Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ח"כ נוסף שנתפס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העלינו כבר הצעות , פה או במקומות אחרים.

לדעתי , הפעולה הכי נכונה (חוקית ) היא לאלץ את התנועה במספר כבישים ראשיים , מדי

יום ,לנסוע במהירות החוקית ולא יותר. ניתן לעשות זאת , ובעזרת מספר נהגים ממשומע ולא

גדול להראות לכל קברניטי המדינה לאיזה מצב ניקלע אם התנועה באמת תתנהל לפי החוק.

 

לא כל דבר חייב להתנהל בחוליגניזם.

 

אבל מה תשיג בזה? לדעתי הם יראו בזה הוכחה שהתשתית לא מספיק "רחבה", וצריך

עוד כסף כדי להגדיל אותה. כולם יודעים שיש פקקים גם במצב הנוכחי. הרי הבעיה הבסיסית

כאן היא שהם טוענים שהמהירות מסוכנת, ובאקט הזה לא נעשה שום דבר שיוכיח ההפך,

משהו שיצביע לכיוון הבעיה האמיתית (שאותה כבר טחנו אינספור פעמים ע"ג פורומים).

 

לא. אתה תראה להם עד כמה המהירות המותרת מגוחכת.

 

הרעיון עלה כהצעה לארוע פורום על ידי בעבר - ראלי מחאתי כנגד המצב בכבישים ובענף הרכב המקומי בכלל.

נסיעה איטית מגובשת בסגנון שביתת נהגי המשאיות.

כך משיגים חשיפה תקשורתית וכך משיגים תוצאות.

פורסם

לא מאמין שזה ישיג משהו, מישהו בכלל ישים לב שאתה שם?

 

בפעם האחרונה שנחשפתי לאיימת הנסיעה על כבישי ארץ ישראל בשעת ההגעה לעבודה, זה

נראה בדיוק כמו עצרת מחאה של עשרות אלפי אנשים אשר נוסעים לאט מהמותר (ותוך

התעלמות מהסביבה) ע"מ לחסום את התנועה. זה בא להם בטבעיות.

פורסם

העלינו כבר הצעות , פה או במקומות אחרים.

לדעתי , הפעולה הכי נכונה (חוקית ) היא לאלץ את התנועה במספר כבישים ראשיים , מדי

יום ,לנסוע במהירות החוקית ולא יותר. ניתן לעשות זאת , ובעזרת מספר נהגים ממשומע ולא

גדול להראות לכל קברניטי המדינה לאיזה מצב ניקלע אם התנועה באמת תתנהל לפי החוק.

 

לא כל דבר חייב להתנהל בחוליגניזם.

 

אבל מה תשיג בזה? לדעתי הם יראו בזה הוכחה שהתשתית לא מספיק "רחבה", וצריך

עוד כסף כדי להגדיל אותה. כולם יודעים שיש פקקים גם במצב הנוכחי. הרי הבעיה הבסיסית

כאן היא שהם טוענים שהמהירות מסוכנת, ובאקט הזה לא נעשה שום דבר שיוכיח ההפך,

משהו שיצביע לכיוון הבעיה האמיתית (שאותה כבר טחנו אינספור פעמים ע"ג פורומים).

 

לא. אתה תראה להם עד כמה המהירות המותרת מגוחכת.

 

הרעיון עלה כהצעה לארוע פורום על ידי בעבר - ראלי מחאתי כנגד המצב בכבישים ובענף הרכב המקומי בכלל.

נסיעה איטית מגובשת בסגנון שביתת נהגי המשאיות.

כך משיגים חשיפה תקשורתית וכך משיגים תוצאות.

 

קדימה , עד שלא ננסה לא נדע.

פתח הרשמה ,כמו למפגש , ונגייס אנשים.

עומר -אם אתה רוצה חשיפה ניתן לאסוף תרומות ,הפעם בסדר גודל צנוע מאוד , ולקנות מדבקות/כרזות/שלטים שיסבירו את המטרה.

 

אני בטוח שזה קשה -אבל גם מסע של אלף מיל מתחיל בפקק תנועה קטן אחד. (מאו-צא-בחוץ)

פורסם
צריך לשלוח את התרד הזה למשטרה.

שיראו מה אנחנו חושבים עליהם. :evil:

 

הו , תמימות הנעורים... :roll:

8)

תמימים ושובבים.

 

צריך לשלוח את התרד לראש הממשלה.

בנוסף לתרד גם מחקרים..

 

שילכו להזדיין אלה והחוקים המטומטמים שלהם, אני רוצה לחיות ולהנות - ולא לפגוע באף אחד!

פורסם
צריך לשלוח את התרד הזה למשטרה.

שיראו מה אנחנו חושבים עליהם. :evil:

 

הו , תמימות הנעורים... :roll:

8)

תמימים ושובבים.

 

צריך לשלוח את התרד לראש הממשלה.

בנוסף לתרד גם מחקרים..

 

שילכו להזדיין אלה והחוקים המטומטמים שלהם, אני רוצה לחיות ולהנות - ולא לפגוע באף אחד!

 

נשלח עשרות פעמים , הם מתייקים את זה בכל פעם בקלסר הגדול הירוק הזה , עם גלגלים ואזניים למסרק של מכונית הזבל. :mad:

פורסם

אני מוכן להשקיע מכספי ומזמני, לרעיון- כרזות, מדבקות, ונסיעה איטית על איילון, ואני גם חושב שכל הפורמים הגדולים יכולים לגייס מספיק נהגים (טוב זה אף פעם לא מספיק..), וכסף לנושא (כולל כל המועדונים למיניהם..).

 

אבל מצד שני כמו כל נושא "חשוב" בארץ הוא יחזיק ב"כותרות" שבוע במקרה הטוב וישכח כלא היה (הרי זה האופי של הישראלים...).

Finger's gonna kill me.

פורסם

שלום לכולם!!!!!!!

כאשר קראתי את הכתבה ראיתי שהוא נתפס על ידי מכשיר חדש של המשטרה שהוא כמובן ה "vascar", עכשיו הבנתי למה הביאו את המכשיר הזה, בשביל רגעים כאלה ובשביל לעשות כיף לשוטרים שלא ירדמו במשמרות

תחשבו על זה עם הוא נתפס על 172 השוטר שנסע אחריו היה צריך לנסוע מינימום 180 כדי להצמד אליו מאחורה לא לדבר על שהשוטר נסע קילומטר מאחורי ורק אחרי זה עצר אותו, והמכשיר הזה מחייב נסיעה מאחורי העבריין כדי למדוד את המהירות כלומר השוטרים כל המשמרת צריכים לנסוע במהירויות מעל המותר .

וברגע שהמכשיר הזה יוכיח את עצמו מבחינת המשטרה הם יקנו עוד ועוד מכיוון שהיא אפשר לגלות אותו ומשמעות הדבר שבכבישי ישראל יסעו ניידות סמויות במהירויות שכל אחד חולם לנסוע בהם!!!!!!!!!!

 

וזה למחשבה של כל אחד מימכם מהירות הורגת אז למה לתת לשוטרים להשתתף בזה יש אלפי שיטות למדוד מהירות ודווקא בשיטה הזאת בחרו!!!!!!!!

עמית

נולדתי עם הגה!

פורסם

לפי דעתי צריך להעלות את המהירות המירבית המותרת ל 130 קמ"ש לפחות.

באירופה כבר נוסעים במהירות 200 קמ"ש !

פורסם
לפי דעתי צריך להעלות את המהירות המירבית המותרת ל 130 קמ"ש לפחות.

באירופה כבר נוסעים במהירות 200 קמ"ש !

 

יוסי למשרת שר התחבורה :!::!::!::twisted:

פורסם
אמנם חמור, אבל אהבתי את תגובת המשטרה... זה חמור במיוחד על רקע התאונות שהיו

בסוף שבוע.

 

כמה מהן בדיוק נגרמו בגלל מהירות?

 

אני מניח שלפי המשטרה - כולן (גם אלו שבהן נדרסו אנשים שהלכו\חצו כביש מהיר,

הרי אם הנהגים היו נוהגים על 20 קמ"ש, הם היו מספיקים לעצור. בכלל, אני מציע להעביר

חוק חדש שדורש מרכבים לעשות שימוש בגלגלים אליפטיים ע"מ להגביל את המהירות

המקסימלית).

 

הוצאת לי את המילים מהפה.

 

בואו נעשה ספירת "מלאי":

שני הולכי רגל שהלכו באמצע כביש חשוך

הולך רגל שחצה את כביש החוף

הולך רגל שהתפרץ לכביש

נהג שמסיבה לא ברורה סטה לשוליים בכביש ישר

נהג שנסע בניגוד לכיוון התנועה

 

והנה ברונפמן יצא בחיים, אבל מה שמפליא זה שהוא לא שם לב שיחד איתו עוד מישהו "טס" ולא חשב שזה מוזר מספיק כדי להאט.

 

אם אני עובר על ה"מלאי", צר לי להגיד, אז המכנה המשותף לרוב התאונות (להוציא אולי הנהג שסטה לשוליים) זה טמטום. לא נעים להגיד שבנאדם מת כי הוא היה מטומטם, זה אפילו אכזרי, אבל ככה זה. לפעמים זה טמטום מהסוג "אני? לשים מחזיר-אור כשאני הולך בחושך? למה מי מת?" ולפעמים זה טמטום של עולה חדש שמצליח איכשהוא להכנס לכביש החוף מהכיוון של היציאה. לפעמים זה טמטום שממש מצריך עונש, ולפעמים זה טמטום שבעיקר מעורר רחמים. בכל מקרה ברור שזה לא קשור למהירות.

 

מה שכן, המשטרה תוכל בקלות לתפוס נהגים מטומטמים אם יהיה מודד IQ שעובד כמו הואסקאר. שם השוטר צריך להתאים את המהירות שלו למהירות של ה"עבריין", וכאן, השוטר צריך להתאים את הטמטום שלו לזה של הנהג המטומטם... אני חושב שיש למשטרה את הכישורים הדרושים :lol:

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

והכתבה המדהימה שמתלווה לבחורינו האמיצים בכחול שחוסמים בגופם פושעים מסוכנים ש"טסו" (לשון הכתבה) ב 132 קמ"ש על כביש החוף...

נהיה לי רע בנשמה..

כשאני רואה תאונה דוגמת זו שקיפחה חיי משפחה (הורים ותינוק בן 4 חודשים), שהתרחשה בצומת ניצנים (צומת לא מדהימה בתכנונה, ושבה נוסעים כחוק, כי יש שם מצלמה..), בגלל שהנהג פספס וירד לשוליים ולקיר הבטון שחיכה שם...(ואני מכיר את הצומת הזאת מצויין, נעשו בה עבודות לא מזמן כדי להוסיף את המצלמה ההיא...)

פשוט בא לי לבכות על טמטום הרשויות

 

:cry::cry::cry:

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

פורסם

המצלמה בצומת ניצנים לא עובדת...זהו דחליל(בכל זאת אני מאט)המצלמה היחידה שעובדת מכוון אשדוד לאשקלון היא בצומת בית עזרה.

×
×
  • תוכן חדש...