Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש Workshop manual לסיטרואן C4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לחברי הפורום.

אני מחפש ספר ל Citoren C4  שנת 2008  מנוע NFU.

יותר ספציפי אני מחפש תרשים חשמל של משאבת הדלק באוטו , ומיקום הריילי של משאבת הדלק.

אשמח לעזרתכם.

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

רכבים כל כך ישנים "גוגל" החבר שלך,הכל בחינם ברשת,רק ב5-6 שנים אחרונים שהרוב עבר לאונליין קצת יותר קשה להשיג חומר.

בקשר לריליי

 

2022-04-02_13-16-52.thumb.png.07703c98d47722c1b088007d2478dbe7.png

 

יש אתר חינמי שמרכז יפה את רוב המכוניות
https://fuse-box.info/citroen/citroen-c4-2004-2010-fuses

 

והנה ספרות מלא,תרשים חשמל של המנוע
Citroen C4 2004 Service Manual.pdf

 

1.6 16V Petrol Engine Wiring Diagram.pdf

פורסם
לפני 4 שעות, ProCC כתב:

ומיקום הריילי של משאבת הדלק.

אשמח לעזרתכם.

הריילי של משאבת הדלק נמצא ב BSM, קופסת הפיוזים בתא המנוע. 

 

למייטב ידיעתי לא ניתן להחלפה בנפרד אלא מחליפים את ה BSM. 

 

@איציק נ. יכול לפרט יותר. 

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, ProCC כתב:

שבת שלום לחברי הפורום.

אני מחפש ספר ל Citoren C4  שנת 2008  מנוע NFU.

יותר ספציפי אני מחפש תרשים חשמל של משאבת הדלק באוטו , ומיקום הריילי של משאבת הדלק.

אשמח לעזרתכם.

משאבת הדלק נמצאת מתחת למושב האחורי בצד ימין (צד נוסע)

 

היא מוזנת דלק באמצע ממסר שנמצא בתיבת הנתיכים בתא המנוע.

 

במידה והיא לא מקבל מתח ויש עוד תקלות במחשב (תקלות של: הזנת מתח למזרקים, הזנת מתח לעוד רכיבי מערכת הזרקה) אז ב 99% הלכה לך התיבת נתיכים בתא המנוע (תקלה מוכרת).

 

בתיבה יש פיוז אחד של 30 אמפר צבע ירוק בערך במרכז, נסה לראות אם יש עליו מתח שאתה נותן סטרטר.

 

על אחריותך בלבד:

לצורך בדיקה, תזין את הפיוז הזה ב 12+ ישירות מהמצבר ותראה אם הרכב מניע. אם מניע - זו התיבה.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...