Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תאורטית לא.

רכב צריך להיות במצב שעובר טסט, שמש שבורה לא עוברת טסט.

אם תעצר לבדיקה, יראו את הזכוכיות מפוזרות יבינו שזה קרה לאחרונה, וכשמדובר בשמשה אחורית אין בכך ענין בטיחותי מהותי, לדעתי תשוחרר לדרכך. אבל זו דעתי בלבד.

במקומך, מעבר לנסיעה ישירות לזגג, עדיף לדעתי לא להסתכן.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

אסור לנסוע.

תדביק ניילון כלשהו ותותיר את השברים וסע ככה לתיקון.

לא מאמין כי יתנו לך דוח

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אסור, אתה יכול לקבל דוח 250 במקרה הטוב או 1000 והורדה מהכביש במקרה הרע.

קח בחשבון שבמכונית סדאן השמשה האחורית מהווה חלק מהחוזק של הגוף.

פורסם

נו באמת. 

חלק מהתקלות שיש ברכב מאפשרות נסיעה למוסך למרות שהרכב לא היה עובר טסט בלי התיקון.

זה כמו פנס שהנהג לא מסוגל לתקן לבד, אסור לנסוע אבל הוא ייסע לחשמלאי לתקן את הפנס.

סיכוי אפסי שתקבל דו"ח. השוטר הסביר יבין שאתה בדרך לתיקון. ואם לא, תיגש להישפט ותציג קבלה על התיקון מאותו יום.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 34 דקות, amosbmw כתב:

אם לא, תיגש להישפט ותציג קבלה על התיקון מאותו יום.

זה לא יגרום לזיכוי, כי העבירה בוצעה. יכול לגרום להפחתה בעונש.

 

אה, ואם יש לך ביטוח שמשות ייתכן ויש לך שירות חינמי או בתשלום של החלפת השמשה בביתך. בדוק בפוליסה או במוקד השירות של השמשות.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)

טוב לא נראה לי שבחיים מישהו קיבל על זה דו"ח

קצת ביטחון עצמי וסע סע

עריכה אחרונה על ידי ידני
פורסם

מקבלים גם מקבלים. בתור מתנדב במשטרה נתתי יותר מפעם אחת דוח של 1000 וסייר בוחן נתן הורדה מהכביש. גם על שמשה קדמית סדוקה ולא שבורה.

פורסם
לפני 22 שעות, 2pac כתב:

קח בחשבון שבמכונית סדאן השמשה האחורית מהווה חלק מהחוזק של הגוף

יש לך איזשהו ביסוס לזה?

נשמע לי לא סביר ששמשה מהווה חלק מבני בגוף הרכב.

  • אהבתי 1
פורסם

לא חלק מהשלדה, אבל לפעמים הזכוכית מחברת בין 2 חלקים של הדלת החמישית

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 3 שעות, tinoki כתב:

הזכוכית מחברת בין 2 חלקים של הדלת החמישית

 

אם אתה מדבר על משהו כזה, אז למיטב ידיעתי זה לא באמת הזכוכית שמחברת, היא מודבקת מעל מסגרת מתכתית.

 

New 2021 Skoda Scala Edition S - YouTube

פורסם
בתאריך 11.2.2022 בשעה 07:02, Fazer כתב:

יש לך איזשהו ביסוס לזה?

נשמע לי לא סביר ששמשה מהווה חלק מבני בגוף הרכב.

קראתי את זה.

 

לפני 18 שעות, tinoki כתב:

 

 

פורסם (נערך)
בתאריך 11.2.2022 בשעה 05:05, 2pac כתב:

מקבלים גם מקבלים. בתור מתנדב במשטרה נתתי יותר מפעם אחת דוח של 1000 וסייר בוחן נתן הורדה מהכביש. גם על שמשה קדמית סדוקה ולא שבורה.

סדק בשמשה הקדמית פוגע במרחב הראיה של הנהג.

שמשה אחורית מנופצת (לגמרי) דווקא שמתי לב אחרי שיצאתי לדרך בזכות הראות הנפלאה והברורה במראה האחורית...

אגב, קיבלתי את האישור מהביטוח, נסעתי מרחק של כארבעים דקות עד המוסך.

ב"ה אף שוטר לא נפקד ברוח התנדבותית לדפוק לי 1,000 ש"ח בדרך... 

שרפתי שם חמש וחצי שעות בהמתנה שיוציאו לי את הזכוכית מהארגזים. העיקר כעת השמשה שלמה.

הבעיה שההוא שטיפל בי לא החזיר את הווישר האחורי כמו שצריך (מקווה שהוא לא דפק אותו לגמרי).

עריכה אחרונה על ידי אלירו
×
×
  • תוכן חדש...