Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי

 

לקחתי אתמול את הרכב לטיפול תקופתי אצל מוסך שמדורג גבוה במדרג, הוא עשה טיפול והחליף גם את הגומיה של הציריה שהייתה בה דליפה

 

כשיצאתי מהמוסך התחלתי להרגיש רעידות בזמן הנסיעה, מה שלא הרגשתי קודם לכן

במיוחד במהירות גבוהה יותר

 

חזרתי אליו והוא ניסה לבדוק וחיזק ברגים בגלגלים ואמר שאין לו מה לתקן כי הוא לא מוצא שום דבר שלא בסדר

 

אבל מן הסתם יש משהו לא בסדר כי אני ממשיכה להרגיש רעידות מאוד לא סבירות ומעצבנות בעת הנסיעה (מדגישה כי לא הרגשתי זאת לפני כן)

 

האם האם לקחת את האוטו למוסך אחר? 

אשמח לעצה מה לעשות 

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי Moranc
טעות
פורסם (נערך)
לפני 26 דקות, ABSULUTT כתב:

את לא מדמיינת. הוא נגע בצירייה וכנראה עשה שם פעולה לא נכונה. בגלל זה יש רעידות.

צירייה לא תקינה עושה רעידות.


בטוח שאני לא מדמיינת, מרגישים את זה ממש וגם הנוסעת שאיתי הרגישה ואמרה לו

הקטע הוא שהוא הרים את האוטו ובדק וחיזק שם משהו ואמר לי שהוא לא רואה כלום וגם בנסיעה התעקש שהוא לא מרגיש כלום, למרות שבודאות מרגישים והרגשתי גם בנסיעה איתו

 

השאלה היא האם לתת עוד צ׳אנס ולחזור אליו או ללכת למוסך אחר וזהו? אני ממש כבר לא יודעת מה לעשות….

 

תודה על העזרה

עריכה אחרונה על ידי Moranc
פורסם

אם הוא אומר שהוא לא מרגיש כלום. הוא מקטין ראש. ולא רוצה לקחת אחריות על העבודה הגרועה שלו.

היית צריכה ללחוץ עליו באותו רגע לא לוותר.

הרעידות בהגה?

שאת לוחצת גז הרעידות מתגברות? שאת מעבירה לניוטרל תוך כדי שיש רעידות הן מפסיקות? 

מתי מרגישים את הרעידות רק שלוחצים ברקס?

בעמידה מרגישים רעידות?

רעידות בהגה בלי ללחוץ ברקס?

באיזה מהירות הרעידות מתחילות?

 

 

 

פורסם
לפני 3 דקות, ABSULUTT כתב:

אם הוא אומר שהוא לא מרגיש כלום. הוא מקטין ראש. ולא רוצה לקחת אחריות על העבודה הגרועה שלו.

היית צריכה ללחוץ עליו באותו רגע לא לוותר.

הרעידות בהגה?

שאת לוחצת גז הרעידות מתגברות? שאת מעבירה לניוטרל תוך כדי שיש רעידות הן מפסיקות? 

מתי מרגישים את הרעידות רק שלוחצים ברקס?

בעמידה מרגישים רעידות?

רעידות בהגה בלי ללחוץ ברקס?

באיזה מהירות הרעידות מתחילות?

 

 

 

האמת שלא ויתרתי והוא הרים את האוטו ובדק שוב והוציא את הגלגל וחיזק והחזיר וחיזק ועדיין אמר שהוא לא רואה כלום ושאם ממשיך אגיד לו, אבל ממש הרגשתי את זה גם בנסיעה איתו אז לא יודעת איך הוא אומר לא הרגיש כלום….

 

הרעידות לא בהגה עד כמה ששמתי לב, פשוט האוטו עצמו רועד וגורם לי ממש סוג של לקפץ בכסא

לא ניסיתי להעביר לניוטרל (זה אוטומט)

מרגישים את הרעידות תוך כדי נסיעה, במיוחד במהירות גבוהה יותר של 70-80

גם כשאני עושה ברקס מרגישה את זה יותר חזק ופחות חלק

בעמידה לא הרגשתי משהו מיוחד

פורסם

שאת עוזבת את הגז אם הרעידות מפסיקות סיכוי גבוה שזה מהציריות.

מה עשו בטיפול?

האם החליף תושבת מנוע? או רפידות ברקס, צלחות בלימה?

שלוחצים ברקס והרכב רועד בעיקר בהגה אז הצלחות בלויות.(לא יעזור איזון גלגלים)

אולי תעשי איזון גלגלים בפנצ'ריה וזה יפתור לך את הבעיה של הרעידות. איזון של 4 גלגלים עלה לי לפני כמה חודשים 100 שקל. 

וגם תבדקי לחץ אוויר בכל הגלגלים.

 

 

 

 

פורסם
לפני 17 דקות, ABSULUTT כתב:

שאת עוזבת את הגז אם הרעידות מפסיקות סיכוי גבוה שזה מהציריות.

מה עשו בטיפול?

האם החליף תושבת מנוע? או רפידות ברקס, צלחות בלימה?

שלוחצים ברקס והרכב רועד בעיקר בהגה אז הצלחות בלויות.(לא יעזור איזון גלגלים)

אולי תעשי איזון גלגלים בפנצ'ריה וזה יפתור לך את הבעיה של הרעידות. איזון של 4 גלגלים עלה לי לפני כמה חודשים 100 שקל. 

וגם תבדקי לחץ אוויר בכל הגלגלים.

 

 

 

 

תודה על העזרה :)

 

כשאני עוזבת את הגז הרעידות באמת מפסיקות, אבל גם הברקס לא חלק כמו שהיה

 

לא החליפו כלום בטיפול חוץ משמן וכאלה, רק בדקו שהכל תקין

 

מילאתי אוויר בגלגלים לאחרונה אז זה לא משם

גם בנסיעה אליו בפעם הראשונה הכל היה חלק

רק כשיצאתי ממנו התחילו הבעיות 

פורסם

לפי מה שאת אומרת זה נשמע מהצירייה או חופש בחלקי פרונט. צריך בדיקה יסודית. הוא אומר לך הכל תקין לא רוצה לגעת. אז תלכי למקום אחר. מרגיז לשלם עוד פעם כסף.

×
×
  • תוכן חדש...