Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעדיף שלא

אחרי הכל זה בגז

אני לא רוצה להגזים ב 3 מגברים

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

אני היתי מחפש רוקפורד 801X שמוצהר 100 רמס ל 4 יצאות (ולפי דעתי הוא נותן יותר)

יש לי באוטו קומפוננט FNQ של רוקפורד וסתם לשם השוואה חיברתי מגברים של חברים

שמענו אותו על הלוגיק בגישור (היה סביר חלש בהרבה ממה ששמעו ב801 ) שמענו בJBL המפורסם מהדיוטי שמעו בסדר וגם ניסינו את רוקפורד 8004 אותו נתונים כמו ל 801 רק המגבר מעוצב יותר יפה דגם חדש . ולסיכום ה קומפוננט נשמעו הכי טוב על 801 (מגבר חייתי ביותר מומלץ מאוד!!!!!)

פורסם

ה 801X בלי שום קשר אני מעוניין להביא אותו

 

מישהו יודע מחיר שאפשר להביא אותו ?

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

דיי קשה להשיג את הדגמים הישנים כבר (לפני שנה שנתיים) כי לכולם כבר יש את החדשים

אני מאמין שיש חנויות שנשאר להם מהמלאי את המגבר הזה..תחפש טוב..

ואם לא, תראה כמה יצא לך לקנות אותו מאיביי אם יש או אתרים של מערכות בחו"ל

פורסם

אני הבאתי אותו ב 1900 שקל משומש (כמה ימים)ממתקין פה באזור

אני לא חושב שיש אותו בחנויות ה 8004 החליף אותו.תחפש אצל כל מני מתקינים כי לפעמים הם עושים טריידים או שנשאר להם סחורה.

פורסם
אני היתי מחפש רוקפורד 801X שמוצהר 100 רמס ל 4 יצאות (ולפי דעתי הוא נותן יותר)

יש לי באוטו קומפוננט FNQ של רוקפורד וסתם לשם השוואה חיברתי מגברים של חברים

שמענו אותו על הלוגיק בגישור (היה סביר חלש בהרבה ממה ששמעו ב801 ) שמענו בJBL המפורסם מהדיוטי שמעו בסדר וגם ניסינו את רוקפורד 8004 אותו נתונים כמו ל 801 רק המגבר מעוצב יותר יפה דגם חדש . ולסיכום ה קומפוננט נשמעו הכי טוב על 801 (מגבר חייתי ביותר מומלץ מאוד!!!!!)

אתה קצת מטעה אנשים, מפני שאי אפשר לבצע את ההשוואות המדוברות ללא הציוד המתאים.

(אלה אם כן אתה רוצה לפרט איך הכיול של ההגברות התבצע)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...