Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

הציעו לי לקנות רנו קדג'אר 2017 מנוע 1.5 טורבו דיזל

תמיד אמרו לי שלא כדאי להתעסק עם רכבים צרפתיים בגלל תקלות/חלקים וכו', לגבי הקדג'אר שמעתי עליו דברים טובים ושהוא מוצלח מאוד ובנוסף ראיתי שהוא מיוצר בספרד ולא בצרפת.

אשמח לשמוע חוות דעת ממי שיש לו כזה או מכיר את הרכב מנסיון אישי

 

תודה מראש!

פורסם

הי

אמנם היה לי אותו מזמן ולתקופה קצרה (ליסינג), אבל בגדול הרכב חסכוני מאוד, מנוע דיזל אמין, 
תיבת הילוכים דו מצמדית סה"כ טובה, מצריכה מידי פעם החלפת מצמדים (בערך 4K) ומוח גיר ששם לא מכיר את העלויות
לטעמי צפופה יחסית ורעש מנוע הדיזל מורגש היטב בנסיעה בפקקים גם בתוך הרכב.

 

  • אהבתי 1
פורסם

רכב חסכוני מאד בגרסת הדיזל. תיבת הילוכים דו מצמדית בת ששה הילוכים. נוח מאד בישיבה והנהיגה. יש לשים לב לטיפולים שהתבצעו בזמן ובחלקים מקוריים. כפי שצוין מעלי, יש לקחת בחשבון תיקונים אפשריים בגיר. בהצלחה

  • אהבתי 1
פורסם

תודה על מידע!

 

כמה עלות תחזוקה יוצא לי בערך בשנה אם יהיו בעיות בגיר? 

אני נוסע בערך 17K ממוצע בשנה ודי הרבה מתוכם בתוך העיר..

×
×
  • תוכן חדש...