Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, Be roo כתב:

כאן הוא דווקא צודק. פות"ש מניח שרכב שעקף במעבר חציה עשה זאת בכוונה, לאחר שהבין שהרכב עצר להולכי רגל. אם זה היה נכון, אז אותו נהג היה משלים את ההבנה שבקרוב יגיעו הולכי רגל לנתיב שלו ושהוא ידרוס אותם, ואז המסקנה המתבקשת שבכל אותן תאונות נהגים החליטו במודע לדרוס הולכי רגל. לא מחזיק מים.

רק להדגיש,

בד"כ מי שעוקף במעבר חציה לא יודע שיש שם הולכי רגל,

ודוקא לכן חשוב לי לחדד את זה,

שבשום מצב לא חושבים אפילו על עקיפה כזו,

שיבינו שזה מסוכן יותר מליסוע באדום  תוך כדי שיש תנועה חוצה,

ויותר מליסוע בנתיב נגדי תוך כדי שיש תנועה ממול.

 

למה יותר ?

כי להולכי רגל יש ציון אפס במבחני ריסוק.........

עריכה אחרונה על ידי race driver
  • אהבתי 1
  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

@race driver אותו נהג לא צריך לדעת האם יש או אין הולך רגל - אלא האם יש מעבר חציה, כי הוא מחויב לעצור בלי קשר להוצאות הולך רגל. הבעיה היא שיש כמה אפשרויות נפוצות שיגרמו לו לא לעצור:

 

1. סימון לקוי של המעבר - צבע דהוי או השתפלות או בעיות בגיאומטריה של הכביש 

 

2. כלי רכב העומדים במקום מסיבות שונות, באופן חוקי או לא חוקי, ומסתירים תמרורים.

 

3. הסחת דעת, בהרבה מקרים מסיבות נכונות של מכשולים על הדרך או התנהגות של עוברי דרך אחרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 שעות, race driver כתב:

רק להדגיש,

בד"כ מי שעוקף במעבר חציה לא יודע שיש שם הולכי רגל,

ודוקא לכן חשוב לי לחדד את זה,

שבשום מצב לא חושבים אפילו על עקיפה כזו,

שיבינו שזה מסוכן יותר מליסוע באדום  תוך כדי שיש תנועה חוצה,

ויותר מליסוע בנתיב נגדי תוך כדי שיש תנועה ממול.

 

למה יותר ?

כי להולכי רגל יש ציון אפס במבחני ריסוק.........

קרא לי שבוע שעבר

בנאדם "נוסע" ברחוב. לאט, עוצר, ממשיך לאט, עוצר. בקיצור לא החלטי מה הוא רוצה לעשות. לא היתה אפשרות לעקוף ואז באתי לעקוף ואז אני קולט בזווית העין 2 ילדים באים לחצות את הכביש. אז חוקית לא עשיתי שום עבירה, אפילו לא עקפתי אותו אבל נגיד "מוסרית" עשיתי עבירת תנועה

מה שאני רוצה להגיד רוב "הנורמלים" לא בכוונה עושים עבירות תנועה

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, race driver כתב:

בד"כ מי שעוקף במעבר חציה לא יודע שיש שם הולכי רגל,

בדר״כ מי שעוקף במעבר חציה לא יודע שיש שם מעבר חציה.

הוא בכלל לא שם לב למה הרכב לידו מאט או עוצר. וממשיך בנסיעה בחוסר תשומת לב מוחלט למה שעשה.

 

 

לפני 13 שעות, חולה רכב#1 כתב:

מדליק 4 וינקרים לסמן ״ יש פה משהו חריג אז סעו לאט ותשימו לב ״. 

הדלקה של וינקרים יכולה לומר המון דברים, בין היתר ״אני עוצר בחניה כפולה״, הרבה יותר נפוץ מהמסר שלך.

זה לא מגן על הולכי רגל מפני עקיפה, להפך, זה עלול לעודד לעקוף אותך.

 

אם אתה רוצה להגן על הולכי רגל, אז או להוציא יד מהחלון רלוונטי רק אם אתה בנתיב הימני), לעמוד על שני הנתיבים (אם אין יותר משניים), לסמן או לצעוק להולך הרגל שמישהו עוקף ושיעצור, או מראש לא לעצור להם כשהתנועה סואנת (ולהסכתן בדו״ח, אבל אולי זה עדיף מהאלטרנטיבה של תאונה). יצא לי לבצע את כולם, תלוי בנסיבות.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • רעיון טוב! 2
פורסם

יפה שאור אדום זה טאבו כאן.

הייתי בניו יורק לאחרונה. רכבים נוסעים 3 שניות בכיף לתוך האדום. לא פלא, ההפרש לירוק הבא הוא כ 5 שניות.

ומי יודע כמה הקנס לרמזור אדום בניו יורק?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 20 שעות, sperial כתב:

ויש עוד עבירה חמורה, שבפורום הזה נוטים לזלזל בה: חריגה מהירות המותרת. נושא כאוב של עבירה מסוכנת מוסכמת, שמשון מה כאן נחשבת ללא עבירה.

אם אתה מתייחס למהירות המותרץ כמה שכתוב בתמרור אז חריגה ממנו לא מסוכנת ולא כלום.

אם אתה מדבר על חריגה מהמהירות המתאימה לתנאי הדרך פה אתה צודק אבל היא לא בהכרח קשורה למהירות בתמרור.

אם יש תמרור שמאפשר לי לנסוע 90 קמ"ש אבל במקרה לילה, גשם שוטף, רוחות חזקות וערפל (ואם לא מספיק אז בדיוק הודיעו ברדיו שעדר פרות ברח ומטייל על הכביש) אז גם 60 קמ"ש זו מהירות מופרזת.

  • אהבתי 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 6 שעות, sperial כתב:

3. הסחת דעת,

זו הסיבה המרכזית, לדעתי.

 

אם תהיה מודעות מספיק גבוהה

הסחת דעת כזו תהיה נדירה כמו הסחת דעת מרמזור אדום.

פורסם
לפני 22 שעות, Uri-G כתב:

שתי העברות היחידות שלי הם מהירות ועקיפות מימין את כל השמאלנים בדרכים.

 

אני גם בדיוק ככה.

וגם לציין שמדובר על עבירה של מהירות התמרור, לא תנאי הדרך הכללים.

 

3 בלילה בשטחים אני עוצר בתמרור עצור, חברים שלי משתגעים 😂

פורסם
בתאריך 7.9.2022 בשעה 08:43, עדי-אל כתב:

קרא לי שבוע שעבר

בנאדם "נוסע" ברחוב. לאט, עוצר, ממשיך לאט, עוצר. בקיצור לא החלטי מה הוא רוצה לעשות. לא היתה אפשרות לעקוף ואז באתי לעקוף ואז אני קולט בזווית העין 2 ילדים באים לחצות את הכביש. אז חוקית לא עשיתי שום עבירה, אפילו לא עקפתי אותו אבל נגיד "מוסרית" עשיתי עבירת תנועה

מה שאני רוצה להגיד רוב "הנורמלים" לא בכוונה עושים עבירות תנועה

 

קרה לי אתמול. בן אדם מתעסק עם הפלאפון, משייט בין נתיבים ובכלל לא קשור למציאות. 

מגיעים לכיכר דו נתיבית והוא עוצר אחרי מעבר החציה (כלומר הרכב שלו על מעבר החציה). 

עברתי אותו וראיתי פתאום הולכת רגל(שהוסתרה על ידו) יורדת לכביש לחצות. 

מתסכל. 

פורסם
בתאריך 6.9.2022 בשעה 16:01, tomerR כתב:

לגמרי. בגלל רוצחים בפוטנציה שנוהגים ביננו, קורה לי שאני בכוונה לא עוצר להולכי רגל במעבר חציה, כשאני קולט רכב שנדבק אלי בעצבנות מאחורה - מתוך מחשבה שאם בטעות יצא לעקיפה מימין ועל הדרך ידרוס הולכי רגל

רק השבוע איזה בת **** בסקודה אוקטביה כמעט דרסה אותי במעבר חצייה.  
זה רחוב סואן בת״א בן שני נתיבים ומועד לפורענות (במיוחד להולכי הרגל).ֿ

בנתיב הימני הקרוב אלי עצר רכב ולמזלי בגלל שקלטתי את הסקודה באה במהירות עצרתי ונתתי לה לעבור. היא עברה במהירות גבוהה ואם לא הייתי מכיר או רואה את הסיטואציה הייתי עכשיו מאושפז במקרה הטוב.

ראיתי שם שוטרים אורבים למקרים האלה רק פעמיים/שלוש בשנים האחרונות. 
אין לי ספק שהם היו חוגגים על דוחות שם. כי אני כבר כמעט נדרסתי כמה פעמים על אותו מעבר חצייה (בשני הכיוונים) 

  • מבאס 1

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
לפני 7 שעות, race driver כתב:

רק דיברנו,

קבלו את הרוצחים בשידור חי

בשתי הסירטונים באותו קישור זה נראכה אותו נהג משאית 

הייייתי נותן לו שלילה ומאסר בפועל 

זה העלה לי את הסעיף אני בעצבים חייב כוס מים 

ערבי מן הסתם לא חושב שיהודי מסוגל להרוג יהודים

  • רעיון טוב! 1

×
×
  • תוכן חדש...