Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 19 דקות, rev-Match כתב:

בחייאת, מה לגבי "דחיית סיפוקים" ?

כל הזמן צוחקים על הדור הצעיר שלא יודע מה זה.

 

לא חסר פתרונות תחבורה, אני מבין שיש צורך ברכב אבל אין מה שרוצים אז קונים מה שיש, לא חסר רכבים ביד 2 במחיר מחירון.

 

כשאני מזמין מוצר על סמך זה שאומרים לי שיספקו אותו במועד X אני מצפה לקבל אותו במועד X או לגקבל עדכון מה שיותר מוקדם שלא אקבל אותו ב X אלא ב Y.

בוא ניקח אדם ממוצע שמשלם על הרכב הנוכחי שלו 600 ש"ח לחודש דלק והחליט לעבור לחשמלי כי יעלה לו במקום 600 רק 100. הוא מחכה 10 חודשים וזה עלה לו בינתיים 5000 ש"ח. מי ישלם לו אותם?

 

רכב זה לא ואגיו של איציק הגדול. זה כלי שאצל חלקנו זה הרגליים שלנו, אצל חלקנו זו הפרנסה שלנו ואצל חלקנו זה מוצר צריכה שנועד לפאן בלבד. כשזה מוצר פאן בלבד אתה צודק אבל זה המיעוט בקרב רוכשי רכבים.

  • אהבתי 3

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, Night Driver כתב:

כשאני מזמין מוצר על סמך זה שאומרים לי שיספקו אותו במועד X אני מצפה לקבל אותו במועד X או לגקבל עדכון מה שיותר מוקדם שלא אקבל אותו ב X אלא ב Y.

בוא ניקח אדם ממוצע שמשלם על הרכב הנוכחי שלו 600 ש"ח לחודש דלק והחליט לעבור לחשמלי כי יעלה לו במקום 600 רק 100. הוא מחכה 10 חודשים וזה עלה לו בינתיים 5000 ש"ח. מי ישלם לו אותם?

 

רכב זה לא ואגיו של איציק הגדול. זה כלי שאצל חלקנו זה הרגליים שלנו, אצל חלקנו זו הפרנסה שלנו ואצל חלקנו זה מוצר צריכה שנועד לפאן בלבד. כשזה מוצר פאן בלבד אתה צודק אבל זה המיעוט בקרב רוכשי רכבים.

עזוב לנסות לשכנע את ההזוים האלו.
ואני כבר לא בטוח מה יותר הזוי...ההתנהגות הביזיונית של רוב היבואנים מול הלקוחות שמזמינים רכב חדש או המגיבים פה שחושבים שכל זה רק מותרות/פאן ואי יכולת לדחות סיפוקים,מה כבר כל כך קשה כבר להמתין חצי שנה-שנה-או בכלל מי יודע !
אלו אנשים שלרוב אפילו לא מסוגלים לעשות חישוב TCO פשוט,עזוב מקרה אבוד !!

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

אבל את זה בטוח לא אתה ועוד הרבה אקטיביסטים ישנו,את המצב הזה לצערי צריך לקבל כאקסיומה לעוד הרבה שנים,במקום להתעצבן פשוט לדעת איך לחיות עם זה.
בהרבה מדינות מתוקנות לעם יש אנשי ציבור/פוליטיקאים שאשכרה משרתים אותם...אצלנו לטייקונים שמחזיקים בפוליטיקאים,יש להם עם !!!!
ברגע שתבין את זה החיים יהיו הרבה יותר פשוטים !

תאמין לי שהבנתי וזו גם אחת הסיבות שהזמנתי טסלה. חברה אמריקאית שלא קשורה לשמנה ולסלתה של אוליגופול הרכב המקומי, השירות עדיין לא בשמיים, והמחיר אמנם פאקטור של היצע וביקוש אבל לפחות לא תיאומי אוליגופול, שאתה לא יודע מה תקבל.

לא כל מיני טיפולים מומצאים כדי להוציא ממך עוד כסף, לא מחירי חלפים באלפי אחוזי רווח כדי לחלוב אותך עוד קצת, דרך פרמיית הביטוח שלך, אחרי שקנית את הרכב, ולא לקחת הזמנות  שלא קיימים רכבים.

מצחיק כמה כתבות רפש טסלה קיבלה שהיא דחתה רכבים רק בשלושה חודשים וזה היה חברה חדשה בארץ, עם מחזור ראשון של רכבים וצ'מפיון שכל העיתונאים ידעו שהם אוספים הזמנות רק שישמשו כמעצור לדלת במשרד, כל העיתונות שותקת.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 2
פורסם
לפני 15 דקות, Night Driver כתב:

כשאני מזמין מוצר על סמך זה שאומרים לי שיספקו אותו במועד X אני מצפה לקבל אותו במועד X או לגקבל עדכון מה שיותר מוקדם שלא אקבל אותו ב X אלא ב Y.

 

אז אתה (היפוטטית) לא מקבל לא את זה ולא את זה , "מפסיד" כסף על דלק  וממשיך להמתין אז איך אתה בדיוק תורם לסיטואציה?

כל כך קשה לך עם עוד הוצאה של 500 ש"ח דלק, תמכור את האוטו ותעבור לתחב"צ, אלטו, C1 או אופניים.

 

במקום לרשום בפורום תצביע ברגליים.

פורסם

לא אמרתי שאני מאשים מישהו וגם בבקשה תרגיע קצת עם ה!!! 

לא תוקף אותך - אבל נראה שאתה תוקף כל תגובה שאתה מקבל או שזו פשוט הדרך שלך להתבטא - באמת לא יודע. 

 

אי יכולת דחיית סיפוקים - אנחנו נכנסים כאן כבר לפילוסופיה\פסיכולוגיה ומי אמר שפותח השרשור ללא רכב רק בגלל ששם הזמנה על רכב חדש? - אולי אתה קצת נחפז למסקנות? טוב, לא רוצה לטפס כאן על עץ. 

 

הבן אדם הזמין רכב, הוא מעוניין בו אבל במקביל פתח פוסט פריקה. 

 

לחשוב לרגע אחד לתועלת פותח השרשור - מה הוא ירוויח מלבטל את ההזמנה שכבר במילא שם?  מה יצא לו מזה אם אין לו חלופה טובה יותר. הוא יפסיד הזמנה שכבר שריין ללא קשר למועד שבו יקבל את הרכב. 

 

מאידך אם יש לו זכויות שהוא לא מודע אליהן בעקבות אי יכולת של היבואן לספק את הרכב, ללא קשר למצוקה בה היבואן נמצא בה - הצעתי לו לברר את האופציות שלו. 

 

לא מבין למה הרבה מגיבים כאן לעומת זאת - מציעים ביטול עסקה. 

 

אשמח לדיון רגוע יותר. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 10 דקות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

עזוב לנסות לשכנע את ההזוים האלו.
ואני כבר לא בטוח מה יותר הזוי...ההתנהגות הביזיונית של רוב היבואנים מול הלקוחות שמזמינים רכב חדש או המגיבים פה שחושבים שכל זה רק מותרות/פאן ואי יכולת לדחות סיפוקים,מה כבר כל כך קשה כבר להמתין חצי שנה-שנה-או בכלל מי יודע !
אלו אנשים שלרוב אפילו לא מסוגלים לעשות חישוב TCO פשוט,עזוב מקרה אבוד !!

 

אתה ההזוי הראשי פה, אתה בוחר להמתין חצי שנה או יותר, ראה את התגובה לנהג לילה ואת הגישה המתלהמת שלך תשמור לסוכן ממנו רכשת ותמשיך לחכות בפינה בשקט חלילה לא יבטל לך את ההזמנה כי יש עוד אלף חשבי TCO כמוך שיקפצו על ההזדמנות.

 

פורסם

אז יופי,כך צריך להיות,כל אחד שיעשה את החשבונות שלו ומה מתאים לו,ולפי זה שיחליט,אבל לא לצפות שהיבואנים ישנו את ההתנהגות שלהם בארץ בזמן הקרוב !
לנו אישית לא מתאים טסלה,נמוך לי,לכן לקחתי E-NIRO,המוכח ובלי הפתעות בטיפולים,יש לי תוכניה עד 120K,ויודע עלויות,לך מקווה שלא תזדקק לחלקים,זה סיפור לא זול בטסלה,לא לדבר שאין עוד אנשי מקצוע אפטרמרקט !!!

פורסם (נערך)

נהפוכו, חלקים מאוד זולים לטסלה, חמישית מחיר בממוצע מהמקובל בשוק שלנו וזה מתבטא גם במחיר הביטוח. 2800 שח מקיף עם כל התוספות האפשריות שיש (יש לי כיסוי ביטוח מהעבודה), רכבים בני כמעט 10 (שעלו פחות מטסלה כחדשים) עלו לי יותר וזה לא היה כולל כל התוספות האפשריות.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, rev-Match כתב:

 

אתה ההזוי הראשי פה, אתה בוחר להמתין חצי שנה או יותר, ראה את התגובה לנהג לילה ואת הגישה המתלהמת שלך תשמור לסוכן ממנו רכשת ותמשיך לחכות בפינה בשקט חלילה לא יבטל לך את ההזמנה כי יש עוד אלף חשבי TCO כמוך שיקפצו על ההזדמנות.

 

מי ממתין חצי שנה ?
יש לי יכולת,רציתי לקנות משהו מסויים לא מה שהשוק מציע כבר שנה.התפשרתי,הזמנתי,שילמתי,ובגלל החגים רק אתמול חזרו לעבוד,לפני רישוי,ובגלל שבוע הבאה מי יודע,זה עוד יתעכב,וזה רכב שני,פחות קריטי..

לפני 12 דקות, lanosforce כתב:

לא אמרתי שאני מאשים מישהו וגם בבקשה תרגיע קצת עם ה!!! 

לא תוקף אותך - אבל נראה שאתה תוקף כל תגובה שאתה מקבל או שזו פשוט הדרך שלך להתבטא - באמת לא יודע. 

 

אי יכולת דחיית סיפוקים - אנחנו נכנסים כאן כבר לפילוסופיה\פסיכולוגיה ומי אמר שפותח השרשור ללא רכב רק בגלל ששם הזמנה על רכב חדש? - אולי אתה קצת נחפז למסקנות? טוב, לא רוצה לטפס כאן על עץ. 

 

הבן אדם הזמין רכב, הוא מעוניין בו אבל במקביל פתח פוסט פריקה. 

 

לחשוב לרגע אחד לתועלת פותח השרשור - מה הוא ירוויח מלבטל את ההזמנה שכבר במילא שם?  מה יצא לו מזה אם אין לו חלופה טובה יותר. הוא יפסיד הזמנה שכבר שריין ללא קשר למועד שבו יקבל את הרכב. 

 

מאידך אם יש לו זכויות שהוא לא מודע אליהן בעקבות אי יכולת של היבואן לספק את הרכב, ללא קשר למצוקה בה היבואן נמצא בה - הצעתי לו לברר את האופציות שלו. 

 

לא מבין למה הרבה מגיבים כאן לעומת זאת - מציעים ביטול עסקה. 

 

אשמח לדיון רגוע יותר. 

זה שאתה לא שם !!! זה לא אומר ניסוח "שאלת הסקרנות" שלך לא תוקפת.
ואין לי מה לדון איתך מעבר לזה,כי בסופו של דבר כמו שכבר כתבתי,מהתחלה זה דיון פריקה,שלא ישנה כלום במציאות של היום,וכל אחד שיעשה את החישובים שלו מה מתאים.

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
פורסם

 

לפני 8 דקות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

עזוב לנסות לשכנע את ההזוים האלו.

לא חושב שמישהו פה הזוי.

 

יש אנשים שחושבים אחרת ממני וזה לגיטימי לא פחות מזה שאני חושב אחרת מהם.

 

אין לי גם בעיה שיגידו לי במעמד ההזמנה אספקה עוד שנה ואז אחליט אם שווה לי לחכות או שאני הולך להזמין משהו אחר. מה שיש לי בעיה זה עם שאומרים לי אתה תפתח הזמנה, תשים מקדמה ואחר כך נראה מה יהיה.

 

מעולם לא הסכמתי לשלם מקדמה על רכב שעוד לא החלטתי אם לרכוש ומעולם לא אחתום על הסכם שלא מוגדר עד הסוף מה אני משלם, מתי ומה אני מקבל בתמורה אבל זה אני.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 14 דקות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

זה שאתה לא שם !!! זה לא אומר ניסוח "שאלת הסקרנות" שלך לא תוקפת.

 

לא היתה כוונה לתקוף אבל אני מבין אותך - לא, לא זאת היתה הכוונה. אבל גם לי אין מה לדון איתך מעבר. 

לפני 14 דקות, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

כי בסופו של דבר כמו שכבר כתבתי

 

זה לא שונה מהתקיפה של הסקרנות שלי (אם כתבת זו בטח מסקנה והאמת היחידה שכולם צריכים להתיישר כלפיה).  ואם זה דיון פריקה שאין בו שום טעם - למה אתה כל כך נרגז בכתיבה שלך? 

 

אבל עזוב - אין לנו מה לדון יותר אחד עם השני. המשך יום נעים.

 

 

 

 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 17 דקות, rev-Match כתב:

 

אז אתה (היפוטטית) לא מקבל לא את זה ולא את זה , "מפסיד" כסף על דלק  וממשיך להמתין אז איך אתה בדיוק תורם לסיטואציה?

כל כך קשה לך עם עוד הוצאה של 500 ש"ח דלק, תמכור את האוטו ותעבור לתחב"צ, אלטו, C1 או אופניים.

 

במקום לרשום בפורום תצביע ברגליים.

אם אתה כל כך אוהב לזרוק כסף אז אעביר לך בה"פ פרטי בנק ותעביר לי 500 שקל כל חודש.

לא קשור אם קשה לי או קל לי. כשאני עושה עסקה יש לה עלות כוללת שאותה אני לוקח בתחשיב וכשמשנים לי את התחשיב אני צריך לדעת מזה. יכול להיות שאם הייתי יודע מראש שזה ייקח שנה וחצי הייתי קונה רכב אחר יותר יקר כי בסך הכל היה עולה לי פחות.

 

לא הצבעתי 12 שנה במערכת החינוך ולא מתכוון להתחיל להצביע לא ברגליים ולא עם אף איבר אחר. אני עושה רק את החשבון שלי ומה שמתאים לי ולא חשבון של אף אחד אחר. כשזמן האספקה לא מתאים לצרכים שלי אני מחפש תחליף אחד ובסוף לוקח את מה שהכי מתאים לי (וזו הסיבה גם שאהי ממשיך עם הרכב שלי כבר 9 חודשים לתוך השנה הרביעית שלו כי אי צפי אספקה לרכבים שמתאימים לי כמחליפים).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אבל זה לא דיון היפותטי,אשכרה אנשים צריכים רכב חדש מכל מני סיבות,גם עדיין יום יום נגנבים/טוטל לוס,ופשוט הרבה דגמים בזמינות הזויה אם בכלל.
ברור שזה לא תקין להקים הזמנה,לקחת מקדמה בלי שום יכולת להגיד מתי בכלל יסופק.
חברה אם הייתה מכבדת את עצמה הייתה פונה מיוזמתה,כי באמת אין לה שמץ,וגם ליצרן,מחזירה כסף,ואומרת ברגע שיהיה משהו ממשי,אני אפנה אליך שוב,לפי סדר של הזמנה המקורית ואם זה עוד יהיה אקטואלי ונקים מחדש הזמנה....אבל זה קצת יותר מדי לצפות מיבואנים שלנו כנראה.

פורסם

וזו הסיבה שבגללה אני חושב שפותח השרשור כן צריך לוודא במובן משפטי - מה הזכויות שלו לאחר ששילם מקדמה ופתח הזמנה על רכב שתקופה כבר יבואן לא מסוגל למסור לידיו. 

 

לבטל הזמנה זה ברור שאפשרי - אבל מאידך אם הוא לא מבטל אותה ונאלץ להמתין לרכב תקופה לא סבירה - האם מגיע לו על פי חוק כלשהם פיצויים? הפחתה בתשלום? - אין תשובה ברורה ממה שאני מבין ובטח שבחוזה שחתם מול יבואן לא יטרחו לפרט סעיף פיצוי כזה או אחר וזו בדיוק הסיבה שבגללה הצעתי לפותח השרשור לפנות לעורך דין שמכיר את התחום. וכן אני מבין שהיבואן לא אשם במצבו ולכל מטבע יש שני צדדים - עדיין יש הסכמים, יש חוקים ואת כל מה שבאמצע. 

 

אם הוא כן בוחר להמתין לרכב שהוא מעוניין בו - לא מזיק לדעת אם יש לו זכויות נוספות ואיך הוא יכול לממש אותן. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לפי דעתי מקרה אבוד,שמבחינת משפטית יכול לתקוף אותם,ואני ממש לא עורך דין,אבל מכיר סיפורים שכן ניסו וזה לא הלך.כל עוד היבואן מוכן להחזיר בכל רגע נתון את המקדמה (ודיסקו כבר הזכיר שרובם אפילו מתחננים שיבטלו הזמנה )לפי דעתי אין לו קייס.
ברור יציעו איזה פיצוי מגוחך,ולפי דעתי בחוזה גם מוגנים שהמחיר לא סופי !
לתבוע חברה על התנהגות ביזיונית עוד יותר קשה להוכחה.
 


×
×
  • תוכן חדש...