Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום  

בהמשך לחיפושי אחר רכב שני לאשתי אני נתקל בזמן האחרון בהרבה רכבים אמריקאים כגון הביואיק להקרוס.

אשמח לשמוע האם זה רכב שכדאי לרכוש כרכב שני. נסיעה רובה תהיה בתוך העיר   

תודה לעונים

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

מנוע 2.4 אקוטק - שומר נפשו ירחק.

מנוע 3.6 280 כ"ס נחמד אבל עדיך החזק יותר

מנוע 3.6 303 כ"ס  בשנים באחרונות מ 2013 ואילך - שווה בהחלט לחובבי הז'אנר, אני התקשיתי למצוא אחת לא שבורה.

מנוע 3.0 היה רק בתהחלה ונחשב פחות מוצלח

 

אם כבר, אז רק רמת גימור CXL.  בתוך העיר זה לוויתן די מגושם ובולע דלק, שאתה לא נהנה מהיתרונות שלו.

 

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אליבאבא, שים לב שפותה"ש שאל לגבי הדגם הקודם ששווק רק עם מנוע 3.6 ה"חלש". 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לגבי הדגם של 2008 (ז"א הישן יותר) - מנוע 3.8 מיושן (2 שסתומים לצילינדר) והספק\מומנט יחסית נמוכים לנפח. גיר 4 הילוכים גם כן מיושן שיכול ללכת לו מידי פעם סולנואיד לחץ שמן שצריך לתקן (אפשר לנסוע ככה אבל לאט לאט הגיר יישחק וייהרס). מצד שני חוץ מזה המכלולים הנ"ל די אמינים והרכבים יחסית שמורים טוב ממה שאני מכיר, ז"א יותר ממה שהיית מצפה מרכב ממוצע בגיל הזה. קח בחשבון צריכת דלק בעיר סביב ה 1/6.

 

אם אתה מוצא רכב שמור במחיר סביר (אני לא הייתי משלם יותר מ 16-17 על אחת במצב טוב) זו יכולה להיות מציאה אבל קח בחשבון שגם אם כן, עדיין מדובר ברכב מתיישן ויכולות להיות הוצאות לא צפויות שאולי יהיו גם לא זולות כל-כך.

  • אהבתי 1

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
בתאריך 19.7.2021 בשעה 09:08, yonisi כתב:

לגבי הדגם של 2008 (ז"א הישן יותר) - מנוע 3.8 מיושן (2 שסתומים לצילינדר) והספק\מומנט יחסית נמוכים לנפח. גיר 4 הילוכים גם כן מיושן שיכול ללכת לו מידי פעם סולנואיד לחץ שמן שצריך לתקן (אפשר לנסוע ככה אבל לאט לאט הגיר יישחק וייהרס). מצד שני חוץ מזה המכלולים הנ"ל די אמינים והרכבים יחסית שמורים טוב ממה שאני מכיר, ז"א יותר ממה שהיית מצפה מרכב ממוצע בגיל הזה. קח בחשבון צריכת דלק בעיר סביב ה 1/6.

 

אם אתה מוצא רכב שמור במחיר סביר (אני לא הייתי משלם יותר מ 16-17 על אחת במצב טוב) זו יכולה להיות מציאה אבל קח בחשבון שגם אם כן, עדיין מדובר ברכב מתיישן ויכולות להיות הוצאות לא צפויות שאולי יהיו גם לא זולות כל-כך.

תודה,

אני רואה שהשוק מוצף בדגמים האלו, השאלה האם זאת הרפתקאה מסוכנת מידי להכנס אליה בתור רכב שני שרוב הנסיעות הן בעיר ?

או לא ?

הטיפולים שלו הם יקרים יחסית ?

 

פורסם (נערך)

החזקתי אימפלה 2005 במשך 10.5 שנים ובשנתיים+ האחרונות היא עשתה נסועה מכובדת של ממוצע 25K שנתי, ואפילו נגיד שדי קרעתי אותה (הייתי לוחץ בלי חשבון כשהיה בא לי) והיא עם מערכת גז והרכב היום עדיין נוסע (מכרתי לפני 3 חודשים ב 4K) וסה"כ היא סחבה די טוב במשך השנים. המכלולים העיקריים פשוטים יחסית וחוץ מהסולנואיד בגיר שעשוי ללכת והתיקון שלו לא זול, לא מכיר בעיות רציניות אחרות. המנוע 3.8 קצת שונה משלי 3.4 היה אבל טכנולוגיה דומה.

 

טיפולים לא יקרים אלא אם אתה הולך למורשה ושם המחירים דמיוניים. חלקים לטיפול רגיל לאימפלה שלי (שמן פילטר שמן ופילטר אויר) עולים סביב ה 220-250 ש"ח. גם דברים יותר רציניים כמו פלאגים שמן גיר ופילטר גיר שמחליפים פעם בהרבה זמן, לא כאלה יקרים. חוץ מזה שאם יש לך גישה והתמצאות בלהזמין חלפים מחו"ל אפשר להזמין כמעט הכל בזול (לדוגמא קיצונית הזמנתי פעם נאבה לגלגל קדמי ב 250 ש"ח כולל משלוח בגלל כבל ABS שנקרע, בארץ אותה נאבה עולה 600).

 

מצד שני קח בחשבון שעדיין מדובר ברכב "גדול" שהיה פעם שווה הרבה, אז יש דברים שתמיד יישארו יקרים, למשל צמיגים, יש גם כל מיני מערכות וחיישנים שיכולים ללכת, ז"א שבאופן כללי זה לא יהיה זול כמו משפחתית יפנית אבל גם לא כמו רכב יוקרה, איפשהו באמצע.

עריכה אחרונה על ידי yonisi
  • אהבתי 1

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

×
×
  • תוכן חדש...