Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, zaf כתב:

השבוע נגנבו באור יום שתי מכוניות בשכונה . האחת בת שנה( בסרטון)  והשניה בת חודש בערך. 🥺

מה שמפחיד זו העובדה שלוקח פחות מדקה לפרוץ ולהניע. 

 

 

רואים את גנב 1 נכנס עם המכשיר שסורק קודים ומניע את הרכב.

אחרי שהרכב מונע, הוא מסתלק עם המכשיר היקר (עולה כמה עשרות אלפי ₪) ובא הקוף שנוסע בלי מפתח וצריך לברוח אם יש מרדף.

בשלב הזה איתוראן/פוינטר אמורים לזהות רכב נוסע ללא מפתח, אלא אם גנב 1 השאיר חוסם תדרים ברכב.

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

מה עושים הגנבים עם המכוניות האלה? עם היברידיות ניתן לתדלק ולהמשיך להשתמש. אולי בגלל שחלקן פופולריות אז גם משמשות לחלקים, אבל האיונק 5 היא חשמלית לגמרי. מי שינהג בה בשטחי הרשות יצטרך לטעון, ומן הסתם המערכות ברכב ימשיכו לפעול. 

יש ברכבים האלה ota?  יש gps מובנה? אם כן הן ניתנות לאיתור ואולי להשבתה מרחוק?

 

 

נביא הזעם כתב על זה באפריל

אבל לפי דיווחים של בעלי יונדאי איוניק 5, כולל כאלה שמכוניותיהם נגנבו, מדובר בתופעה, כאשר מספר בלתי מבוטל של גניבות התרחש באזור פתח תקווה וכפר סבא.

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 11 שעות, zaf כתב:

השבוע נגנבו באור יום שתי מכוניות בשכונה . האחת בת שנה( בסרטון)  והשניה בת חודש בערך. 🥺

מה שמפחיד זו העובדה שלוקח פחות מדקה לפרוץ ולהניע. 

 

 

רצו לגנוב ממיר אבל לא היה... 

  • מצחיק 1
  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
לפני 19 שעות, 2013yeho כתב:

מה סד"ג של עלויות ביטוח בשנה האחרונה? מבין שמאוד יקר?

בשנה שעברה שילמתי כ 4000 ש"ח. 

אבל מה אתה יכול להסיק מזה?

מה הגיל שלי? תביעות עבר? כמה כלי רכב יש לי בבית? האם יש רכב חברה בבית? איפה אני גר? איזה מערכות מיגון יש על הרכב שלי וכד'. 

אין שום דבר שאתה יכול לעשות עם עלות הביטוח שלי.

אתה יכול לפנות לכמה חברות / סוכנים ולבקש הצעות מחיר. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

גם בפורומים בחו"ל מדווחים שהתקלה קורת אחרי קצת יותר משנה ומעל 20000 ק"מ. רק לא ברור אם ICCU החדש שופר או שמוחלף באותה נבלה.

אף אחד לא רוצה להגיע לתום האחריות עם חלק שמתקלקל סדרתית ועולה 20000 ש"ח.

  • אהבתי 1
  • מבאס 2
פורסם
בתאריך 26.2.2024 בשעה 08:31, gollu כתב:

גם בפורומים בחו"ל מדווחים שהתקלה קורת אחרי קצת יותר משנה ומעל 20000 ק"מ. רק לא ברור אם ICCU החדש שופר או שמוחלף באותה נבלה.

אף אחד לא רוצה להגיע לתום האחריות עם חלק שמתקלקל סדרתית ועולה 20000 ש"ח.

 

ששששש... אתה פוגע בנרטיב!

לא שמעת שרכבים חשמליים לא מתקלקלים כי אין להם מנוע ותיבת הילוכים?

 

הנה שעת סיפור:

חבר הוציא איוניק 5 חדשה מהחברה. אחרי כמה חודשים בפקק נגע קלות ברכב מלפניו. פתחי האוורור (החשמליים!) בטמבון נהרסו. הרכב שכב במוסך חודש (!!) עד להגעת החלק הסורר. המוסך לא היה מוכן לשחרר אותו ללא החלפה בגלל חשש להרס הסוללה.

ברגע שהרכב חזר לבעליו הוא הועלה אחר כבוד ללוח יד 2.

 

image.png.e36b474026f1609826abe639a55ee77f.png

  • אהבתי 1
  • מבאס 1
פורסם
בתאריך 25.2.2024 בשעה 21:55, discoTD5 כתב:

צריכת חשמל ממוצעת לכל אותם ה 30,000 ק"מ - 16.7Kw ל 100 ק"מ, או 5010 קוט"ש או כ 3000 ש"ח. (לפי 60 אג' לקוט"ש).

קשה לי להאמין שלא הטענת בציבורית, שם המחיר כמעט כפול

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

פורסם

הרכב נטען בציבורית אולי חמש פעמים בכל התקופה הזו.

שלוש טעינות אני זוכר בוודאות, מניח שהיו עוד שתיים שאני לא זוכר. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
בתאריך 4.6.2022 בשעה 12:35, mazda2011 כתב:

תתחדש ותהנה,מת על הלוק של הרכב הזה,וגם נראה רכב שימושי מבחינת המרחב הפנימי שלו,תא מטען,וכמובן מרכזי שירות בפריסה ארצית,בשונה מטסלה למשל.מברוק תהנה.

האמת...שבזכות האיוניק 5 פתאום ראיתי כמה הסיוויק הצבק 2007-2012 יפה!!! שתיהן ממש דומות!

פורסם (נערך)
בתאריך 25.2.2024 בשעה 21:55, discoTD5 כתב:

 

העלות - אפס.

הסיבה, כשקניתי את הרכב הוא נמכר עם חבילת טיפולים לשלוש שנים, והדבר היה מוזן במחשב של כלמוביל. 

תיקון התקלה כמובן שבוצע תחת אחריות מלאה של כלמוביל.

ואם לא היית מקבל את החבילת טיפולים? התיקון היה יוצא מהכיס שלך?

בתאריך 25.2.2024 בשעה 21:55, discoTD5 כתב:

 

20220826_113601.jpg

 

טעות כתיב

עריכה אחרונה על ידי IsraelR

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

האמת שנכון לכרגע נראה שאם נעבור לחשמלית מבחינתי זה או האיוניק 5 (פשוט בעיני הרכב נראה מקסים ושימושי) או הטסלה,

והכל בגלל חרדת טווח עמוק שמושרשת בי,
לאור הידיעה על הדגם מתוח פנים עם סוללה גדולה יותר כבר מתחיל לדגדג לעבור לחשמלית...

פורסם
בתאריך 25.2.2024 בשעה 21:55, discoTD5 כתב:

עדכון 30.0 א' ק"מ

יצא לך במקרה לברר כמה עולה התיקון ללא אחריות? כמה עולה טיפול 30K? משהו שגרתי?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...