Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מותח רצועה CX5?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

הלן, יש לי CX5 2014 עם 60 אלף קילומטר בלבד. בטיפול עשרת אלפים נאמר לי שעלי להחליף "מותח רצועה" ושהעלות היא 1100 שח. זה לא משהו שהוחלף ברכב עד היום.
אשמח לדעת האם: באמת הכרחי להחליף את הרצועה הנל עכשיו או שאפשר להמתין לטיפול הבא וכמו כן האם המחיר סביר (אני מבין שמדובר ברצועה מקורית. ראיתי באינטרנט שרצועה כזו מוכרים ב - 250 שקלים בחנויות חלפים)
 
תודה :)
פורסם (נערך)

האם מדובר במוסך מורשה יבואן?

האם קיימים רעשים חריגים? 

רצועה ומותח הרצועה אלה שני חלקים נפרדים.

רצועה עצמה מחליפים כאשר יש סימני בלאי/ התייבשות.

לא בכל החלפת הרצועה מחליפים את המותחן שלה.

60 אלף קילומטרים זה לא הרבה למותח הרצועה או לרצועה. אבל גם לגיל יש השפעה. 

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 3 דקות, vladclar כתב:

האם מדובר במוסך מורשה יבואן?

האם קיימים רעשים חריגים? 

רצועה ומותח הרצועה אלה שני חלקים נפרדים.

הי! כן מוסך מורשה. מדובר ספציפית במותח ולא ברצועה עצמה ולא אין רעשים חריגים... תודה :)

פורסם (נערך)

יכול להיות שליבואן יש נוהל החלפת המותחן,  בלי קשר לקילומטראז' הרכב, רק לפי הגיל. קשה לי להאמין שמחליפים מותחן ומחזירים רצועה ישנה בת 8. בטח מחליפים את שניהם, מכאן המחיר ( + עבודה+ מעמ + קפוצ'ינו  בפינת קפה ).

צריך לבדוק את מצב הרצועה .

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בדיוק, זה מותחן עם בוכנה הידרוולית. 

 

תשאל את המוסך, מה הסיבה שהם ממליצים להחליף, שיראו לך. 

 

 

 

פורסם

הי תודה לכל העונים. מדובר רק במותח של רצועת המנוע ולא ברצועה עצמה שאותה לא צריך להחליף. ממה הבנתי שמהמוסך הבוכנה "פורצת" החוצה וזה עשוי להביא בעתיד למצב "שהרכב יתחמם עד כדי שלא יוכל לנסוע יותר ונזק במקרה זה יהיה גבוה יותר". האטימה של אותו מותח כבר לא טובה כמו בעבר. סה"כ החבר'ה במוסך נראים לי די אמינים. השאלה העיקרית שלי אם מדובר בסוג התקלות (בהינתן נתוני הרכב ) שיש לתקן מייד או שסביר שניתן לחכות לטיפול הבא (למרות שברור לי שאין אף פעם ודאות בדברים שכאלה) ? תודה ! 

פורסם

זה מותחן עם משכך (דמפר) הידראוולי, אם הדמפר נוזל, פעולת השיכוך של רעידות הרצועה לא תבצע, זה כמו בולם זעזועים שנוזל. 

 

זה אגב לא אומר שהוא יפסיק לבצע את פעולתו כמותחן, כי בנוסף יש שם גם קפיץ בפנים, רק שהפעולה של הקפיץ לא תהיה משוככת. 

לשאלה האם להחליף עכשיו או בטיפול הבא אין לי תשובה. אם היצרן שם את הדמפר הזה, יש לו תפקיד והוא צריך לעבוד תקין. 

 

EP105189B0.jpg.67a018ad1a866b0280d1c79df452866e.jpg

 

 

פורסם

עדיף לשמור על רכב תקין. אם המחיר מפריע לך, תשקול לרכוש את המוצר בעצמך ולהתקין במוסך לא מורשה יבואן שיאפשר לך להביא את החלק. 

סביר להניח שהעלות הכוללת תהיה מחצית או למטה מזה. 

פורסם

אכן גם לי החליפו במאזדה שהיתה לי,

בטח ראו שהו פרוץ ונוזל שמן, זה בטוח יתחיל להרעיש בקרוב, רק לא ברור למה לא הודיעו לך בטרם ההחלפה,

אותי מעצבן שמחליפים חלקים כאלה בלי לשאול.

פורסם
לפני כשעה, wildlands2019 כתב:

רק לא ברור למה לא הודיעו לך בטרם ההחלפה,

דווקא הודיעו לו, אמרו שצריך להחליף ונתנו הצעת מחיר, הוא לא החליף ומתייעץ האם באמת צריך להחליף. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...