צד + המצלמות והוא בכלל לא מבין מה קורה איתו 

נראה לי שאנשים שלא יודעים להסתדר +- עם מראות סטנדרטיות לא מסתדרים גם עם המערכת 360 אני מקווה שאשתך כן 


לגבי ה-360, זה נוח מאוד בחניה. במיוחד בחניות הצרות שכל כך אוהבים כאן. לא חושב שזה נועד לנסיעה קדימה.

  • אהבתי 1
פורסם

תתחדש, הצבע מרהיב לטעמי.

לגבי פתיחת תא המטען ללא מגע, "בעיטה" יחסית עמוק מתחת לפגוש עם השהייה קלה של רבע שנייה בסוף לי תמיד עובדת (רכב אחר אבל זה פחות העניין כנראה) ולא הסתה ימין/שמאל של הרגל. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

תתחדש!

 

מניסיון של 5 שנים עם קודיאק exclusive (שמקבילה מבחינת מערכות לרמת גימור שלך):

360 מעלות - זוגתי, שנוהגת בעיקר ברכב, לא מוכנה לדבר על רכב בלי זה. עניין של הרגל. כיוון שאני מדלג בין רכב "עם" לרכב "בלי" - אני פחות תלותי וזה פחות אוטומטי אצלי, אבל אני בהחלט יכול להבין.

תא נוסעים בהיר - עוד אחד מהדברים שהפכו must אצלנו (הסנטה פה והרנו גאנד קופה ליסינג הקודמת שלי גם היו בהירות) - עולם אחר מבחינת הרגשת אווריריות בפנים (עניין של טעם - אבל זו ההרגשה שלנו).

חלון גג פנורמי - פתוח אצלנו רוב השנה, חוץ משיא הקיץ. עוד משהו מצוין, בעינינו, שמתחבר לסלון הבהיר.

דלת חשמלית - לוקח מעט זמן להגיע לתנועת הרגל שפותחת את תא המטען - בעיקר תנוע די מהירה פנימה והחוצה במרכז הדלת. היום זה עובד ב- 99 אחוז, ואחד הפיצ'רים הנוחים

מערכת canton - טובה מאוד (למרות שאנו לא מאוד אודיופילים) ובעיקר התפעול של המולטימדיה (לא קשור ל- canton), אחד הנוחים שחוויתי.

אנו נוסעים כל הזמן במצב מתלים אדפטיביים של Comfort. זה קצת רך, אבל לא ברמה של אמריקאיות מתנדנדות של פעם ועדיין יותר טוב משמעותית מהסנטה פה שהייתה לנו לפני. מעבר ל- sport מורגש מאוד (וממש מקשיח את האוטו).

 

מערכות בטיחות מקוריות עובדות, ולרוב בצורה לא מאוד מורגשת. בקרת שיוט אדפטיבית מצוינת. התראת התנגשות נוטה להתראות בעיקולים, ומערכת לזיהוי תנועה חוצה בנסיעה לאחור מעט היסטרית, אבל מתרגלים.

 

תיהנה!

עריכה אחרונה על ידי ליסינג בצער
  • רעיון טוב! 1

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

פורסם

תתחדש!

 

איזה מנוע?

אני רואה שזה לא אותו דילר שמשווק סקודה ופולקסווגן אלא הם נפרדים, נכון?

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

תתחדש, בצבע הזה היא תמצא את הרכב מרחוק בכל חניון🙂

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 3 שעות, Buki כתב:

תתחדש!

 

איזה מנוע?

אני רואה שזה לא אותו דילר שמשווק סקודה ופולקסווגן אלא הם נפרדים, נכון?


לקחנו את 1.5 בנזין. בשבילנו זה מספיק ויותר, וגם היה הבדל לא קטן במחיר. בסופו של דבר אנחנו לא נוסעים הרבה, אז לא ראיתי צורך לשלם יותר למנוע גדול יותר.

 

כן, זה דילרים אחרים. לא יודע איך זה עובד בידיוק כאן כי לדוגמא את ההלוואה על הרכב לקחנו מאותו בנק פולקסווגן שממנו לקחנו בזמנו את ההלואה על הגולף. אבל הדילרים שונים.

פורסם

תתחדש! אחלה צבע וגם רמת הגימור הזאת מוסיפה לא מעט למראה החיצוני. 

אישית בשבילי בסקודה אפור בטון הוא הבחירה המתבקשת אבל צבע זה עניין של טעם. 

הקודיאק מזדקן באופן מרשים מאוד והוא עדיין רכב משובח על אף גילו המתקדם. 

 

סעו בדרכים טובות!

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...