Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי חדש - סיטרואן ספייסטורר או פיג׳ו 2008?


BenBatsir
שימו לב! השרשור הזה בן 1173 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ה2008 גם אופה,אין ספק שמי שמחפש רכב מהסגמנט הזה,ה2008 לגמרי בטופ,הוא רכב מושקע ומרגישים ורואים את זה מכל כיוון,זה הרבה יותר מרק עיצוב יפייפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני שעה, ronrcz כתב:

ה2008 גם אופה,אין ספק שמי שמחפש רכב מהסגמנט הזה,ה2008 לגמרי בטופ,הוא רכב מושקע ומרגישים ורואים את זה מכל כיוון,זה הרבה יותר מרק עיצוב יפייפה.

 

ממש לא הרבה יותר מעיצוב, ועיצוב זה לא סתם. אסתטיקה זה חשוב, אבל הרכב לא נוסע יותר או יותר שימושי מקומפקטית, כמו, למשל, גולף.

 

למעשה, בהשוואה לגולף דור 7 (הדור הקודם), הגולף לא סובלת מנגיעות של פלסטיק זול או פאולים ארגונומיים, כמו ניהול הקרוז קונטרול בידית נפרדת מפלסטיק זול, שההגה מסתיר אותה. בכל הקשור לביצועים, נוחות נסיעה, מרווח פנים... פחות או יותר באותה ליגה. לא שזה רע, הגולף רכב מצויין, אבל ה-2008 מובחנת בעיקר בסטייל. מבחינת שימושיות, היא קומפקטית, קצת יותר גבוהה.

 

אם הייתי צריך לשנע שני ילדים, זה בכלל נו בריינר. ה-2008 לא מספיק יפה כדי לא להעדיף על פניה מיניוואן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, BenBatsir כתב:

אין הרבה שכל? למה ככה?

לשתיהן מערכות בטיחות באותה רמה - לא זכור לי שהסיטרואן יודעת לפתור אינטגרל משולש.

מסכים לגבי כל השאר.

כבר ענו גדולים ממני, אבל רק קצת פרפראות לקישוט, בספייסטורר די בולט שישבו וחשבו, איך אנחנו מסדרים את האוטו ככה שיהיה הכי מתאים למשפחה עם ילדים, אפילו למראה נוספת בשביל להציץ על הילדים מאחור הגיעו, שלא להזכיר פתחי מיזוג בקורות האמצע וכל שאר התופינים שהוזכרו. 2008 אפילו לא מציגה פתחי מיזוג מאחור ובכלל עושה רושם שמי שעיצב אותה היה רווק/ה שמחפש/ת סטוץ בעוד הסיטרואן נהגתה על ידי בעל משפחה שכבר התייאש מלמצוא משהו נורמלי, אחרי כל הוורסו ( דוגמה מייצגת ) שהציעו את הבערך הזה שלא באמת מספק את הסחורה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Falou,

 

תשווה שני רכבים מאותו סגמנט שמתחרים זה בזה,אתה משווה רכבים משני סגמנטים שונים,מעבר לכך,גולף עם הרמת אבזור של ה2008 יעלה הרבה יותר.

 

לגולף יש את הפאולים שלה,אתה לוחץ גז ואחרי שכבר יוצא לך המיץ אז היא מתחילה רק להגיב,תנסה לעשות רוורס בעלייה עם הגיר הזה,הגיר של הפיגו חלק,מגיב במיידיות ,ויש לו עוד הילוך,שלא לדבר על ה"אמינות" של הDSG  לעומת התיבות של אייסין,לכל רכב יתרונות משלו,וגם ל2008 יתרונות על הגולף.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, ronrcz כתב:

Falou,

 

תשווה שני רכבים מאותו סגמנט שמתחרים זה בזה,אתה משווה רכבים משני סגמנטים שונים,מעבר לכך,גולף עם הרמת אבזור של ה2008 יעלה הרבה יותר.

 

 

למה אני צריך להשוות רכבים לפי הסגמנטציה שקבעה מחלקת השיווק של איזה יצרן, רק כי להם למתג האצ' גבוהה עם הכינוי המפגר של "רכב פנאי"?!

2008 זו האצ' בגודל של גולף, עם הנוחות בכניסה/יציאה של קצת יותר גובה, והחיסרון בהתנהגות הכביש של קצת יותר גובה. זהו. חוצמיזה, יש להן את אותה רמת שימושיות, ביצועים ואבזור באותו תקציב.

הן לגמרי מוצר חליפי, שמשרת אותה מטרה.

 

לפני 4 דקות, ronrcz כתב:

Falou,

לגולף יש את הפאולים שלה,אתה לוחץ גז ואחרי שכבר יוצא לך המיץ אז היא מתחילה רק להגיב,תנסה לעשות רוורס בעלייה עם הגיר הזה,הגיר של הפיגו חלק,מגיב במיידיות ,ויש לו עוד הילוך,שלא לדבר על ה"אמינות" של הDSG  לעומת התיבות של אייסין,לכל רכב יתרונות משלו,וגם ל2008 יתרונות על הגולף.

 

הגולף מגיבה מעולה, יותר זריז מה-2008, קצת פחות חלקה בהעברות ההילוך. הרבה יותר עדיפה לתפעול ידני, עם מצב ספורט שמיש ויעיל. אין לי יותר מדי מצבים של רוורס בעלייה, אבל גם בזה לא היתה לי בעיה.

לא מצאתי שום יתרון מהותי של ה-2008 על הגולף, להוציא מסך מולטימדיה גבוה, שזה, בניגוד למה שכתבתי קודם, יתרון ארגונומי מהותי. אבל המסך עצמו קטן יותר.

מצד אחד, שאפו לפיז'ו שהצליחו, פחות או יותר, ליישר קו עם גולף, ויחידת ההנעה המעולה שלה. מצד שני... הבשורה היחידה של הרכב זה, נו... העיצוב.

 

בכל מקרה, זה מחזיר אותנו לנקודה העיקרית, ה-2008 מוכרת עיצוב ואסתטיקה. אם יש לך שני ילדים, ספייסטורר זה הרבה ה-רבה יותר מתאים ושימושי.

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, falou כתב:

 

ממש לא הרבה יותר מעיצוב, ועיצוב זה לא סתם. אסתטיקה זה חשוב, אבל הרכב לא נוסע יותר או יותר שימושי מקומפקטית, כמו, למשל, גולף.

 

למעשה, בהשוואה לגולף דור 7 (הדור הקודם), הגולף לא סובלת מנגיעות של פלסטיק זול או פאולים ארגונומיים, כמו ניהול הקרוז קונטרול בידית נפרדת מפלסטיק זול, שההגה מסתיר אותה. בכל הקשור לביצועים, נוחות נסיעה, מרווח פנים... פחות או יותר באותה ליגה. לא שזה רע, הגולף רכב מצויין, אבל ה-2008 מובחנת בעיקר בסטייל. מבחינת שימושיות, היא קומפקטית, קצת יותר גבוהה.

 

אם הייתי צריך לשנע שני ילדים, זה בכלל נו בריינר. ה-2008 לא מספיק יפה כדי לא להעדיף על פניה מיניוואן.

 

לפני 14 דקות, falou כתב:

 

למה אני צריך להשוות רכבים לפי הסגמנטציה שקבעה מחלקת השיווק של איזה יצרן, רק כי להם למתג האצ' גבוהה עם הכינוי המפגר של "רכב פנאי"?!

2008 זו האצ' בגודל של גולף, עם הנוחות בכניסה/יציאה של קצת יותר גובה, והחיסרון בהתנהגות הכביש של קצת יותר גובה. זהו. חוצמיזה, יש להן את אותה רמת שימושיות, ביצועים ואבזור באותו תקציב.

הן לגמרי מוצר חליפי, שמשרת אותה מטרה.

 

 

הגולף מגיבה מעולה, יותר זריז מה-2008, קצת פחות חלקה בהעברות ההילוך. הרבה יותר עדיפה לתפעול ידני, עם מצב ספורט שמיש ויעיל. אין לי יותר מדי מצבים של רוורס בעלייה, אבל גם בזה לא היתה לי בעיה.

לא מצאתי שום יתרון מהותי של ה-2008 על הגולף, להוציא מסך מולטימדיה גבוה, שזה, בניגוד למה שכתבתי קודם, יתרון ארגונומי מהותי. אבל המסך עצמו קטן יותר.

מצד אחד, שאפו לפיז'ו שהצליחו, פחות או יותר, ליישר קו עם גולף, ויחידת ההנעה המעולה שלה. מצד שני... הבשורה היחידה של הרכב זה, נו... העיצוב.

 

בכל מקרה, זה מחזיר אותנו לנקודה העיקרית, ה-2008 מוכרת עיצוב ואסתטיקה. אם יש לך שני ילדים, ספייסטורר זה הרבה ה-רבה יותר מתאים ושימושי.

אם אתה חושב שלא צריך להשוות לפי סגמנטים אפשר להשוות ב.מ.וו סדרה 5 לגולף,זה ברור שלכל רכב יש את העלות שלו בין השאר בגלל סכום ההשקעה ברכב,איכות החומרים,בידוד,הנדסה,וכו.

לגולף,כמו לכל הרכבים של היצרן שמשתמשים בגיר הזה ביציאה מהמקום, השהייה ,מאד מעצבנת חייבים לציין,ההבדלי ביצועים בין שני הרכבים קטנים מאד למרות המנוע הגדול יותר של הגולף {לא נכון במקרה של ה2008 1.2 עם מנוע 155 כ"ס}.

חוץ ממסך מולטימדיה משופר באמת שאין שום יתרון לגולף,לא נוחות,לא התנהגות.

לי,הגולף מרגיש רכב זקן ואפרורי,הפיגו חי ומודרני.

לגבי המשפט האחרון אנחנו נסכים,כרכב משפחתי הסיטרואן משובח בהרבה גם מה2008 וגם מהגולף.

 

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 49 דקות, ronrcz כתב:

 

אם אתה חושב שלא צריך להשוות לפי סגמנטים אפשר להשוות ב.מ.וו סדרה 5 לגולף,זה ברור שלכל רכב יש את העלות שלו בין השאר בגלל סכום ההשקעה ברכב,איכות החומרים,בידוד,הנדסה,וכו.

 

 

אם לא שמת לב לטיעון שלי, אני חוזר עליו:

יש להן את אותה רמת שימושיות, ביצועים ואבזור באותו תקציב.

 

ל-BMW סדרה 5 אין את אותם ביצועים ושימושיות, והיא לא בתקציב.

הסיגמנט של "פנאי" הוא חלופי לחלוטין לסיגמנט של מיניוואן וקומפקטיות.  הדבר היחיד שהסיגמנט הזה מביא לשולחן זה עיצוב. פוזה. סה טו.

 

אז בו, אם יש לך טיעון ענייני, אני אשמח לשמוע אותו. גולף ו-2008, עושות את אותו הדבר, באותה רמת שימושיות, לאותו תקציב. ההבדל היחידי שהתצורה הגבוהה של ה-2008 זה שיותר קל להכניס/להוציא ילדים מכסא בטיחות. חוצמיזה, אותה רמת אבזור ושימושיות.

 

לפני 49 דקות, ronrcz כתב:

 

לגולף,כמו לכל הרכבים של היצרן שמשתמשים בגיר הזה ביציאה מהמקום, השהייה ,מאד מעצבנת חייבים לציין,ההבדלי ביצועים בין שני הרכבים קטנים מאד למרות המנוע הגדול יותר של הגולף {לא נכון במקרה של ה2008 1.2 עם מנוע 155 כ"ס}.

חוץ ממסך מולטימדיה משופר באמת שאין שום יתרון לגולף,לא נוחות,לא התנהגות.

לי,הגולף מרגיש רכב זקן ואפרורי,הפיגו חי ומודרני.

לגבי המשפט האחרון אנחנו נסכים,כרכב משפחתי הסיטרואן משובח בהרבה גם מה2008 וגם מהגולף.

 

 

אין שום השהייה בגולף יותר מרכבים אחרים או יותר מה-2008. אם יש, זה לא קשור לגיר, זה קשור ל-ESP. לראיה, נתוני התאוצה. יש לי עשרות אלפי ק"מ על DSG מכל הסוגים. האמירה הזו היא בולשיט שהתקבע, משום מה, ואין בינו ובין המציאות כלום ושומדבר.

 

אני מדבר על הגולף דור 7 עם מנוע 125 כ"ס, לא 150.

 

מסך הגולף הוא לא משופר, הוא דווקא בן 4. הוא פשוט יותר טוב.

 

לגולף אין יתרון נוחות והתנהגות, אף אחד מהרכבים הללו לא נוח במיוחד. הניסיון שלי הוא עם 2008 ליסינג, עם חישוקי 16". לגירסה הגבוהה יותר (לחלוטין כדאי, אם כבר משקיעים ברכב פוזה) חישוקי 17", שזה חסרון בנוחות (אבל יפה).

 

לגבי הרגשות שלך והאפרוריות מול החיות המודרנית, אני מתעסק ברכבים, לא בשירה. ה-2008 יפה. הגולף סתמית. אבל אתה חוזר על מה שאני אומר, שה-2008 מוכרת עיצוב. זהו. בעוד הגולף מצליחה להתחמק מכל פאול מהותי, ל-2008 יוצא קצת טמטום צרפתי מפה ומשם. לא נורא.

 

אם לבחור בין השתיים, אז בטח ב-2008. היא יפה, בפנים ובחוץ. אז למה לא...

אם אתה זוג עם ילד אחד ואין עוד אחד בקרוב, 2008 זה סבבה. היא יפה, אז למה לא...

אבל אם שני ילדים, ספייסטורר. חד משמעית.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב, לא ציינתי, אבל לא מדובר בתינוקות אלא בילדים בגילאים 4 ו 6.

גם ה C3 עשתה עבודה לא רעה איתם.

ה 2008 מרווחת אף יותר, אך כמובן שאין להשוות לספייסטורר.

נראה לי שזה בעיקר יהיה ללכת עם הלב (2008) או השכל (ספייסטורר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, BenBatsir כתב:

אין הרבה שכל? למה ככה?

לשתיהן מערכות בטיחות באותה רמה - לא זכור לי שהסיטרואן יודעת לפתור אינטגרל משולש.

מסכים לגבי כל השאר.

נראה לי שכוונת המשורר במילה "שכל" - היא הגיון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגילאים האלו כבר אין מושבי בטיחות ענקיים, והילדים מטפסים לבד לאוטו.

עדיין איכות החיים בספסל אחורי עם שטח שמשות גדול ומושב באמצע, שמשרת גם כשולחן, כמו בספייסטורר, יותר טובה, שלא לדבר על פתחי האיוורור...

 

כמובן שזה משנה יותר אם אתם משפחה שעושה טיולים כל שבת ותופרת קילומטראז'ים או רק כאלו שמסתובבים בטווחים קצרים. וזה לא שה-2008 מעניקה איזו חווית נהיגה מיוחדת. יש בעיני משהו מאוד נעים בלשבת בקוקפיט מואר עם שטח שמשות גדול (כמו שיש גם בקקטוס). אבל ה-2008 היא עדיין, נו, כמו שאמרתי. יפה.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, BenBatsir כתב:

דרך אגב, לא ציינתי, אבל לא מדובר בתינוקות אלא בילדים בגילאים 4 ו 6.

גם ה C3 עשתה עבודה לא רעה איתם.

ה 2008 מרווחת אף יותר, אך כמובן שאין להשוות לספייסטורר.

נראה לי שזה בעיקר יהיה ללכת עם הלב (2008) או השכל (ספייסטורר).

על איזה דגמים ורמות גימור אתה שואל? 

בהחירון היבואן הספייסטורר עולה הרבה יותר מה 2008.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, markb205 כתב:

על איזה דגמים ורמות גימור אתה שואל? 

בהחירון היבואן הספייסטורר עולה הרבה יותר מה 2008.

2008 פרימיום עולה 138 והספייסטורר בערך 144

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, אלי55 כתב:

היצור של הדגם הזה (ספייסטורר 5 מושבים) הופסק לפני כמה חודשים, איזה גרסאות יש במלאי ?

דיזל או בנזין ?

לא יודע מאיפה הנתון הזה - בכל מקרה הנה:

https://www.citroen.co.il/vehicle/spacetourer/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1173 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...