Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרות מחפיר במוסך המרכזי של קיה


kalda01
שימו לב! השרשור הזה בן 901 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קבענו תור לטיפול שנתי ראשון לשעה 9 בבוקר.

הגענו בשעה שנקבעה ולאחר תהליך קבלה קצר שאלנו כמה זמן יקח הטיפול.

היועץ ענה שזה טיפול קצר ויקח עד שעתיים.  הציע שנעשה סיבוב באיקאה והרכב יהיה מוכן עד 12.

הבטיח ליידע אותנו אם יהיה עיכוב.

חזרנו אחרי 13, והבחורה בקבלה מסרה לנו שהרכב טרם סיים את הטיפול (כלומר לא הביאו לה את המפתח)

חיכינו עד שהיועץ יחזור מהפסקת צהריים וסביבות 13:30 הוא ניגש אלנו ואמר שהוא כבר נכנס למוסך לברר מה קורה.

חזר אחרי 10 דקות ועידכן שהרכב עדיין על הליפט ויקח עוד שעה וחצי עד שיסיימו.

שאלנו אם יש משהו מיוחד שהם עושים שלא היה ידוע מראש ונאמר שאין משהו מיוחד.

אני יכול להבין שיש עיכובים במוסך גדול אבל לא מוכן לקבל שישקרו לי בפנים.

הרכב לא היה על הליפט ב 13:30 ולא נעליים.  לא נגעו בו מאז 9:30 בבוקר.  איך אני יודע?  איתוראן שולח התראות כל פעם שהרכב מניע.

אנחנו יצאנו מהמוסך ב 9:30  ובשעה 9:35 הרכב הניע כשהכניסו אותו פנימה.  דקה אחר כך המנוע כבה.

פעם הבאה שהניע היה ב 13:45 כשהבחור חזר ואמר שהרכב עדיין על הליפט. 

את הטיפול סיימו ב 15:00 לבסוף. שעה ורבע אחרי שעלה על הליפט.

האם זה מוגזם לצפות שלא נשרוף סתם ככה יום שלם על טיפול שלוקח שעה ורבע? ושלא יספרו לך מעשיות ללא קשר לאמת?

הרי אם היו אומרים ב9 בבוקר שהרכב יהיה מוכן עד סוף היום, הכל היה סבבה....היינו חוזרים ב16 לקחת את הרכב וכל העצבים והכעס היו נמנעים.

למה החברה האלה חושבים שאנחנו עובדים אצלם ולא הם אצלנו ?

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי kalda01
  • אהבתי 1
  • מבאס 4

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

1. אכן חוצפה שמשקרים ולא לוקחים אחריות על פאשלות.

2. תמיד נותנים עדיפות למי שנשאר לחכות לאוטו. רוצה זריז (יחסית)? תשרוף שעתיים בהמתנה באזור הקבלה.

3. איזה מין טיפול לוקח שעה ורבע? בטיפול הראשון בספורטאז' שלי, האוטו היה על הליפט עשרים דקות על השעון. זה לא מונע מהם לקחת כסף לפי שעתון של שעה כמובן.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתוך השעה ורבע גם כלולה הרחיצה של הרכב. הטיפול גג שעה.

אני מסכים שאם הייתי מחכה באזור ההמתנה היו מסיימים קודם.

אבל למה לשקר?  נראה לכם שלקוח יחזור אחרי יחס כזה?  

כנראה שאחרי שהפכו לאלופי המכירות בשנים האחרונות מתחילים להשתין מהמקפצה

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אגיד לך. תתבע.

 

הייתי פעמיים אצלם, לא יותר. יקר ולוקח ים זמן. לפעמים יש לי הרגשה שלוקחים כסף כי החדר המתנה שלהם לבן.

מעדיף לטפל אצל מומחה, זול פי 2 או יותר ומסתיים מתי שאמר לרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק ב 100% שאתה ככה עצבני.

זו חוצפה שאין כדוגמתה שהמכונאי לא עמד בכניסה למוסך עם שלט גדול עם השם שלך וחיכה שתגיע, נציג השירות לא היה בחליפה ועניבה ולא העבירו חוטר באגזוז.

 

הגעת למוסך שמטפל בעשרות רכבים ומן הסתם יש תור אז חיכית 3 שעות אחרי השעה המשוערת. ברור שיכול להיות יותר טוב אבל מפה ועד שירות מחפיר המרחק עצום. אפשר לחשוב שחירבנו לך בבגאז, עישנו לך באוטו, שכחו למלא שמן או גנבו לך משהו מהאוטו.

  • רעיון גרוע 15
  • רעיון טוב! 2

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברורה לי התגובה התוקפנית הזו.

אין שום בעיה שלמוסך יקח יום שלם. הבעיה היא הבטחת השווא ובזבוז הזמן שלו. למה מבטיחים דברים שלא עומדים בהם?

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה מגיע לנותן שירות שמטפל בתקלות אין דבר כזה זמן מדוייק בדיוק כמו שכשאתה נכנס למסעדה אתה לא יודע בדיוק תוך כמה זמן המנה תגיע.

 

פשוט להגדיר עיכוב כזה כ"שירות מחפיר" זו הגזמה פראית.

  • רעיון גרוע 3
  • לא הבנתי... 1
  • רעיון טוב! 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תמיד מודיע שאני ממתין בחדר ההמתנה, לשטיפה אני אקח לבד
ובדרך כלל תוך פחות משעתיים אני בחוץ, גם בטויוטה (אוטופיה מודעין) וגם במרכזי של קיה במודיעין...

בגדול אני מסכים שזה יקר, ולוקח סתם זמן  (ניפוח בשביל מה אני צריך עוד יועץ שירות...) אבל במכירה ובתחזוקה השוטפת נראה שזה משתלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדרך כלל מה שאני עושה, זה מודיע שאני מחכה במקום, ברגע שאני רואה את האוטו על הליפט אני יוצא לסידורים. ככה אני יודע בדיוק מתי מתחילים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, Night Driver כתב:

כשאתה מגיע לנותן שירות שמטפל בתקלות אין דבר כזה זמן מדוייק בדיוק כמו שכשאתה נכנס למסעדה אתה לא יודע בדיוק תוך כמה זמן המנה תגיע.

 

פשוט להגדיר עיכוב כזה כ"שירות מחפיר" זו הגזמה פראית.

 

עבורך שחירבנו לך בבגאז' זה שירות רע, עבור אחר, פינקו אותו בדשן לגינה.

שירות לא טוב, בהגדרה, זה חוויה של אדם ספציפי ומשתנה בין אדם לאדם.

 

אני כן מבין את הבחור וחושב שהמינימום היה להתקשר כשמתעכבים.

מצד שני, בישראל, מר בחור היה יכול להרים טלפון לוודא לפני שהוא עוזב הכל ומגיע.

אבל לגמריי לא תקין, מציע לעבור מוסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, Night Driver כתב:

כשאתה מגיע לנותן שירות שמטפל בתקלות אין דבר כזה זמן מדוייק בדיוק כמו שכשאתה נכנס למסעדה אתה לא יודע בדיוק תוך כמה זמן המנה תגיע.

 

פשוט להגדיר עיכוב כזה כ"שירות מחפיר" זו הגזמה פראית.

לא מדובר בתקלות אלא טיפול סטנדרטי.

שירות טוב - להגיד שיש עומס ולהציע ללקוח לחזור למוסך לקראת סוף יום העבודה.

שירות גרוע - להבטיח שהרכב יוצא תוך 3 שעות, להציע לבעל הרכב להסתובב בסביבה ולמרוח אותו אחר כך עד סוף יום העבודה.

התוצאה זהה, ההרגשה של הלקוח שונה. אין קשר למכונאי עם שלט ביד בכניסה או דימוי אחר ( לא הבנתי לאיפה הגעת לזה ) - הזמן של בעל הרכב גם שווה משהו מעל 0.

אתה יודע מה?  אילו היו מתקשרים אחרי שעה- שעתיים ומסבירים שנוצר עומס ויש עיכוב ,  זה היה נראה אחרת.

יש בכל מוסך גדול מנהל שירות, וזאת העבודה שלו , בשביל זה משלמים לו,  בין היתר כדי שהלקוח לא יכתוב "חוויות" כאלה במדיה לאחר מכן.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • רעיון טוב! 7

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם VLADCAR  .

הזמן שלי יקר לפחות כמו של המוסך.

למה הם מחזיקים יועצי שירות? (לגנוב מהלקוח ולדחוף לו מנקה פיח ותוסף דלק ופילטר אויר מזגן בכל טיפול?)

הגעתי לקיה נתניה לאחר תיאום מראש למפתח חדש. אחרי חצי יום אמרו שלא מסוגלים היום וקבעו יום אחר.

אמרתי שאבוא יום אחר כי המפתח הוזמן ולא אבוא יותר אליהם.

מוסכי קיה מתדרדרים במהירות. 

עריכה אחרונה על ידי calmride

Kia Niro 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Night Driver כתב:

כשאתה מגיע לנותן שירות שמטפל בתקלות אין דבר כזה זמן מדוייק בדיוק כמו שכשאתה נכנס למסעדה אתה לא יודע בדיוק תוך כמה זמן המנה תגיע.

 

פשוט להגדיר עיכוב כזה כ"שירות מחפיר" זו הגזמה פראית.

הוא הגיע לטיפול שנתי ולא לתקלה.

טיפול שנתי שהוא קבע תור אליו!

אז אם הלקוח קובע תור מסודר לטיפול בשעה 09:00 והרכב מוכן בשעה 15:00 הרי שמדובר בשירות לא טוב, בלשון המעטה.

בשבילך זו הגזמה פראית, בשבילו זה בזבוז זמן יקר.

עריכה אחרונה על ידי roy007
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Night Driver כתב:

אתה צודק ב 100% שאתה ככה עצבני.

זו חוצפה שאין כדוגמתה שהמכונאי לא עמד בכניסה למוסך עם שלט גדול עם השם שלך וחיכה שתגיע, נציג השירות לא היה בחליפה ועניבה ולא העבירו חוטר באגזוז.

 

הגעת למוסך שמטפל בעשרות רכבים ומן הסתם יש תור אז חיכית 3 שעות אחרי השעה המשוערת. ברור שיכול להיות יותר טוב אבל מפה ועד שירות מחפיר המרחק עצום. אפשר לחשוב שחירבנו לך בבגאז, עישנו לך באוטו, שכחו למלא שמן או גנבו לך משהו מהאוטו.

אם זה נראה לך סבבה אז כנראה שזה מגיע לך שיתייחסו אליך ככה...זכותך המלאה לדרוש שישקרו אותך בפרצוף...אם לא הבנת מה הבעייה אז תקרא שוב...לא מפריע לי שיקח יומיים...בלתי נסבל שהם משקרים.

  • אהבתי 1

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 901 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...