Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

יש ברשותי דייהטסו סיריון שנת 2007, הרכב נסע כ 290000 ק"מ,

אני ממלא 30 ליטר והרכב עושה כ 300 ק"מ בלבד.

נשמע לכם סביר? (צריך להדגיש הנסיעות הם רק במישור, ברובו הגדול בכבישים בין עירוניים)

אם צריך עוד פרטים אכתוב.

תודה

פורסם
לפני 5 שעות, המהיר הזהיר כתב:

נשמע יחסית צריכה גבוהה..

מתי היה הטיפול האחרון? 

מתי שמת תוסף דלק?

מה המצב של הפלאגים?

שכחתי לציין שני דברים- המנוע הוחלף לפני חודש (למנוע מפירוק), וישנה תקלה כלשהי בשרשרת טיימיניג. (לא משהו שמחייב התערבות מיידית).

הטיפול האחרון- זה בהכרח שאם הוא שם מנוע אחר הוא החליף שמן?

לא שמתי תוסף דלק בשנתיים האחרונות או יותר.

איך יודעים מה  המצב של הפלאגים? (אף פעם לא חשבתי שישנו קשר).

פורסם

כן זו צריכה גבוה

אני עם יאריס 2005, שזה מנוע וגיר זהה.

עושה במישור בבין עירוני 1 ל 20 אפילו.

הפלגים קשורים לניצוץ, לתערובת של הדלק אוויר, 

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)
לפני 41 דקות, shohayon כתב:

המנוע הוחלף לפני חודש (למנוע מפירוק)

וצריכת הדלק נהייתה גרועה מאז או גם לפני?

 

לפני 41 דקות, shohayon כתב:

וישנה תקלה כלשהי בשרשרת טיימיניג.

איזה תקלה? התארכות? לא יודע אבל אולי התקלה גורמת לתזמון שסתומים לא אידיאלי שגורם לצריכת דלק מוגברת. 

 

לפני 41 דקות, shohayon כתב:

הטיפול האחרון- זה בהכרח שאם הוא שם מנוע אחר הוא החליף שמן?

בעיקרון כן

 

לפני 41 דקות, shohayon כתב:

איך יודעים מה  המצב של הפלאגים?

אם מחליף המנוע מקצועי הייתי מצפה שלפחות יבדוק את הפלגים בהתקנת המנוע. לא יודע כמה הציפיה שלי מציאותית..

עריכה אחרונה על ידי tza
פורסם

תודה רבה על הדברים שנכתבו,

למעשה כתובים בו הרבה דברים ואני לא אוכל לטפל בכולם, אשמח לדעת אם יש משהו שלדעתכם הכי רלוונטי להתחיל בו.

פורסם
לפני שעה, shohayon כתב:

וישנה תקלה כלשהי בשרשרת טיימיניג. (לא משהו שמחייב התערבות מיידית).

זה מה שאמר לך מי שהחליף את המנוע?

אם כן אל תוותר, תגמר האחריות על המנוע ואתה תשלם הרבה על החלפת השרשרת.

 

שיטפל בזה במסגרת האחריות או שישים מנוע אחר עם שרשרת תקינה. 

 

בסיריון אין שגרת טיפול להחלפת שרשרת, זה לא חלק מתכלה לצורך העייין אלא חלק של המנוע. שיסדרו את זה באחריות. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...