Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרטים על אימון ראלי שנערך היום באיזור ב"ש .


אלון חלווה
שימו לב! השרשור הזה בן 6912 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יובל ידידי !

כל הילדים שנשארו בגן חובה יתומים הם !

לא לכל אחד יש את היכולת הכספית לעלות כיתה .

כל הצעירים באים לאירועים האלו בלית ברירה כי אין משהו אחר !

הרי מי כמוך שהמציא את המושג "חרמן לנהוג" יודע מה התוצאה כשהחרמנות גוברת על ההיגיון .

 

 

אז כשיש סוף סוף אירוע ואומרים לך בהתלהבות "מסלול חלק לגמרי כדאי להגיע "

ודאי שכל "ילדי הגן" מעמיסים ומגיעים כמו חיילים ממושמעים, ואז מה לעשות, לחזור הביתה?

מה יגידו עליהם ? ובגלל האי נעימות בכל זאת נוסעים ובהקפה הראשונה שוברים את הרכב

תופסים את הראש ומצטערים.אל תשכח שלהם אין ספונסר או מוסך פרטי לתקן, פשוט לאירוע הבא

הם לא יופיעו. אולי צריך לחשוב ולתת את הדעת איך עושים את האירועים הבאים בכדי שהמידע הבסיסי

שמפורסם יהיה אמין ומדוייק כך שלא יבואו בטענות וכל אחד יוכל לבחור אם להגיע או לא!

דרך אגב, לא רק "ילדי הגן", שנשארו כיתה 5 שנים,שברו את הרככבים היו גם כאלה שגמרו תיכון.

 

מישל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 159
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מישל מספיק! אני מבקש, אתה עובר להתגוששות אישית,גם אתה יובל, הוסקו מסקנות ,דברים יתוקנו

הביטו קדימה, יש במועדון מכונת כביסה לא צריך בחוץ ניקוי יבש.

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מרגיש שאני חייב לתת את השני סנט שלי,

 

אני צופה ובעיקר מצלם את המירוצים / אימונים כבר כמה שנים בארץ ובקפריסין וטורקיה. היו כבר אירועים מוצלחים פחות שאני זוכר, והיו גם מוצלחים יותר.

 

לעניות דעתי גם אם עדיין לא עבר חוק ואין חותמת ממשלתית על הפעילות הזו הארגון, השיפוט, המארשלים, ההכנה למירוץ, הבדיקות הטכניות והבטיחותיות, סימון השטח, וכמובן הנהיגה והניווט חייב להיות כאילו החוק כבר קיים.

 

בכל אימון כזה דימיתם סטייג' בודד שחזר על עצמו באופן מעגלי או הלוך וחזור ולמרחקים קצרים יחסית. בשני האירועים החרונים היו מטיילים על המסלול ורק מזל (או נס) הרחיק אותם. אין ספק שצריך יותר מארשלים אבל אם אין, אז למה לקיים מסלול של 12 ק"מ?

 

כולכם אומרים הבטיחות מעל הכל אבל האם אתם באמת דואגים לכך ? אני לא מתכוון לצוות שלכם ולרכבכם אלא כאחראים על מה שקורה באימון. צריך שליטה מלאה במסלול. רוצים רעיון? המארגן יסמן מכונית 0 ויסע 10 דקות לפני הזינוק על המסלול וידאג לעבור בו שוב לאחר כל מקצה. לא נראה לי שזה בעיה אבל לא ראיתי שמקיימים. גם אם זה אימון ללא קהל צריך לדעתי לאמץ את השיטה הנהוגה של מכוניות 000, 00, 0, שחמט. תזכרו שכשיגיע קהל יהי קשה יותר ולא ניתן לגדר סטייג שלם. (יאמר לזכות הקפריסאים שבראלי האחרון הסדר היה מופתי בכל מקום שהייתי בו וזה בזכות קהל שמבין את הסכנה - הלוואי עלינו )

 

נראה לי שביצוע של רישום NOTES שעה לפני התחלה לא מספיק. אם באמת הצוות מרגיש שלמשל יש לשנות את כיול הגובה או בחירת צמיגים. אני לא חושב שהתנאים במקום ובכזה לחץ של זמן מספקים. אתם צריכים לזכור שגם רישום ה NOTES ע"י הצוות הוא חדש יחסית ותשומת הלב הנדרשת לכל פרט תשתפר עם הזמן. אני בטוח שעם האימונים ה NOTES יהיו מפורטים יותר ויאפשרו לכם להתאים את הנהיגה לתנאי הדרך. - המלצה שלי יום לפני.

 

זה היה רק אימון, אין שום השג בלשבור מכוניות גם מחמיצים את העיקרון שאומר to finish first, first you have to finish. וגם לא ביצעתם אימון. אם נתקעים במעבר הראשון אז 3 מעברים בוזבזו לא חבל. אני חייב להגיד שבעיני לא שווה לתת 110% באימון עדיף לתת פחות וללמוד ואני בטוח שלכולם יש מה ללמוד. עוד יגיע החוק ואיתו הספונסרים, שישלמו הם את מחיר הגאווה והחלקים השבורים.

 

אני מאוד מקווה שהפעילות הברוכה תצמח ותשגשג ועם החוק שיבוא בשעה טובה נראה פה ימים טובים יותר.

 

זאב גרוס

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מסלול שובר והורס!! יש נהג שובר והורס!!

 

ניתן לעשות 100 סיבובים ולא לשבור כלום וניתן לשבור ב 10 מטרים ראשונים

 

כאשר המהירות לא מתאימה לתנאי הדרך וליכולת של הרכב, הרכב נשבר .

 

נהגים יקרים הרצפה לא עקומה הנהיגה עקומה.

מישל ילד שתקוע בגן חובה 5 שנים ולא עולה לכתה א' מה זה אומר?!

huc

יובל ידידי ,כאשר הבחור הנחמד מר רוני לביא כתב את דבריו , התאפקתי לו להגיב ברגע האחרון .אבל לדברך הרשתי לעצמי להגיב ,

א:נשמע מדבריך צליל זילזול קליל, ב:הינך יודע בידיוק איך אנו שומרים אל ריכבינו ונזהרים מכל פיפס קטן בתוואי הדרך ,ג :מה באמת חסרים שבילים בארץ הקודש קצת יותר נורמלים,ד:ונגיד שאתה צודק במשפט המנצח שלך , אז מה אני אגיד שמנסים להחשיל אותי בגלל חוסר הניסיון שלי או את כל הנהגים שיירצו להיכנס לספורט הנהדר שלנו.אנא יובל לו ממך תן צאנס ותהיה קצת לצד אלא שבוכים ובצדק ,כי אתה יודע שסתם אנחנו לו בוכים. נ.ב. אני מקווה שאף אחד לו יחשוב שזהו סוג של התגוששות אישית חלילה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכונית 0 היא חלק מהשיפור לאימון הבא,

 

בקפריסין הייתי ממונה על סטייג 8 ו 14 באליפות העולם (לא יכולתי להשתתף) עם כל הכבוד היו התפרצויות של קהל למסלול, אישית פסלתי את הסטייג עקב סכנה כשמרטין עלה כמעט על הקהל בנסיון לעקוף את רובנפרה שנתקע.

אין בעולם מסלול ראלי סטרילי לחלוטין אני אומר זאת באחריות מלאה מתוך נסיון כנהג,

אז בואו לא נהיה צדיקים גמורים, לעשות את המקסימום כן בהחלט,

לחסום הרמטי? אין ולא יהיה.

אפילו הביטוח העומד לקום בנושא מירוצים מתייחס לנושא רשלנות תורמת של צופים בזמן תאונה

בניגוד לחוק פל"תד המכסה אותך אוטומטי אם אתה אשם או לא.

ניצן גם אתה נסחף יש כתובת.

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי למה 12 ק"מ? כי זו ההזדמנות להכשיר את כל הנושאים שעליהם הצבעת קודם זאב,

 

כי האירוע הראשון שיגזר בו סרט של השר יהיה ראלי כזה או אחר, ומכיוון שספרינט מתאים לסוג רכב כזה או אחר, ואין בו את רוב הסממנים שהזכרת,

ונהגי ראלי אינם בהכרח נהגי ספרינט ולהפך, כל אחד יפול למשבצת שיבחר, יש מקום לכולם,

למה ראלי? בגלל המורכבות של החוק , נסיעה בקטעי קישור ועוד.

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה כמה כתבות שלי על הספורט המוטורי שאתם חלק חשוב ממנו על אף "הטרוניות":wink: ...

תהנו!

www.carinfocus.com/Fgeva.htm

www.carinfocus.com/FRALLY1.htm

www.carinfocus.com/FRALLY2.htm

 

בברכה,

מריוס

עורך האתר למכוניות ספורט בישראל

www.carinfocus.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"ילדים"

תפסיקו לריב,כולנו יודעים שהאימון האחרון,היה שערוריה,

חוץ מהמסלול הרע,הדבר הכי חשוב לא נישמר,בטיחות,

אם אין סגירה מספקת,לא מקיימים אימון,

כי זו הנקודה הכי רגישה בתחום שלנו,

 

נ.ב.

לדעתי,הנהגים והמארגנים צרכים לקיים פגישת נהלים סגורה.

 

קובי כהן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מסלול שובר והורס!! יש נהג שובר והורס!!

 

ניתן לעשות 100 סיבובים ולא לשבור כלום וניתן לשבור ב 10 מטרים ראשונים

 

כאשר המהירות לא מתאימה לתנאי הדרך וליכולת של הרכב, הרכב נשבר .

 

נהגים יקרים הרצפה לא עקומה הנהיגה עקומה.

מישל ילד שתקוע בגן חובה 5 שנים ולא עולה לכתה א' מה זה אומר?!

היות ואני לא יודע מי אתה - אז אני מתנצל מראש אם תפגע!

 

כתבת שטויות!

אין מסלול הורס????

נהג ראלי בא להיות תחרותי - לנצח!!! לא בא למסלול עבירות - בשביל זה יש ליגת עבירות!

יש מסלולי ראלי שוברים - ודי אם תקשיב למספר פרשנים המסקרים את ה WRC (למשל סטייג'ים מסויימים ביוון וכו'). בארץ - אין מקום כרגע למסלולים בעלי עבירות קשה - מסלולים הורסים.

נקודה!

אלון

 

נ.ב.

לניר לביא,

אכן לא הייתי - ולכן לאXלא העברתי ביקורת על האירוע (למרות שיש לי - והיתה זו זכותי גם להביעה, אם רציתי). אתה מתבלבל הביני לבין אלון השני.

 

אלון חלווה.

 

עוד נ.ב.

עכשיו הבנתי איזה יובל...

 

נו, ירדן זה לא מסלול הורס - למה תמיד יש בו אחוז נפל גבוה....

היית שם לא? באמת יובל - לא מתאים לך...

לא כולנו יכולים לממן תיקונים אחרי כל אימון - ואם אני לא יכול (ולי יש ספונסר) אז מה יאמרו האחרים.

חכה חכה יובל כשאני אתפוס אותך....

:wink:

אלון חלווה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני



עם כל הכבוד לעמותת הנהגים ולך באופן אישי על כל פעילותך אני חושב שדווקא כם צריך להעביר את הביקורת כאן , ובאופן פומבי ולא כל דבר שיסגר בחדרי הישיבות של העמותה

אז יש פה כאלו שלא חברי עמותה ויש פה כאלו שחושבים לבנות רכב זה או אחר ולהתחרות בקרוב

מה הם יחשבו אם כל תגובה שטיפה אולי חורגת ממה שנוח לקבל ולשמוע , נעצרת על ידיך באימרה שפה זה לא המקום

דני , אנחנו חיים במדינה מודרנית ובעידן האינטרנט שאחד מיתרונותיו זה הנגישות של כל אחד לאינפורמציה

למה לא לספק אותה לכולם , הרי אין סודות

עצם זה שהביקורת כן תהיה כאן היא תגרום לאנשים להבין עד כמה שהמועדון רציני ולא מסתיר כלום ולכולם יש נגישות לכל ההחלטות שעוברות וידעו כיצד לתכנן את צעדיהם לעתיד

 

כל תגובה שלך שכאן זה לא המקום רק מגבירה את החששות שמשהו לא כשר יש כאן או שהחלטות לא מתקבלות בצורה מסודרת מה שבטוח לא כך אחרי כל כך הרבה השקעה בכל אירוע ואירוע

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להוסיף כמה מילים בעניין - כן או לא לדיונים בנושאי העמותה בפורום הזה.

 

לפני זה - קצת רקע:

 

אני חושב שאני אחד מנהגי הראלי הראשונים (אם אפשר להחשיב אותי כנהג ראלי) שהחל לכתוב פה בפורום באופן קבוע ובשם גלוי - הדבר נעשה מתוך מטרה לקדם את הספורט הזה ולקרבו לדור הצעיר. בזמנו, פנו אלי מספר בעלי אתרים בתחום הרכב לפתוח ולנהל פורום בתחום מירוצי הראלי - אולם, היות והדבר היה גדול עלי אז (וגם היום - פשוט אין לי זמן לזה, לצערי) ויתרתי על התענוג (וזה באמת תענוג בעיניי) והחלטתי להמשיך לקדם את הנושאים הקרובים לליבי - פה בפורום (אופי הפורום מצא חן בעיניי - אחרי שהתרגלתי ל SרוניS ודומיו :wink: ). לאט לאט, הצלחתי לגרור לפה עוד ועוד נהגי ראלי (בטקטיקות שונות שלא פה המקום והזמן לפרטן!) ובינהם מהנהגים המובילים בארץ.

 

אחרי כל זה - אני חייב להסכים עם דובי שיש מקום לנהל דיונים גלויים ברוב הנושאים פה בפורום. אבל, אני חייב לסייג את עצמי - יש דברים שמקומם לא פה ובזה דני לוי צודק! בוודאי לא מחלוקות פנימיות בין הנהגים! זה רק ישמש כלי בידי אלו שרוצים לטרפד את כל מה שחשוב לנו. כבר אמרתי יותר מפעם אחת - גם אני, לא מסכים עם כל מה שדני לוי עושה - אבל, זה מה יש! זו מדינה חופשית וכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה. מי שיש לו רצון להשפיע - יואיל נא:

1. להצטרף לעמותה, לשכנע, להצביע, להבחר וכדומה.

2. יקים עמותה אחרת לקידום מטרותיו מכספו שלו!

 

בינתיים - אני לא רואה אף אחד שקם להתנדב במקום דני לוי. יש למישהו אחר רצון להשקיע את הזמן - בבקשה - יש בחירות בעמותה בעוד פחות משנה (אם אני מבין נכון).

 

שורה תחתונה, יש מקום לחשוף פה בפני הציבור את פעילות העמותה, את הנהגים שרוצים בכך, את האימונים ואפילו חלק מהתקלות - אבל יש דברים שמקומם אינו פה אלא בישיבות הסגורות של העמותה.

 

דבר אחרון, לדני,

אני לא נגרר - כל תשובה שלי פה מחושבת מאוד - גם התשובה ליובל. אני רואה ביובל חבר לספורט (אני מקווה שהוא מרגיש כמוני) וככזה, אני מרשה לעצמי לא להסכים איתו גם בפומבי. תמיד אנחנו יכולים להפגש וליישב את זה על המסלול (אני רק צריך שהוא ייתן לי את אחת מהאימפרזות שלו, כי 106 - כבר אין לו :wink: ).

 

לאירוע הבא אני אכן אגיע (תשדלו לעשות אותו כשאני בארץ!) - אבל כבר ברור לי, שעד כמה שאני יכול להשפיע (ואני מקווה שאני יכול) - הוא יעלה הרבה פחות! (סכום מטורף לכמות המרשלים שהייתה בפועל). - אבל גם זה לדיונים פנימיים.

 

אלון חלווה (לא חלאווה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון מעונין לקנות אימפרזה יש למכירה............

 

יובל

איך שאני מוצא ספונסר שיממן את זה - אני אצלך...

אלון

 

דרך אגב,

אם החוק עובר, אני מעריך שיש סיכוי לא רע, שתוך כמה מירוצים חוקיים, אתה משלם לי כסף לנהוג באחד הרכבים שלך...

:wink:

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6912 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...