Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכל חברי הפורום ,כרגע מחובר אצלי לרכב מגבר של jbl gto מגושר לסאב ,החלטתי לחבר מגבר נוסף,שירשרתי את ה 12 וולט ,אדמה ,והרימוט למגבר הנוסף וחיברתי 2 רמקולים ו2 טוויטרים,ה-pre out של ה-hu הוא 4 וולט ,מה שקורה הוא שבכל פעם שאני מגביה את הווליום ,המגבר השני מתנתק (הנורית חיווי הופכת מירוק לאדום) ניסיתי להוריד את ה-gain אבל הבעיה תמיד חוזרת ,המגבר השני תמיד מתנתק וחוזר לפעול

בינתיים חיברתי את הרמקולים האחוריים ל-hu .

המגבר הבעייתי מחובר כרגע רק לטויטרים ובתור צרכני זרם נמוכים הם לא גורמים למגבר להתנתק

הבעיה היא רק כשאני מחבר למגבר הנוסף רמקולים אחוריים .

(ד"א המגבר השני הוא פרוסאונד 900 וואט mosfet, לא לגחך,זה עדיף מכלום )

מה יכולה להיות הבעיה לדעתכם?

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

עובי הכבל - נמדד בGAUGE.

 

 

ככל שהכבל יותר עבה כך הוא מסוגל להעביר יותר זרם ולעמוד בהספקים גבוהים יותר.

 

מצד שני - תיאורטית - אם הכבל לא היה מספיק עבה הוא היה אמור להשרף.

תבדוק אם הוא מתחמם עד כדי כוויה כשאתה מגביה את הווליום.

אם לא אז זאת לא הבעיה כנראה.

פורסם

ממש ממש לא, הכבל לא יתחמם עד כדי כוויה רק בגלל מפל מתח של מגבר פשוט נוסף שמריץ בסך הכל רמקולים.

 

בכל אופן, הבחור ציין שגם כשהגיין נמוך, התופעה חוזרת על עצמה - משמע.. זה לא קשור לצריכת החשמל.

אני יכול לנחש שזה קשור ישירות למגבר, ולא להתקנה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תראו הבנייה היא כזאת

 

3 rca יוצאים מה-hU כל יציאה 4v

2 זוגות rca הולכים למגבר 4 ערוצים (2 טויטרים, 2 רמקולים )

1 מונו למגבר של הסאב

 

מהמגבר של הסאב משורשרים חוטי מתח אספקה דקים יחסית למגבר 4 ערוצים (הבעייתי)

 

כשאני מרים את הווליום מה-hu המגבר 4 ערוצים מתנתק למקוטעין

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

כמה דקים החוטים שמגיעים למגבר המדובר ?

יש לך מולטימטר במקרה?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תמדוד את הקוטר של נחושת שלהם, סרגל למשל ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

קודם כל ,תודה על העזרה שלכם

היום ניגשתי לפתרון הבעיה ,הצטיידתי בחוטי נחושת בעובי של 1.5 מ"מ

הבעיה נפתרה ,אין ניתוקים ,כל המגברים פועלים יפה מאוד

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

×
×
  • תוכן חדש...