Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרטים על אימון ראלי שנערך היום באיזור ב"ש .


אלון חלווה
שימו לב! השרשור הזה בן 6925 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עד עכשיו קראתי את הדיון ולמרות שהיו לא מעט דברים שצרמו לי במידת מה אבל המשפט הזה צורם בצורה יוצאת דופן.

 

האם כבר מתגלים סימנים של שיכחה בין אותם הספונסרים הפוטנציאליים לגבי מקומם בשרשרת המזון של הספורט המוטורי בישראל?! :shock:

 

הספונסר יחליט לשבור מכוניות?!

 

סלח לי מאוד יובל, אבל זה אבסורד לשמו וירייה ברגל של הספורט המוטורי הישראלי באם יגיעו הדברים למצב נוראי שכזה כשהספורט עדיין לא בחיתוליו, הוא אפילו לא שם עדיין..

 

קודם כל בוא נשים סדר לדברים -

הנהגים הם אלו שמביאים את הקהל, לא הספונסרים, נקודה סוף.

 

קח מצב תיאורטי של סיקור טלויזיוני במידה ומופיעות 15 מכוניות למירוץ, אותו הספונסר האידיוט מחליט למקם את המירוץ במקום שישבור חצי מהמכוניות, ועכשיו יש לך 7 מכוניות שבורות שלא מובטח לך שיופיעו למירוץ הבא והנה העמדת בסכנה את הסיקור הטלויזיוני והפחתת את כמות הקהל במירוץ באופן ישיר... מה הרווחת מכל זה?

 

למירוצים שיבואו אח"כ יופיעו פחות מכוניות, ויהיה פחות סיקור, ופחות התעניינות וכמו שאותם הספונסרים יבואו ככה הם גם ילכו... ספונסרים, להזכירך, תומכים לא רק מתוך אהבתם לספורט אלא בראש ובראשונה בגלל ההזדמנות העיסקית והפרסום.

 

ההתחלה של הספורט המוטורי גם ככה תהיה על כרעי תרנגולת, זה לא שיש לך מאות נהגים עם מכוניות מוכנות שרק מחכים להירשם על המקום... אפילו חלק מהחבר'ה שכבר כן מתאמנים בקושי מצליחים לתמוך בצד הפיננסי של התחביב שלהם כבר עכשיו, מה שאגב אני מסכים איתך לגמרי על העובדה שזה רק יהיה להם יותר קשה מתי שהספורט יימוסד בהתאם לכללי ה-FIA (וכל מי שכתב פה על הספונסרים שיגיעו מיד עם מיסוד הספורט מוטב לו להתעורר למציאות ויפה שעה אחת קודם), אל להתאחדות להעלים עין מהמציאות כפי שהיא.

 

אבוי לו לספורט המוטורי אם כך ייתנהלו פני הדברים, מובטחת טירונות כואבת במיחוד לכל מי שייתעלם מהמציאות הלא קלה בכלל, וחבל.. חבל מאוד.

 

אתה רואה מצב שהתאחדות הכדורגל תחליט להריץ את הליגה בצ'רנוביל למרות הסיכון שהשחקנים ימותו מקרינה רדיואקטיבית בגלל שזה מה שהספונסרים רצו?

 

מוטי.

מוטי,

יש הרבה הגיון ואמת במה שכתבת.... אתקן / אוסיף רק דבר אחד:

 

כן! יש ספונסרים שמחכים ליום הראשון. שמוכנים ביום הראשון להעמיד עשרות אלפי שקלים לעונה לנהג. אפילו לי (ואני לא מאקינן/סולברג/שומאכר או אפילו רמי שוכטוביץ). אז אם יעבור החוק - יהיה כסף!

בדוק!

 

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 159
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אלון -

 

אני רק יכול לקוות לטוב ביותר בשביל כולכם, אני פשוט בחיים למדתי שדיבורים לחוד ומעשים לחוד, בעיקר מתי שזה מגיע לאנשים שצריכים לשים את הכסף על השולחן.

אני סופר את הכסף מתי שהוא אצלי בכיס... מכיר את הבדיחה על מה ההבדל בין תיאורטי למעשי?

 

מוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי תרגיע אף ספונסר לא ירצה להיות שייך לחבורה המצחיקה הזאת של 15 מכוניות

 

ו 50 דעות של מומחים !!!!!!!!!!!!!!!..................

גדול!!!

גם זה נכון....

:wink:

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נעזוב לרגע את בעיות המנטליות והאגו, בסופו של דבר כולם צריכים להבין מה מקומם בשרשרת.

שאלת מה יהיה במידה והספונסר יחליט לערוך סטייג' באיזור שהסיכויים להשבית מכונית בו גבוהים יותר, האם הנהגים יעשו חרם, לדעתי אם זה באמת יגיע למצב כזה אז ההתאחדות במצב רע מאוד, נותני החסות הם לא אלו שייקבעו מתי כן לשבור מכוניות ומתי לא, ובכלל לאור המצב העגום למדי שיש מעט מאוד נהגים ורכבים בתור התחלה - ראוי לה להתאחדות שתנסה לשמר את מצב הרכבים על הצד הטוב ביותר בעזרת קביעת מסלולים שהם אולי מעט יותר ידידותיים למשתמש.. בסופו של דבר זה גם יותר כיף לנצח מירוץ שהשתתפו בו 20 מכוניות מאשר מירוץ שהשתתפו בו 8 מכוניות :-).

 

סתם חומר למחשבה.

 

מוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין פה שום קטע של אגו או מנטליות, באירוע האחרון המסלול היה מסלול ראלי טיפוסי לרמת מכוניות

 

העומדות בתקנים לגרופ n .

מכיון שחלק מהמכוניות של המועדון אינם עומדות בתקנים, ורובן הנעה 4x2 הסקנו מסקנות, הופקו לקחים

והתוצאה היא פשוטה ,המסלול יבחר מעתה קודם כל לעבירות קלה למכוניות הנ"ל.

אלו ההנחיות שניתנו למארגנים וזה כבר יתבטא באירוע הקרוב.

לכשימוסד הספורט יקרה הליך פשוט ,מי שירצה ישדרג, ומי שלא ימצא משבצת יותר קלה כמו ראלי ספרינט או

אוטו ספרינט ובא לציון גואל.

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני לוי שלום

אני חושב שהיגיע הזמן לעלות מדרגה ולהחזיר את הבדיקות הטכניות לפני כל ארוע מוטורי . אני פונה אליך באמצעות הפורום כדי שהגולשים המחובדים יוכלו להגיב וגם להיתנדב [ למקצועים בלבד ] לצוות טכני קבוע לביצוע בדיקות טכניות . זה יקדם מאוד את הספורט המוטורי בישראל . הבדיקות צריכות להיות טכניות לפי התקנון שיקבע בשלב הראשון ע'י. העמותה ובדיקות בטיחותיות כדי שכל רכב שעולה על המסלול יהיה בטוח לצוות ולצופים . לליקויים טכניים [לפי תקנון ] ינתן אפשרות לשפר לקאת הארוע המוטורי הבא . ליקויים בטיחותיים ינתן אפשרות לתקן בשטח עד לתחילת הארוע . מארגני הארועים יחויבו להקציב זמן לביצוע בדיקות טכניות . אני מבקש ממך להיתייחס כיושב ראש העמותה ובמידת האפשרות לארגן צוות טכני קבוע כדי שתהיה המשכיות ומעקב מקצועי . ---- בהצלחה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני לוי שלום

אני חושב שהיגיע הזמן לעלות מדרגה ולהחזיר את הבדיקות הטכניות לפני כל ארוע מוטורי . אני פונה אליך באמצעות הפורום כדי שהגולשים המחובדים יוכלו להגיב וגם להיתנדב [ למקצועים בלבד ] לצוות טכני קבוע לביצוע בדיקות טכניות . זה יקדם מאוד את הספורט המוטורי בישראל . הבדיקות צריכות להיות טכניות לפי התקנון שיקבע בשלב הראשון ע'י. העמותה ובדיקות בטיחותיות כדי שכל רכב שעולה על המסלול יהיה בטוח לצוות ולצופים . לליקויים טכניים [לפי תקנון ] ינתן אפשרות לשפר לקאת הארוע המוטורי הבא . ליקויים בטיחותיים ינתן אפשרות לתקן בשטח עד לתחילת הארוע . מארגני הארועים יחויבו להקציב זמן לביצוע בדיקות טכניות . אני מבקש ממך להיתייחס כיושב ראש העמותה ובמידת האפשרות לארגן צוות טכני קבוע כדי שתהיה המשכיות ומעקב מקצועי . ---- בהצלחה .

שלום,

 

מצ"ב קישור לכתבה שכתבתי בעבר באתר שלי, שים לב לפרטים בתמונה...

רסטריקטור 34 ...רק במכוניות עם טרובו:wink:

www.carinfocus.com/FRALLY1.htm

 

מריוס

עורך האתר למכוניות ספורט בישראל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה דברים ברוך ומריוס

 

בדיקות טכניות יבוצעו באירוע הבא כך נקבע בהפקת הלקחים האחרונה, אתה אישית אכלת אותה כי אתה חלק מהבוחנים ברוך,

הטפסים קיימים .

מריוס הרסטריקטור הוא 32 מ"מ ולא 34מ"מ גרופ N

אנו נכשיר גם מרשלים, מודדי זמנים, ובוחני מסלול.

הבדיקות הטכניות יבוצעו בזמן רישום הסטייג ע"י הנהגים והנווטים.

כיף?

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה דברים ברוך ומריוס

 

בדיקות טכניות יבוצעו באירוע הבא כך נקבע בהפקת הלקחים האחרונה, אתה אישית אכלת אותה כי אתה חלק מהבוחנים ברוך,

הטפסים קיימים .

מריוס הרסטריקטור הוא 32 מ"מ ולא 34מ"מ גרופ N

אנו נכשיר גם מרשלים, מודדי זמנים, ובוחני מסלול.

הבדיקות הטכניות יבוצעו בזמן רישום הסטייג ע"י הנהגים והנווטים.

כיף?

אכן 32 מ"מ ...אבל באותו ארוע ...הועלתה סברה שהרסטריקטור הוא 34 מ"מ התואמת את קבוצת "A"...:roll::-)

מריוס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6925 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...