Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: יונדאי Xcient Fuel Cell - משאית המימן מציבה ציון דרך משמעותי בישראל


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 546 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי מימן לא יחליף את BEV אלא יתפוס את מקומו של דיזל כמו שBEV תופס את מקומו של בנזין.

 

יונדאי עשו בשכל שמכוונים את זה קודם כל למשאיות.

כמובן שיש את NEXO, ואת הקונספט הספורטיבי, אבל המשאיות הן אלה שיביאו את הפריצה הגדולה של הנעה במימן.

 

השאלה רק איפה יתדלקו את זה וכמה זה יעלה. וכמובן גם כמה תעלה משאית הזאת לעומת משאית דיזל מקבילה, ותוך כמה זמן (אם בכלל) היא תחזיר את ההפרש בהשקעה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהיכן יגיע המימן? כמה דלק קונבנציונאלי יישרף לצורך זה?

 

תהליך ייצור המימן צורך הרבה מאוד אנרגיה, ובמדינה כישראל, שדלה באנרגיה מתחדשת, כנראה שמדובר במערכת מאוד לא יעילה אנרגטית. זה מתאים, אולי  למדינות כנורווגיה ואיסלנד, שמפיקות את מרבית האנרגיה ממקורות מתחדשים.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פה (סטארטאפ ישראלי) טוענים שהולכים לפתח ייצור מימן בפחות מדולר לקילו:

 

https://newatlas.com/energy/h2pro-cheap-hydrogen-electrolysis/

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה בתמונות מעצור דלת מאוד יקר.

 

הטכנולוגיה אכן מרשימה אבל לא כלכלית בעליל, ידרש סבסוד אדיר של הממשלה כדי שבאמת יתפוס.

לא סתם לא פרסמו מחיר, הוא אסטרונומי. 

 

אף יזם לא יפרוש רשת תחנות תדלוק לפני שיהיו אלפי כלים על הכביש, בכדי שזה יהיה כלכלי עבורו. מנגד הלקוחות לא ירכשו כלים לפני שיהיו תחנות תדלוק.

 

תסתכל על הגז הטבעי כמשל. יש למדינה אינסוף מהמשאב הזה. כמעט לכל יצרני המשאיות יש כלים מוכחים שכבר נוסעים הרבה שנים על הטכנולוגיה הזו. ועדיין המדינה לא הועילה בטובה להכניס את היד לכיס ולהשקיע בפרישת תחנות תדלוק שיגדילו את מכירת המשאיות האלה, שטיפה פחות מזהמות בהשוואה למשאיות מונעות בסולר.

עריכה אחרונה על ידי redroze
  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי בעוד כמה שנים זה יתפוס. כמו שרשמו מעלי, אף אחד לא ישים פה שקל על תשתית אם זה לא ישתלם לו.

טויוטה מנסה כבר שנים לפתח רכב מימן. העסק לא ממש ממריא.

מהצד השני, טסלה סיפקה לאחרונה משאית חשמלית, יש שאומרים שעשתה 500 מייל עמוסה. 

 

https://www.google.com/amp/s/www.motor1.com/news/623952/fully-loaded-tesla-semi-completes-500-mile-journey/amp/

 

להערכתי, העתיד נמצא בחשמל, רק בגלל שהתשתית שלו נכנסת למיינסטרים.

קצת כמו ווי- מקס ו lte

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Froyne כתב:

משהו קטן בתוכי ציפה לראות 'עם מובילאיי בהתקנה מקומית'... 😜

 

בשנתיים האחרונות כבר אפשר להתקל במשאיות קלות וכבדות שמגיעות עם מערכות בטיחות מקוריות ואין עליהם מובילאיי - דאף, וולוו, מרצדס, מאן, איסוזו, הינו...

 

בתחום הכבד רק אוטובוסים מגיעים לארץ ומקבלים מובילאיי.

ואני בספק אם אפשר להטמיע מערכות בטיחות מקוריות בשלדת אוטובוס לארץ ומקבל מרכב מקומי.

  • מעניין 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דיי בטוח שהאוטובוסים הסיניים כמו גולדן דרגון מגיעים לארץ מוכנים לנסיעה ולא כשלדה ועדיין אין שם מערכות בטיחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, yd b-4 כתב:

מה הקטע עם מרכבים מקומיים באוטובוסים ככה זה מקובל בכל העולם או רק אצלנו?

מקובל בכל העולם.

 

תראה את חברת ואן הול בלגית, איריזר ספרדית, או האוטובוסים הירדניים שמשפחת עפיפי הביאו לפה פעם.

או חברות אמריקאיות, כמו Thomas built או blue bird, שמייצרות את האוטובוסים עם האף לבתי ספר.

 

ויש המון יצרניות אוטובוסים קטנות במדינות שונות, כמו מרכבים והארגז אצלנו, שעובדות רק בשוק המקומי של אותן מדינות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, לב טוב כתב:

לא יודע מה קורה בכל העולם, אבל מה רע בזה? למה להוציא מפה את כל הכסף?

 

כי פעם שנסעתי במרצדס מקורי נפל לי האסימון שבאוטובוס חדש לא אמורים להרגיש קרקושים וויברציות. 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 546 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...