Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פיקנטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי לכם, 

הוצאתי רישיון בסוף מרץ ומעוניינת לקנות רכב, 

אני רואה הרבה על הכביש את הקיה פיקנטו, 

אשמח לשמוע על שנה מומלצת שלו ודגמים מומלצים

בנוסף לגבי הביטוח אם הוא צריך ביטוח מקיף או רק צד ג

פורסם

בעיקרון מדובר ברכב לא רע בכלל לאורך כל הדורות שלו. 

החסרון העיקרי שלו הוא צריכת הדלק הגבוהה שלו ביחס לרכב בגודלו.

לגבי מקיף / צד ג', זה מאוד תלוי בערך של הרכב הספציפי שלך (לא ציינת תקציב / על איזה שנה מדובר).

ברמת העיקרון, אם תוכלי להרשות לעצמך לקנות רכב חדש אם הנוכחי יגנב, תבטחי רק צד ג'. 

אם לא, אז מקיף.

יש עוד אופציות שאפשר לבדוק, למשל I10, ספייס סטאר, ועוד.

הדרך הטובה ביותר לקבל המלצה לרכב שיתאים לך, היא להתחיל בציון התקציב שלך, ומה חשוב לך שיהיה ברכב.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

באמצע 2021 הפיקנטו עברה מתיחת פנים וקיבלה תיבה רובוטית, התיבה מעצבנת עם השהיות מורגשות במעבג הילוכים.

ליונדאי i10 בדור האחרון יש גם אותה תיבה.

לא ברור מה התקציב, אבל הייתי בדוק שברולט ספארק ברמות אבזור ltz/lt+.

זאת המיני החזקה בקטגוריה והחל מ2019 יש 10 כריות אוויר,בלימה אוטונומית והתראה על סטיה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

התקציב הוא 25 אלף בערך,

אני מחפשת רכב עם כמה שפחות להיות במוסך בשביל תיקונים ורכב טיפה גדול ומרווח כמו יונדאי i20, מזדה 2, וכמה שפחות צריכת דלק, מה שכל אחד מבקש לרכב שלו- כמה שפחות תיקונים וכמה שפחות צריכת דלק, מה זה התיבה הרובוטית?

פורסם

בתקציב הזה הייתי בודק את הi20/ ריו שתהיה מרווחת.

המזדה 2 זריזה יותר.

אין ממש רכב סופר מיני חסכוני בתקציב הזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אוקי אחרי שבדקתי מה זה תיבה רובוטית והבנתי שאני לא רוצה את זה, במזדה 2 וi20 וריו - יש אותה?

פורסם
לפני 4 דקות, Had כתב:

אוקי אחרי שבדקתי מה זה תיבה רובוטית והבנתי שאני לא רוצה את זה, במזדה 2 וi20 וריו - יש אותה?

בשתיהן אין אותה. צריכת הדלק סבירה, שתיהן אמינות והמאזדה תהיה זריזה יותר. 

פורסם

יאריס חסכונית, ב2013 הגיע דגם חדש עם גיר רציף, לפני כן היה רובוטי.

לא זריזה במיוחד, אבל חסכונית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ואמינה מאוד.
יש גם את הג'אז באותה קטגוריה...והמאזדה 2, כולם יתנו לך שקט יחסי ואמינות מעולה
הפיקנטו גם אמינה מאוד וטיפה יותר קטנה.
לגבי הביטוח את צריכה לברר (עדיף אפילו לפני הקניה) את העלויות - לפעמים לנהג חדש וסוג רכב מסויים הביטוח עלול להיות יקר מאוד (הונדה למשל), ולדגמים אחרים הרבה יותר זול (הפיקנטו) וזאת למרות עלות קניה זהה.

פורסם
לפני 38 דקות, llaavvii כתב:

ואמינה מאוד.
יש גם את הג'אז באותה קטגוריה...והמאזדה 2, כולם יתנו לך שקט יחסי ואמינות מעולה
הפיקנטו גם אמינה מאוד וטיפה יותר קטנה.
לגבי הביטוח את צריכה לברר (עדיף אפילו לפני הקניה) את העלויות - לפעמים לנהג חדש וסוג רכב מסויים הביטוח עלול להיות יקר מאוד (הונדה למשל), ולדגמים אחרים הרבה יותר זול (הפיקנטו) וזאת למרות עלות קניה זהה.

אם אני הולכת על הפיקנטו, יש דגם שהוא מומלץ יותר? של איזה שנה עדיף?

פורסם

כדאי לקחת את רמת אבזור ex הבכירה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 5 שעות, Had כתב:

אם אני הולכת על הפיקנטו, יש דגם שהוא מומלץ יותר? של איזה שנה עדיף?

 

מנוע 1.2, שנים 2011 עד 2016 זה בגדול אותו דגם, ב 2017 יצא דגם חדש אבל הוא רחוק מהתקציב. התקציב שלך זה בערך 2011-2012.

לא ממליץ בכלל על מנוע 1.0 שחלש מאוד עם גיר אוטומטי וגם פחות אמין. 

 

היו שתי רמות איבזור, LX ו EX, עדיפה EX הגבוהה יותר אבל גם ב LX יש איבזור סביר. 

 

LX נמכרו כמעט כולן לחברות ליסונג וחלקן מיד נמכרו האלה במסלול 0 ק"מ.

 

פיקנטו LX שנרכשה (כשהייתה חדשה) במסלול 0 ק"מ זו לדעתי קניה טובה.

 

 

בכללי פיקנטו דגם מבוקש מאוד וכשתתחילי לחפש תראי שיש אנשים שרוצים למכור רכב עם הסטוריה לא ברורה (זאת אומרת לא ברור איך טופל, לא ברור איך ומי השתמש בו וכו') במחיר גבוה. 

 

 

לכן הקו המנחה אמור להיות - רכב מטופל עם תיעוד, רצוי כזה שהיה פרטי גם ביד הראשונה, ק"מ סביר (15.000 בשנה או פחות), מוכר נורמלי. 

 

על רכב כזה יבקשו מחיר מעל המחירון אבל אין מה לעשות, סכום סביר מעל (כמה אלפים) אפשר לתת. 

  • אהבתי 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...