Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

יש לי כמה שאלות כלליות על תהליך קניית רכב

מכיוון שרכב אחרון שלי קניתי לפני 10 שנים במגרש ב 35000
ואז שילמתי הכל במזומן וזהו.

היום אני מחפש רכב ב 60-70K
במגרשים אין בעיה לשלם עם אשראי או צ'ק פרטי במקום :הם שומרים לי רכב כמה ימים ואז באה לקחת.

אבל דווקא ראיתי כמה רכבים טובים מפרטי ואני שואל איך מקובל לסגור עסקה :
משלם הכל רק מזומן ?
 צ'ק בנקאי ? (זה לוקח כמה ימים),
 צ'ק פרטי ? (לא כולם מסכימים),
כרטיס אשראי לאדם פרטי ? (לא יודע איך),
עברה בנקאית ? (גם לוקח יום או יומיים).

 

 ואיפה יהיה רכב כמה ימים האלה ?

 

לכתוב זיכרון דברים ?
האם מוכר יכול להשתמש ברכב כמה ימים האלה בין תשלום ועברת בעלות ?
איזה ביטחון יש לי בתור קונה מול מוכר בימים שבין תשלום ועברת בעלות ?

 

תודה

פורסם

1.בקנייה מפרטי התשלום בצק בנקאי או העברת זהב של כל הסכום,אלא אם נתת למוכר מקדמה כלשהי שאותה מקזזים.

העברת זהב-בדוק האם אתה יכול גם לבצע דרך אפליקציה של הבנק-סלולרית או אינטרנטית.

2.זכרון דברים כדאי מאוד לעשות-יש כז  מוכן חפש ברשת.

3.אישית,לא הייתי משלם על רכב לפני שהייתי מקבל אותו אולי למעט מקדמה סמלית.

מעבר לזה,ברור שיש סיכון אפילו קטן שהרכב יעבור חלילה תאונה בטווח הזמן הזה ואז זו בעיה.

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לגבי תשלום

1) צק בנקאי

2) העברת זה״ב

כרטיס אשראי וצק פרטי הם לא אמצעי תשלום שאפשר לשלם איתם בעסקה פרטית.

צ׳ק פרטי כן, אבל אני לא מכיר מוכר שיסכים לקבל אחד כזה.

שני  צורות התשלום האלו ממש לא לוקחות כמה ימים והם מיידיות.

אני אישית אוהב לשלם בצ׳ק בנקאי לאחר שבוצעה העברת הבעלות.

 

זכרון דברים מומלץ לרשום, זה גם ״ישמור״ לך את הרכב במידה ואתה מעוניין עד להשלמת העסקה.

 

כל הזמן שלא בוצעה העברת בעלות הרכב ישאר אצל המוכר.

לא יהיה זמן שבו הוא יהיה אצלך, וגם אם המוכר יסכים תסרב. 

 

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, roy007 כתב:

אני אישית אוהב לשלם בצ׳ק בנקאי לאחר שבוצעה העברת הבעלות.

 

לפני 37 דקות, colauti 9 כתב:

אישית, לא הייתי משלם על רכב לפני שהייתי מקבל אותו אולי למעט מקדמה סמלית.

 

תשלום הוא אחרי עברת בעלות ??
 

עריכה אחרונה על ידי Galat
פורסם (נערך)

בעיקרון, שמבחינתי עביר בעלות ,מראה לו לפני כן את הצ'ק הבנקאי,שהוצאתי מהבנק בכיס שלי ולאחר העברת בעלות יקבל את הצ'ק בלי בעיה.

הסיכון של לתת צ'ק ושבעלות לא תעבור קיים אם לא עלית על שעבוד/משכון /עיקול/לא בוצע ריקול ( במקרה כזה  נתקלתי עם חבר ברכישת רכב משלו לפני כחודש וזה היה לא נעים אבל נתפס בזמן) אז הלך הכסף ולך תריב עם המוכר.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...