Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצבר חדש חלש ובלי קבלה לאחריות


מעבר לפיתרון נפתר ע"י guya72,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רכב מהסוכנות לפני שנה וחודשיים, ובמכירה החליפו לי למצבר חדש של בוש, בשבוע האחרון הייתי צריך להניע פעמיים עם כבלים לאחר שהרכב עמד כחצי שעה עם איתות חירום.(בעבר לא היתה בעיה כזו).

השאלה היא שמאחר שבעקרון החברה נותנת שנתיים אחריות אבל אין לי קבלה או חנות לפנות אליה האם יש לי איך לממש את האחריות. (התאריך 09/21 מוטבע על המצבר)

תודה לעוזרים.

פורסם

יש תאריך מוטבע על המצבר. מהו? מה דגם המצבר?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

יש תאריך מוטבע על המצבר. מהו? מה דגם המצבר?

התאריך שמוטבע 09/21 דגם המצבר של בוש S4 ויש להם שנתיים אחריות.

אבל אין לי משווק שדרכו קניתי ואצלו אני יכול לממש, כי הסוכנות שממנה קניתי היא זו שרכשה את המצבר כחדש ולא אני, אבל זה לא סותר את האחריות שהחברה עצמה נתנה למוצר.

השאלה אם יש לי אפשרות לממש את האחריות מול החברה עצמה בלי קבלה ורק על סמך התאריך המוטבע.

לפני 33 דקות, אורח לרגע כתב:

הרכב באחריות- גש למוסך מורשה.

הרכב לא באחריות הוא נרכש כרכב יד 2.

פורסם
לפני כשעה, איציק נ. כתב:

זה רכב משומש, איזה אחריות? 

 

לפני 7 שעות, David2540 כתב:

קניתי רכב מהסוכנות לפני שנה וחודשיים

בדר"כ רכב שנה וחודשיים עדיין באחריות.

מה פספסתי?

פורסם
לפני שעתיים, David2540 כתב:

אבל אין לי משווק שדרכו קניתי ואצלו אני יכול לממש, כי הסוכנות שממנה קניתי היא זו שרכשה את המצבר כחדש ולא אני, אבל זה לא סותר את האחריות שהחברה עצמה נתנה למוצר.

השאלה אם יש לי אפשרות לממש את האחריות מול החברה עצמה בלי קבלה ורק על סמך התאריך המוטבע.

לפי מה שאני מכיר במצברי שנפ - האחריות ניתנת למימוש בכל נקודת מכירה רשמית שלהם, אבל יש כאלה שיגבו דמי פו"ה (אצלי לא גבו כי זה מקום שאני הולך אליו הרבה אז עשו לי שירות)

פורסם
לפני 5 שעות, אורח לרגע כתב:

 

בדר"כ רכב שנה וחודשיים עדיין באחריות.

מה פספסתי?

קניתי מהסוכנות רכב יד 2. והחליפו לי מצבר כי הקודם היה גמור.

 

  • רעיון טוב! 1
  • פיתרון
פורסם

קנית רכב יד#2 מסוכנות. כחלק מהכנת הרכב למסירה, החליפו לך מצבר על חשבונם.

לפי מיטב הבנתי, מעשית אינך זכאי לאחריות על המצבר מאחר ולא קנית אותו.

אתה יכול לפנות לסוכנות ולבקש החלפה של המצבר.

מירב הסיכויים שיסרבו, אך אין לך יותר מדי מה להפסיד.

אופציה נוספת -> להתקשר לחברת לדיקו (יבואנית מצברי בוש) ולהתייעץ איתם.  טלפון :   03-9630000

×
×
  • תוכן חדש...