Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזו צדקנות. אין דבר כזה לא לעבור עבירות תנועה. בהודעה קודמת התייחסתי למעבר חציה, אבל כל אחד מאיתנו חוטא בהערכה לא נכונה של זמן ומרחק עצירה באדום, כל אחד יכול לפקשש תמרור חנית נכים שמוצב לא נכון (אשתי חטפה פעם בגלל תמרור שהוצב בגובה 3 מ', בלי סימון על האספלט), כל אחד עלול להסתבך העקיפה, במיוחד אם הנהג הנעקף עושה דווקא, כל אחד נתקל ב-301/302 שמוסתר מאחורי ענף. אז עם כל הכבוד וכל הזהירות כל אחד מאיתנו יעבור גם על התקנות שנחשבו בעיניו לתשובות ביותר.

ויש עוד עבירה חמורה, שבפורום הזה נוטים לזלזל בה: חריגה מהירות המותרת. נושא כאוב של עבירה מסוכנת מוסכמת, שמשון מה כאן נחשבת ללא עבירה.

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה כן עוברים?

אין כניסה. לפעמים הסביבו שתעשה כולל בתוכו פקקים של חצי שעה לפחות, לעומת 5 שניות של נסיעה נגד הכיוון, אז אם הכביש ריק נוסעים (כביש ישר שרואים מי בא ממרחק רב).

הידחפות בכח לנתיב בגלל מועצה טיפשה שלא אוכפת עברות חניה ופותחת כבישים אירעיים בשביל לחסוך בכסף במקםו כמו מה שאושר בתכנית המתאר.

 

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

אני מאוד אשתדל שלא לדרוס מישהו בכוונה תחילה.

 

לגבי השאר אי אפשר לדעת, תמיד תוכל להגיע למצב של "אסור אבל אין ברירה".

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 38 דקות, vadim6385 כתב:

אני מאוד אשתדל שלא לדרוס מישהו בכוונה תחילה.

לדרוס מישהו זה עבירת תנועה? נראה לי יותר עבירה פלילית

פורסם

ספריאל, סורי, אבל אתה מגלה כאן טרחנות יתירה אפילו ביחס לעצמך

שחרר

אף אחד לא טען שמישהו מלאך ו"לי זה לא יקרה", שאלת פות"ש ברורה דיה

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

קיפוח זכות, בייחוד כזו גסה כמו שעושים כאלה שעוקפים תור ארוך במיוחד ונדחפים בקצה בתחילתו של התור.  או כזה של אנשים שרואים אותך בתור הכיכר כשהם בחוץ, מסתכלים לך בעיניים ונכנסים ותתפוצץ אתה וה״זכות קדימה״ ממבו ג׳מבו שלך.

אף פעם לא הבנתי אנשים שנוקטים בגישת ״מקסימום יכנסו לי ברכב במהירות עירונית ויקרעו לי את הצורה״

 

לברוח ממשטרות, לעבור באדום בעזות מצח (ולא בטעות שקורית לכולנו אולי אחת למספר שנים) ועוד כהנה וכהנה

  • אהבתי 2

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
לפני 2 דקות, SuperBamba כתב:

קיפוח זכות, בייחוד כזו גסה כמו שעושים כאלה שעוקפים תור ארוך במיוחד ונדחפים בקצה בתחילתו של התור.

 

 

+1000

פורסם
לפני 21 דקות, avargel כתב:

ספריאל, סורי, אבל אתה מגלה כאן טרחנות יתירה אפילו ביחס לעצמך

כאן הוא דווקא צודק. פות"ש מניח שרכב שעקף במעבר חציה עשה זאת בכוונה, לאחר שהבין שהרכב עצר להולכי רגל. אם זה היה נכון, אז אותו נהג היה משלים את ההבנה שבקרוב יגיעו הולכי רגל לנתיב שלו ושהוא ידרוס אותם, ואז המסקנה המתבקשת שבכל אותן תאונות נהגים החליטו במודע לדרוס הולכי רגל. לא מחזיק מים.

בדיוק כמו שמי שלא נותן ז"ק לרכב בצומת ונמחץ ע"י סמיטריילר לא התעלם מהתמרור בכוונה, אם הוא לא ראה את המשאית, הוא בטח לא ראה את התמרור.

 

כששואלים "איזה עבירות לא תבצעו לעולם", מתכוונים לעבירות במודע, כי כמו שספריאל כתב, לעבור בטעות, כולנו יכולים, וכולנו עושים, רק שלרוב זה לא נגמר בתאונה. אבל פות"ש נתן דוגמה לעבירה שבאופן מובהק מבוצעת מחוסר תשומת לב, ולכן ענה כפי שענה.

 

באופן מודע יש המון עבירות שלא אבצע, אבל יצא לי בטעות לחנות במקום אסור, לשכוח לאותת (כן, אני מאלה שתמיד מאותתים), לפספס הולך רגל שהמתין לחצות, להעריך לא נכון מרחק של רכב ולקפח לו את זכות הקדימה וגם פעם אחת לעבור באדום.

 

  • אהבתי 3
פורסם

@avargel העניין הוא הניסוח הקצת רחב מידי של הכותרת: הוספת המילה "במכוון", או, אפילו, "במודע" היתה מכוונת את השרשור יותר טוב. כנראה שגם מאריכה מאוד את רשימת התקנות שהיתה נכתבת כאן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני משתדל לעצור להולך רגל כשאני שם לב אליו, ואם התנועה סואנת אז מדליק 4 וינקרים לסמן ״ יש פה משהו חריג אז סעו לאט ותשימו לב ״. 

 

עבירות מהירות, משתדל שלא לבצע אבל לפעמים לא שם לב למחוג והכביש פנוי ואז נוסע. לא טס, נוסע.  

 

עקיפה מימין לצערי מסוכנת אך הכרחית כדי לא להיתקע מאחורי צב בכביש שחושב שלא משנה באיזה נתיב הוא נוסע וכמה מהר העיקר שהוא מתקדם. 

 

 

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, race driver כתב:

לגבי שני הראשונים,

מחליא אותי אנשים שלא מתחשבים בנכה,

אבל לא נראה לי באותה רמת חומרה של להפוך אנשים לנכים.....

 

הסדר שרירותי

לאו דווקא לפי סדר החשיבות

אפשר להירגע

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

בכל סיטואציה בה יש לי חשש שהנוסע מאחורי שומר דרך או אז אתן לו לעקוף אותי גם אם אני נוסע כחוק כבשגרה  

יצא לי לא פעם להתקל בצדקנות או דווקנות שלהם שהייתה המצאה פסיכית  לא רוצה ליסוע בסביבתם 

 

 

  • מעניין 1
פורסם
לפני כשעה, ידני כתב:

יש לי חשש שהנוסע מאחורי שומר דרך

איך אפשר לשער זאת ?

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...

×
×
  • תוכן חדש...