Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208 (2014) אוכלת שמן


שי עוגן
שימו לב! השרשור הזה בן 877 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 7 דקות, netanel1014 כתב:

גם ממיר הלך לך , גם מנוע שאוכל שמן..מה יהיה עם פיג'ו... תעיף את הרכב אחי לדעתי מדובר פה בעניין של אוברול שעלותו היא גבוה (כמובן שתלך לעשות איבחון מקצועי). תעיף את הרכב.

לפחות אני יודע מה המחלות שלו :)

דווקא הרכב מאוד חסכוני ולא עשה שום בעיות מיוחדות עד השנתיים האחרונות. כל הבעיות צצו עם תום תקופת האחריות...

כרגע אני לא בשלב שיכול להחליף רכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רוב בעלי הרכבים שמצויידים במנוע פיורטק מדווחים על צריכת שמן.  המנועים האלו צורכים שמן, צריך לבדוק ולהשלים מעת לעת. לא הייתי נוגע בזה אם צריכת השמן נמוכה מליטר ל-1000 ק"מ. תאמר בבקשה אם הוספת שמן בין הטיפולים וכמה נסעת בין הטיפולים וכך נוכל לחשב יחד את צריכת השמן. אצלי ברכב זהה לשלך צריך להוסיף ליטר שמן כל 4-5 אלף ק"מ, אין עם זה בעיה. 

עריכה אחרונה על ידי THELAD
  • אהבתי 1

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז... אם אני מבין נכון את הדיון שהתנהל כאן, המנוע שלך צרך ליטר שמן על 10K ק"מ ואנשים פה מציעים לך לעשות אוברול, להחליף מנוע או לזרוק את הרכב? סה"כ מאד הגיוני.

 

צריכת שמן כזאת היא תקינה לחלוטין, אין צורך לגעת בכלום.

 

 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, סה"כ ליטר ל10K?
זה לא נורא כלכך, כל עוד זה לא מחמיר.

בכל אופן, ההמלצה שלי נשארת - בגלל שבמנועים האלה יש בעיה מוכרת (היא הרבה יותר אקוטית במנועי הטורבו, אך קיימת בשכיחות ועצימות נמוכה יותר גם במנועים האטמוספריים) אני הייתי פועל כך:
פתיחה של אגן השמן (זו לא איזה פעולה מורכבת או מסובכת) ובדיקה שה'פיק - אפ' (נק' השאיבה של השמן) נקי ושאין סימנים להתפוררות של רצועת התזמון ובדיקה של מצב הרצועה (לא זה לא משהו שבודקים סתם כך בטיפול ברוב המוסכים) - באם הכל תקין, פשוט תשאר במעקב כל 1000 ק"מ ותעקוב אחרי איבוד השמן, אם הוא לא מחמיר - לא הייתי נוגע.
בטח שלא הייתי רץ לעשות טיימינג סתם כך לפני הזמן אם זה לא נדרש, יש סוג של חלונית שאפשר להסתכל דרכה על מצב הרצועה - תעבור על השרשור שקישרתי אליו בהודעתי הקודמת יש שם המון מידע בנושא.

לגבי מוסכים בצפון - בכנות? לא מכיר מישהו מתמחה שהייתי ממליץ עליו, אם תצטרך טיפול שדורש הבנה והיכרות עם המנועים והבעיות - שווה לתאם עם גבע ולהגיע במיוחד (תראה שהם גם הגיבו שם בשרשור הענק).
 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, shellcase כתב:

בטח שלא הייתי רץ לעשות טיימינג סתם כך לפני הזמן אם זה לא נדרש, יש סוג של חלונית שאפשר להסתכל דרכה על מצב הרצועה - תעבור על השרשור שקישרתי אליו בהודעתי הקודמת יש שם המון מידע בנושא.

לגבי מוסכים בצפון - בכנות? לא מכיר מישהו מתמחה שהייתי ממליץ עליו, אם תצטרך טיפול שדורש הבנה והיכרות עם המנועים והבעיות - שווה לתאם עם גבע ולהגיע במיוחד (תראה שהם גם הגיבו שם בשרשור הענק).
 

יוליאן כתב שיש לעשות טיימינג כל 105K או 6 שנים -המוקדם מביניהם.

לפי חשבוני הרכב בן 7 (ש"י 2014) -אם לא הוחלפה רצועת תזמון (אין ריקול) זה כן שווה בדיקה  (עם או בלי קשר לצריכת השמן שנראית סבירה על פניו,אם הרצועה מתפוררת עניין הנזק העתידי למנוע במקרה של הזנחה/אי החלחפת רצועה הוא ידוע וברור לכל)

לגבי מוסכים בצפון-  2 מורשי יבואן הם גזית ,מוסך מאוד מקצועי, (ליד חוצות המפרץ) וגם המהנדסים בעכו מהיכרות של מס' חברים,שהחזיקו בעבר רכבים צרפתיים גם לא רע בכלל.

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, colauti 9 כתב:

הוחלפה רצועת תזמון בריקול

איזה ריקול החלפת רצועה יש לאוטו הזה? 

 

 

אין שום ריקול רצועה למנוע האטמוספרי. הריקול רק לגרסאות הטורבו. 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, Buki כתב:

איזה ריקול החלפת רצועה יש לאוטו הזה? 

נערך,כי נשכחה המילה "אין" בטעות..

דובר בשרשור שהריקול רק  למנועי טורבו

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

המשך הסיפור...

בשבוע שעבר ניגשתי למספר מוסכים, וכולם ללא יוצא מן הכלל המליצו חד משמעית על החלפת מנוע (לא שווה לתקן וכו').

האם זה הגיוני שלרכב עם פחות מ-100 ק"מ כבר הלך מנוע??

יש לציין כי הרכב מאוד שמור ומטופל כל הזמן במוסך מורשה...

מדובר בסיפור של כ-6000-7000 ש"ח. רק שקצת לא ברור לי למה הם גוזרים קופון כ"כ גדול על מנוע מיובא שעולה לי אצל היבואן 2500 ש"ח...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה לעצמך טובה ותקבע עם גבע או אורן לבדיקה, קח יום חופש ותצא עם תובנות טובות יותר. 

להחליף מנוע בגלל שהוא אוכל ליטר שמן בין טיפולים?! לאיזה מוסכים הלכת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתבר שזה קצת יותר מליטר שמן בין הטיפולים. עשיתי טיפול אחרון לפני כחודשיים וכבר עכשיו כמעט ולא רואים במדיד.

בנוסף, הרכב מעשן בצורה חריגה (אנשים מעירים לי על כך...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד למוסך היבואן שזורק את הכל על הלקוח  . 

מן הראוי שהיה מערב את היצרן, מחליף מנוע בהנחה עמוקה. אפילו בשביל השם הטוב.אחרת מה יש פה ? רכב מטופל  שמתפרק במאה ?  לדעתי בנתיחה שלאחר המוות ימצאו דבק שחור. מעולם לא פתחו אגן כי אין ריקול

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת מאוכזב מהאיכות של הרכב והשירות של היבואן. היה לי בעבר רכבים הרבה יותר ישנים ומעולם לא נפלתי על תקלות מהסוג הזה...

תמיד יש את אלה שאוהבים לומר שרכבים צרפתיים הם מעולים, רק שהישראלים מתקמצנים לטפל בהם כמו שצריך. אני הוכחה שזה לא נכון!. אני שומר על הרכב מאוד, נוסע ממש בעדינות, קלומטראז' שנתי מתחת ל-10K, טיפולים בזמן רק במורשה.

מסתבר שהרכב הבא שלי לא יהיה צרפתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, שי עוגן כתב:

אני באמת מאוכזב מהאיכות של הרכב והשירות של היבואן. היה לי בעבר רכבים הרבה יותר ישנים ומעולם לא נפלתי על תקלות מהסוג הזה...

תמיד יש את אלה שאוהבים לומר שרכבים צרפתיים הם מעולים, רק שהישראלים מתקמצנים לטפל בהם כמו שצריך. אני הוכחה שזה לא נכון!. אני שומר על הרכב מאוד, נוסע ממש בעדינות, קלומטראז' שנתי מתחת ל-10K, טיפולים בזמן רק במורשה.

מסתבר שהרכב הבא שלי לא יהיה צרפתי...

מבאס מאוד לשמוע...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 877 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...