Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תתחדש.

 

איך מרגיש הגודל של הרכב ורדיוס סיבוב גדול שיש לו בתמרונים עירוניים, חניות וכו'?

 

למה בעצם קנית את גירסת הפרסטיג'?

 

האם לדעתך כדאי לרכוש את גירסת העלית עם מנוע אחורי או גירסת העלית עם שני המנועים? 

 

איך נוחות הנסיעה בגרסאות הללו לעומת גירסת הפרסטיג'?

 

פורסם
לפני 10 שעות, LEGACY 1.8 כתב:

עכשיו נותר לך להסב את הלנדקרוזר לחשמל וסגרת את הפינה.


צריך רכב לjudgment day או למתקפת זומבים, רצוי עם Shotgun בשלוף.

  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

באיזה מטען מדובר כאשר אתה מזכיר טעינה עם כבל מהבית? עמדת טעינה לרכב חשמלי שנמצאת בבית? או כבל ״פשוט״ שמחברים לשקע ביתי?

אם מדובר בשני, כמה זמן לוקח להטעין עם כזה דבר?

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
לפני שעתיים, farkash7 כתב:


צריך רכב לjudgment day או למתקפת זומבים, רצוי עם Shotgun בשלוף.

תכלס, רק בשביל זה נוצר לנדקרוזר. מעבר לזה, אין לו תכלית

  • משעמם 1

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני שעתיים, 98civic כתב:

מעבר לזה, אין לו תכלית

הצחקת אותי, אתה צריך להצטרף לאיזה טיול שטח רציני פעם ואז סביר להניח שתבין את התכלית...

  • רעיון טוב! 2

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לא מבין איך הטווח קרוב למוצהר, אני עם הרכב בנסיעה מאוד רגועה ללא שום האצות חצי עם מזגן וחצי בלי, משתדל לנסוע עם קרוז קונטרול על 100-110, אמנם 95% מהנסועה שלי היא מחוץ לעיר אבל הטווח הוא קטן משמעותית מהמוצהר, לא זכור לי טווח נסיעה של יותר מ 330-340 ק"מ עם סוללה שמגיעה  לסביבות 10% 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
לפני כשעה, discoTD5 כתב:

השבוע הגיע מכתב ריקול לרכב, במסגרת ריקול חובק אולם - אם שמית את הרכב על P המעצור עלול לנתק את עצמו והרכב יתדרדר. 

בפועל כשאני מסיים נסיעה אני שם את תיבת ההילוכים על N, מושך כפתור בלם יד, ואז הרכב נעמד על המעצור ולא על הגיר, ואז שם P. זה ימנע את התופעה, אבל לעשות את הריקול - אעשה

זה לא פתיר בעזרת עדכון תוכנה? להבנתי ניתן להוריד גרסת תוכנה ל usb במחשב ואח"כ לחבר לרכב ולעדכן גירסה.

לפני כשעה, discoTD5 כתב:

נושא התפסנים לחגורות הבטיחות נותר מציק משהו. כשנוסעים עם נוסעים מאחורה, ואח"כ אני נוסע לבד, אני קודם נועל אותן באבזמים ורק אז נוסע, אחרת הדפיקות הקטנות מטריפות. המצחיק הוא שאנשים  בעולם חזרו לדילר שלהם להתלונן על רעשי דפיקה מאחורה

אני סובל מאותה בעיה בטסלה שהאבזמים המשוחררים של כיסאות הבטיחות משמיעים רעש כשהילדים לא ברכב ובגלל השקט שומעים את הכל.

לפני כשעה, discoTD5 כתב:

רכב פשוט נפלא

שמח שאתה נהנה. אחלה רכב , ללא ספק הג'יפון המשפחתי הכי טוב היום למי שיכול להתקין עמדת טעינה ביתית.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
פורסם

אבי התחדש באחת זהה לשלך לפני ימים אחדים (לבנה, פרסטיג'), אני טרם ראיתי אותה או התיישבתי בה, אך הוא טוען כי משעמת היד מאחור ללא מעצור, כלומר עם פתיחתה היא קורסת ולא נותרת ב90 מעלות, האם גם אצלך זה כך?

בסה''כ מאוד מרוצה, עבר מקיה נירו.

פורסם
לפני שעה, GTI33 כתב:

אבי התחדש באחת זהה לשלך לפני ימים אחדים (לבנה, פרסטיג'), אני טרם ראיתי אותה או התיישבתי בה, אך הוא טוען כי משעמת היד מאחור ללא מעצור, כלומר עם פתיחתה היא קורסת ולא נותרת ב90 מעלות, האם גם אצלך זה כך?

בסה''כ מאוד מרוצה, עבר מקיה נירו.

לא הבנתי.

משענת היד לא מראה התנהגות חריגה. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ככה זה אצלי, תקין לחלוטין. 

אצל אבא שלך זה ממשיך למטה עד המושב?

 

20220625_200429.jpg.3377b23b24fb53897ecff59d1e9c0f70.jpg 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כן היום קפצתי לראות אותה ולברך על הרכש החדש.

הלבן ממש מחמיא לה, הוא עף על הקנייה והתמורה, אם כי אני חושב שאולי היה עדיף לרכוש רמת גימור גבוהה יותר.

המשענת מאחורה מרגישה מנותקת, ללא כל התנגדות.

מהתמונה שאתה העלאת זה נראה זהה ברמת הזווית שלה.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...