Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרות מחפיר במוסך המרכזי של קיה


kalda01
שימו לב! השרשור הזה בן 902 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בין סבבה למחפיר יש מנעד מאוד גדול. 3 שעות איחור לא נופל בקנה המידה שלי בעסק מהסוג הזה בהגדרה של מחפיר אלא בהגדרה של תקלה שלא היתה צריכה לקרות אבל ממש לא סוף העולם.

 

שירות מחפיר זה שכשהיית בא באחת ושואל מה עם האוטו הו עונים לך בגסות, שלא היו סוגרים איזה בורג וכשהיית מעיר היו מנפנפים אותך, שהיו מנסים להשחיל לך דברים מיותרים וכו'.

 

לא פעם חיכיתי גם יותר מ 3 שעות אחרי מה שקבעו איתי והרבה פעמים זה היה הרבה מעבר ללבזבז לי סתם את הזמן (סתם כדוגמא, אני מחכה לחלק שהיה צריך להיות אצלי ב 22 באוקטובר ובשאיפה אקבל אותו מחר. מדובר על חלק שמשבית לי עבודה בכמה מאות אלפי שקלים) אבל גם במקרים כאלה צריך לקחת את הדברים בפרופורציה. לפעמים זה תלוי בנותן השירות ולפעמים גם הוא נתון לאילוצים שלא תמיד אנחנו יודעים.

  • משעמם 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 22 דקות, nev כתב:

אז מרימים טלפון. יועץ השירות (שמשכורתו מגולמת במחיר הטיפול של מוסך מרכזי) נועד בדיוק בשביל זה.

 

בגלל זה אמרתי תקלה שלא היתה צריכה לקרות.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Night Driver כתב:

בין סבבה למחפיר יש מנעד מאוד גדול. 3 שעות איחור לא נופל בקנה המידה שלי בעסק מהסוג הזה בהגדרה של מחפיר אלא בהגדרה של תקלה שלא היתה צריכה לקרות אבל ממש לא סוף העולם.

אתה כאילו בכוונה מתעלם מהעיקר.

הבעיה פה היא לא השירות המחפיר.

הבעיה היא ששיקרו לו בפנים. פעמיים (או יותר, לא שמתי לב). 

יכלו פשוט להגיד מתנצלים טעינו, אבל עוד איקס זמן יהיה מוכן. העדיפו לשקר.

יכלו להגיד לצערנו יש עומסים, הכי בטוח שהרכב יהיה מוכן לקראת סוף היום. העדיפו לשקר.

פעמיים יכלו בקלות לנהוג בכנות ולחסוך לעצמם פרסום רע וללקוח זמן שהוא היה מרוויח בחצי יום עבודה או בבית עם אשתו. במקום זה ישב במוסך והיה עצבני.

זו תודעה שירות שהיא לא פחות ממחפירה לדעתי. לצערי הרב, יש לקוחות שמוכנים לקבל את זה וזו התוצאה.

תקלות קורות. בעיות קורות. חוסר תכנון לו"ז נכון קורה. OVERBOOKING קורה. מבאס, אך לגיטימי. 

שקרים אינסופיים: BIG NO NO.

  • אהבתי 7
  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההתראות מהאיתוראן מגיעות בזמן אמת או רטרואקטיבית?

אם זה בזמן אמת, למה לא להתקשר למוסך נגיד שעה אחרי שיצאת משם ולומר להם שאתה רואה שעדיין לא התחילו את הטיפול?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה די השירות הסטנדרטי בישראל, בהמתנה במקום ינסו לזרז התהליך כי הלקוח נמצא וצופה (ככה אני עושה) ולא יצא שחיכיתי יותר מדי זמן לטיפול שאני יודע שלא אמור לקחת הרבה זמן, בעדיפות המוסך לעשות טיפולים יקרים ופחות שגרתיים שהרווח בהם הוא נמוך יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה תגובות הזויות.

 

הובטח ללקוח טיפול תוך 3 שעות, קיבל אותו לאחר 6 שעות. זו סטייה של 100%, זה לא סביר בנסיבות האלו.

הבטיחו ללקוח שיעדכנו אותו במקרה של עיכוב, לא עדכנו אותו. גם לא מראש וגם לא כשהגיע פיזית.

שיקרו ללקוח בפנים.

 

השירות שמתואר כאן הוא ברמת פח אשפה. לא הייתי חוזר למוסך כזה, שנשמע שגם לא מסוגל לתכנן יום עבודה וגם מתנהל בצורה מבישה מבחינת תקשורת ללקוח. חובבנות או זלזול, קרא לזה איך שתרצה, התוצאה הסופית דומה. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.11.2021 בשעה 12:38, Night Driver כתב:

בין סבבה למחפיר יש מנעד מאוד גדול. 3 שעות איחור לא נופל בקנה המידה שלי בעסק מהסוג הזה בהגדרה של מחפיר אלא בהגדרה של תקלה שלא היתה צריכה לקרות אבל ממש לא סוף העולם.

 

שירות מחפיר זה שכשהיית בא באחת ושואל מה עם האוטו הו עונים לך בגסות, שלא היו סוגרים איזה בורג וכשהיית מעיר היו מנפנפים אותך, שהיו מנסים להשחיל לך דברים מיותרים וכו'.

 

לא פעם חיכיתי גם יותר מ 3 שעות אחרי מה שקבעו איתי והרבה פעמים זה היה הרבה מעבר ללבזבז לי סתם את הזמן (סתם כדוגמא, אני מחכה לחלק שהיה צריך להיות אצלי ב 22 באוקטובר ובשאיפה אקבל אותו מחר. מדובר על חלק שמשבית לי עבודה בכמה מאות אלפי שקלים) אבל גם במקרים כאלה צריך לקחת את הדברים בפרופורציה. לפעמים זה תלוי בנותן השירות ולפעמים גם הוא נתון לאילוצים שלא תמיד אנחנו יודעים.


בחייך הוא בא לטיפול של שמן ופילטר ותיאם איתם לפני. לגרום לו לחכות את הזמן הוא חיכה ולספר סיפורים זה שירות מחפיר.

לא מדובר פה על תיקון מורכב, או לקוח שנחת עליהם מהירח. סך הכל שמן ופילטר לבנאדם שתיאם מראש.

מתי זה הופך למחפיר? כשהרכב נשאר שם ללילה והמכונאי נסע איתו לבית שלו?

 

כנראה שהרבה זמן לא נתקלת במקום שנותן שירות בסיסי או טוב +.

 

לפני כמה חודשים לקחתי את הפונטו למוסך כי ראיתי נזילה מהמכסה שסתומים. הגעתי לשם לא הכי מוקדם ובלי שום התראה. הדבר הראשון שהציעו לי זה להסיע אותי לבית שלי עד שהרכב יהיה מוכן ולהחזיר אותי למוסך כשזה קורה.

 

העדפתי לעבוד בחדר המתנה ועדיין זה מראה איך נראה שירות.

 

למוסך כמו שתואר לא הייתי חוזר כי פעם אחת מזלזלים בזמן שלי ומשקרים לי, בפעם הבאה ישקרו ויזלזלו בטיפול.

  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיפור הזה מזכיר לי משהו שקרה לפי לפני המון שנים (ב-1998): לקחתי רכב בארה"ב להחלפת שמן (המקבילה האמריקאית לטיפול קטן אצלנו).  קבעתי תור מראש. כשהגעתי שאלתי כמה זמן ייקח ואמרו לי שכחצי שעה.  ישבתי בחדר ההמתנה שהיה לו חלון למוסך ורק אחרי כ-40 דקות ראיתי שמכניסים את הרכב שלי פנימה. אחרי עוד 10 דקות בערך יצא המכונאי והסביר לי שלצערו אין להם שמן מתאים לרכב שלי (לא שהיה מדובר ברכב אקזוטי). הוא הציע לקבוע מועד חדש. הצעתי לו שכשקובעים תור מראש שיוודא שיש לו מה שצריך ולא חזרתי לשם.

  • אהבתי 3

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל לקבל החלטה נבונה כפי שקבלת צריך לדעת שיש אלטרנטיבה יותר מוצלחת. בארהב ועוד מדנות זה כנראה קל -אצלינו זו בעיה אמיתית, למי שקצת מתעצל אין סיכוי .

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים אותי הפראיירים כאן בפורום שמקלים ראש על חוסר מקצועיות בוטה של נותני שירות.

אם אתה מתחייב לזמנים אז תעמוד בהם, זאת העבודה שלך. אני לא צריך לחכות לכבודו בעל המקצוע ולהשתחוות לפניו כי הוא לא יודע לנהל את עצמו, מה נהיה ?!

הזמן שלי יקר ואני משלם כסף עבור שירות שצריכים לעמוד בו.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שלא תמצא מתנגד לתפיסת עולמך בהקשר לקבלת שירות. נו טוב, נפרדת כועס ועצבני מנותן שרות ומצאת עצמך שנה אחרי כן עם אותה בעיה, ומה תעשה עכשיו. תחפש נותן שרות  שיעמוד בסטנדרטים שלך, כדי שזה יקרה לך בישראל צריך לקרות משהו שכנראה לעולם לא יקרה, למעט אולי נותני שרות בודדים שספק אם תדע על קיומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה? בתקופת האחריות טיפלתי באחד המוסכים של טויוטה.  הייתי קובע טיפול ב 7:30, גג ב 9:30 הייתי בחוץ. אבל כן חיכיתי במוסך בחדר המתנה. כן שאלו אותי לפני כן האם אני נשאר או הולך ומגיע לאסף את הרכב בסוף יום העבודה. היתה שם מנהלת שירות מעולה, וכמה ימים אחרי כל טיפול היו מתקשרים אלי מהמוסך ושאלו חוות דעת על טיב הטיפול שקיבלתי. כאשר לא הייתי מרוצה והתלוננתי על משהו, היו מבטיחים הנחה נוספת בטיפול הבא והכי מפתיע - ההנחה באמת חיכתה לי.

ושירות לקוחות של היבואן היה שולח סקר לגבי חווית השירות שקיבלתי מהזכיין  ( המוסך של הרשת).

  • אהבתי 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.11.2021 בשעה 07:02, Night Driver כתב:

אתה צודק ב 100% שאתה ככה עצבני.

זו חוצפה שאין כדוגמתה שהמכונאי לא עמד בכניסה למוסך עם שלט גדול עם השם שלך וחיכה שתגיע, נציג השירות לא היה בחליפה ועניבה ולא העבירו חוטר באגזוז.

 

הגעת למוסך שמטפל בעשרות רכבים ומן הסתם יש תור אז חיכית 3 שעות אחרי השעה המשוערת. ברור שיכול להיות יותר טוב אבל מפה ועד שירות מחפיר המרחק עצום. אפשר לחשוב שחירבנו לך בבגאז, עישנו לך באוטו, שכחו למלא שמן או גנבו לך משהו מהאוטו.

איזה גישה לוזרית.
אם קנית דירה ובמקום שהבנייה תמשך שנתיים היא נמשכה שנתיים ושבוע, לגיטימי להחליק.
אם היו אומרים לך שהבנייה היא שנתיים אבל בפועל קיבלת אחרי 4 שנים, לא היית דורש פיצוי?
לא מדובר על זה שהרכב נכנס לטיפול ב-10:30 ויצא ב-12:15, מדובר פה על זה שהרכב בכלל לא עלה על ליפט שעתיים אחרי הזמן המשוער לסוף טיפול, זה ביזיון.
ברגע שאתה מסכם משהו מן הראוי שתעמוד במילה שלך, אחרת אתה לא שווה.כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יש חוויה שלילית מהמוסך הזה, רכב כמעט חדש לגמרי שנכנס לתיקון פחחות שם - יצא עם מסקינג טייפ ש'שכחו להוריד' רמת עבודה שלא מצדיקה את הפוזיציה של מרכז השירות המרכזי של היבואן, אגב - אחריות אף אחד לא לקח.

אני גם שונא שמורחים אותי, רק שאני במקומך אם הייתי מודע לזה שהרכב לא על הליפט בזמן שנאמר לי שהרכב על הליפט הייתי לוקח את הרכב למוסך אחר באותו רגע, שקרנים הם שקרנים, לך תסמוך עליהם בטיפול אח"כ.

  • רעיון טוב! 3

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 902 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...