Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נעילה הידרוסטטית - reels לדמותה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתקלתי בעמוד פייסושי של חבוב שמעלה סרטונים ממוקד הצפה ספציפי בבריטניה בהם נצפים נהגים ליטראלי מטביעים את רכביהם בנסיון לחצות את המקטע והתוצאות העגומות כמובן שלא מאחרות להגיע.

 

לפני החורף האמיתי שלבינתיים לא ממש שש לבקר אותנו, אני מוצא את הסרטונים האלו ממכרים למדי וחבל שאני אהיה המכור היחידי.

 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100087511416086&mibextid=ZbWKwL

 

פורסם

סרטונים חביבים (אבל מה זה עצובים...).

חלק מהרכבים נכנסים למים כאילו מדובר בהשקה של צוללת גרעינית.

נראה אפילו שרובם צלחו את המכשול המימי אבל התוצאות העגומות מגיעות מייד.

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)

מה שאני מסיק מהסרטונים הנ"ל- אם חייבים לחצות אז רק ברוורס :-)

עריכה: 

יצא לי רק פעם אחת להיות במצב כזה וזה היה לפנות בוקר שהיינו צריכים לחזור הבית מחתונה, כל החניון של האולם אירועים הוצף והיו איזורים שראיתי הונדה אקורד שהמים הגיעו לחלונות.

הקטע הכי מפחיד שלא רואים מידרכות ביגלל גובה המים אז נאלצתי ליסוע על עיוור ולקוות שלא אפגע בבור או מדרכה, בסוף שיצאתי לרגע החלק הקידמי טבע והמים עבור על החלון הקידמי ובקושי הרכב יצא מישם והצלחתי לחזור הביתה בשלום :-) (כמובן. ולא ניכנסתי ראש בקיר במהירות כמו הסירטונים חחח)

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לנטולי פייסוש, יש מלא מזה ביוטיוב

 

https://www.youtube.com/results?search_query=rufford+ford

 

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מזכיר לי את חלקת הדשא בטומורולנד שכל שנה הופכת למגלשה, השנה ניסו לשים סינטטי וזה לא עזר

 

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אלה הסרטונים הפחות מעניינים תכך יבואו אלה של המכוניות המתנגשות על השלג 

פורסם
לפני כשעה, Mikelt89 כתב:

אלה הסרטונים הפחות מעניינים תכך יבואו אלה של המכוניות המתנגשות על השלג 

 

לבקשתך:

https://videos.dailymail.co.uk/video/mol/2022/12/11/8838387831517040422/1024x576_MP4_8838387831517040422.mp4

 

  • מצחיק 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

חבל שאין דבר כזה בארץ זה בקלות כמה ימי חופש בבית aka נפלתי וכד׳ אבל בפועל פשוט לא יצאתי מהבית.

פורסם
לפני 20 שעות, Mikelt89 כתב:

אלה הסרטונים הפחות מעניינים תכך יבואו אלה של המכוניות המתנגשות על השלג 

כל אלה זה נהגים שהחליטו לחסוך ולא לשים צמיגי שלג.

 

האמת שיש בארץ גירסת לייט של זה, בגשם הראשון תמיד תראה אוטו מחבק עמוד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

באנגליה רוב הנהגים לא שמים צמיגי שלג. מבחינתם שלג זה משהו שיש באלפים, לא אצלם. 

 

בידיוק ירד פה שלג חזק, וראיתי איזה לקסוס ספורט הנעה אחורית (וללא צמיגי חורף) מנסה לצאת מחניה תת קרקעית במפלס מינוס אחד לרחוב. 5 דק של שעשועים הסתיימו בתנופה טיפה גדולה מידי וכניסה בגדר שמול היציאה. אידיוט…

  • מצחיק 1
×
×
  • תוכן חדש...