Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ללא טסט


MikMan
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שואל בשביל חבר (אני בחיים לא היתי מגיע למצב הזה אבל אחרים כניראה כן).

לרכב ניגמר הטסט ב נובמבר 2020 רק היום שמו לב (נסעו עם הרכב כרגיל) .

מה עושים? משלמים טסט באתר והולכים למכון לעשות טסט או שיש נוהל אחר?

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

כל עוד לא עברה שנה מאז הטסט הקודם - אפשרי.

 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, zvit כתב:

כל עוד לא עברה שנה מאז הטסט הקודם - אפשרי.

 

ולהתפלל שלא יתפוס אותך שוטר כי נסיעה עם רישיון רכב שאינו בתוקף מעל 6 חודשים משמעותה זימון לבית משפט לתעבורה.

ז"א- אם הטסט פג בתאריך 11/1 או לפניו,אם תיתפס זה זימון לבית משפט.

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לשלם את האגרה וללכת לעשות טסט.

בלי הפחדות מיותרות. פשוט לא לנסוע לשום מקום חוץ מלטסט.

 

הסיכוי שדווקא מחר יתפוס אותו שוטר הוא אפסי

.

פורסם

לא מכסה.

גם כאן, זה סיכון/סיכוי לתאונה דווקא מחר.

אני הייתי נוסע רגיל (אולי קצת יותר רגוע) למכון הטסטים הקרוב.

 

כדאי לבדוק שיש ביטוח חובה בתוקף.

חובה בשביל הטסט

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

.

פורסם (נערך)

היה לי מקרה כזה לפני שנתיים בערך.

משום מה לא הגיע אלי טופס האגרה בדואר ולא זכרתי שנגמר לי הטסט, נסעתי ככה 4 חודש עד ששמתי לב,

באוטו הרגע נסעתי לסופר פארם לשלם את האגרה ולמכון, אצלי לפחות הכל עבר חלק.

שים לב שתכלס אסור לך לנסוע ברכב בלי טסט בתוקף.
במחשבה אחורה אולי הייתי מנסה להשיג אישור או אולי גרר של חברת הביטוח? לא יודע אם יספקו לך אבל שווה לבדוק.

בהצלחה,

רועי.

עריכה אחרונה על ידי Roy142
פורסם

סע היום לטסט ושלם אגרה באינטרנט לפני.
אין מכוניות על הכביש וגם אין משטרה. זה דווקא יום מצויין לטסט. במיוחד בדרום.



פורסם

דווקא באיזורים עויינים פחות הייתי ממליץ.

יש סיכוי גבוה יותר שיצטרך את הביטוח בגלל התפרעות או משהו דומה.

 

 

 

.

פורסם
לפני 6 שעות, BRAVO_SX כתב:

שתצליח לתפוס את משרד התחבוררה בנושא אישור זמני יקח עוד חצי שנה

 

זה בדואר ישראל.

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

החוק היבש בנידון מצריך אותך להביא את הרכב עם גרר לטסט, או לחילופין להנפיק אישור טסט זמני ממשרד הרישוי. ובניגוד למה שאמר M H אי אפשר להנפיק את זה בדואר ישראל, רק במשרד הרישוי ובתיאום פגישה מראש, מה שיגרום לך לחכות כשבועיים לתור...

האופציות שלך זה או להביא את הרכב עם גרר, או לנסוע עם הרכב ככה לטסט ותתפלל שלא יתפוס אותך שוטר, כאז אתה תיהיה בבעיה לא פשוטה...

הכי טוב זה שתשלם את הטסט ובאותו יום תיסע ישירות למכון, כך שגם אם יתפוס אותך שוטר ח"ו תוכל להגיד לו שאתה בדרך לטסט והרכב הזה לא היה בשימוש כבר חצי שנה לכן לא עשית טסט ובלה בלה בלה, אבל לפחות תיהיה עם אישור ששילמת את האגרה.

וכמובן שהביטוח לא תופס אם אין טסט בתוקף.

בנוסף, למרות שאני מאמין שאתה כבר יודע את זה, הטסט יהיה בתוקף רק עד נובמבר 2021, ולא שנה מלאה מעכשיו.

בהצלחה.

  • מעניין 1

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם

סליחה לכל החכמים:

מנין הקביעה כי לרכב שנגמר טסט הביטוח לא בתוקף?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...