Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב שני בעל 6-7 מקומות עד 20000 ש"ח


tulik
שימו לב! השרשור הזה בן 1042 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה חסר למיצובישי גרנדיס? נחשב לאמין מאוד, מרווח ביחס לקטגוריה ואפשר למצוא ישנים בפחות מ-20. צריכת דלק גבוהה אבל לא משהו חריג ביחס לרכבים דומים.

גם מאזדה MPV לדעתי בתקציב, מבחינת אמינות נראה לי שעדיף גרנדיס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הMPV יקרה לאחזקה (שים לב לרגישות של מנועי ה2.5 ליטר שנוטים לשבוק מידי פעם), המיצובישי בסכום הזה תמצא נבלות עם 280K ק"מ וצפונה),

הקארנס אכן אמינה אבל צפופה מאוד במושב האחורי, שוב בסכומים האלו אני מחזיר אותך ללוגאן שמגלה אמינות טובה ואחזקה סבירה (אני מניח שמעבר ל20K שאתה רוצה להוציא על הרכב אין לך עוד עשיריה פלוס לתיקונים, ואם זה נכון תתרחק מה5008).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, טרט כתב:

אתה לא ברור

ברומסטר וייטי יש 5  מושבים

ורכב 6 מושבים זה נדיר ובתקציב שלך זה יהיה מאוד ישן 

ובלאי גדול

בוקר טוב 

התכוונתי שרציתי לחפש רכב גדול יחסית שנתונים 2010 ומעלה והתלהבתי ממכוניות עם 6-7 מקומות כמו שציינתי אבל שהבנתי שהן נורא בעיתיות אז התחלתי לרדת מזה וללכת לכיוון הסקודות שגם שם הבנתי שי בעיות עם ה DSG.

או שגם יכול להיות שזה עניין של מזל ועל איזה רכב אתה נופל ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר למצוא גרנדיס במצב טוב, זה רכב אמין מאוד ש-200 ק"מ זה לא הרבה בשבילו בפרט כשזה רכב שני שלא אמור לצבור בלאי גבוה. לי זה נראה כמו הבחירה הטובה ביותר עבור פות"ש. גם הלוגאן בסדר אבל המיצובישי נוחה ומפנקת לאין ערוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאזדה 5 לא רעה בכלל אבל אחרי 240K ק"מ (שוב בערך) מתחילות כל מיני תקלות שמעתי על לא מעט מנועים ששבקו, ובעיות כאלו ואחרות,
גרנדיס עם 200K ק"מ במצב טוב לא נמכרת ב 20K אלא יותר לכיוון ה30K...
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכננתי לפרסם נושא חדש באותו נושא ואז ראיתי את השרשור הזה. אני מקווה שמישהו יתייחס אליי😊

מחפש להחליף לאשתי את הרכב. צריכה 7 מקומות. רכב שישמש כרכב שני בבית ובתקופות של חופש אז לנסיעות משותפות. כרגע עושה בשנה בין 6000 ל7000 ק"מ בשנה. ניסיתי לגשת למגרשים לבדוק טרייד על היונדאי I30 שלי (2013) ומה שמציעים שם זה רק C4/זאפירה/אורלנדו במשפחת המיניוואן(בתוספת 60,000 ש"ח) או איקס טרייל/אאוטלנדר בגרסת הגיפים( בתוספת 90,000 ש"ח ). 

ועכשיו להתלבטות:

האם להשקיע כל כך הרבה לרכב שבקושי נוסע או לחפש מה שהבחור שפתח את השרשור מחפש.

לא הייתי רוצה שאשתי תתקשר באיזה בוקר שהאוטו נתקע כך שלא מתלהב מרכב ישן מדי. סיטרואן מפחיד מאוד. זאפירה לא הצלחתי להבין אם היא טובה או לא. באורלנדו שמעתי על המון החלפות מנועים, טורבו וגירים. לא מחפש הרפתקאות.

אם מישהו יכול לתרום מנסיונו אשמח לחוות דעת. 

 

בו בטח ליבי ונעזרתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ב-20 אלף אי אפשר למצוא רכב שיגיע בלי רשימת בעיות.

 

באיזור ה-40 אלף כבר ניתן למצוא דברים מעניינים.

 

לדעתי סיטרואן C4 פיקאסו עם 7 מקומות החל ממודל 2014 עם המנוע 165 כ"ס בגירסת Exclusive היא מציאה אמיתית. 

 

זה רכב די אמין עם מלא צעצועים כולל בקרת סטיה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית שזה חלום.

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, edward כתב:

דעתי סיטרואן C4 פיקאסו עם 7 מקומות החל ממודל 2014 עם המנוע 165 כ"ס בגירסת Exclusive היא מציאה אמיתית. 

 

זה רכב די אמין עם מלא צעצועים כולל בקרת סטיה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית שזה חלום.

פגשתי מישו שאמר לי "לא הייתי מספיק חכם להקשיב לאלה שאמרו לי לא לגעת בסיטרואן" (יש לו אחת 2017 לדעתי)

בו בטח ליבי ונעזרתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, hijo כתב:

פגשתי מישו שאמר לי "לא הייתי מספיק חכם להקשיב לאלה שאמרו לי לא לגעת בסיטרואן" (יש לו אחת 2017 לדעתי)

זה מאוד מאוד תלוי במודל ובשנה הספציפית עם שילוב הגיר והמנוע הספציפיים. זה לא בהכרח קשור למותג.

 

בגלל זה הייתי מאוד מאוד ספציפי בהמלצה. המנוע 165 כ"ס והגיר אמין של טויוטה.

 

יש רכבים של מותגים יפניים שלא הייתי נוגע בהם עם מקל כי גם שם יש דגמים בעייתיים.

עריכה אחרונה על ידי edward

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר של טויוטה- פחות, אבל כן של אייסין היפנית. אמינות מושלמת אין שם, אבל זה לא שהרכב על גרר כל חודשיים. כן יש בלאי יחסית יותר גבוה, שמצריך אחזקה יותר קפדנית וקצת יותר יקרה.  גם לשכן שלי יש מאזדה 5 שנת 2007 אפס תקלות שעשתה אצלו גיר, ועוד יישור קו ב 7000 ש"ח. כל רכב עם 200 אלף ק"מ הולך לאזור הבלאי ורק רכבים מאוד ספציפיים שתוחזקו בקפידה וננהגו בעדינות יאריכו ימים.

ב2013 לחפש קארנס שמורה. לא זול אבל מחזיר את השקל, זה לא 2007 ויש 3 מושבים בשורה 2 כמו שצריך, מיזוג אחורה וצ'ימיגג.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1042 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...