Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן לקחתי הונדה סיוויק 2011 שאני מעוניין לקנות לבדיקה לפני קניה, רשום כמעט על הכל לא תקין רציתי לדעת אם כסתח או שיש אמת בדברים

הרכב עם 205,000 קילומטראז יש לצייןspacer.png

עריכה אחרונה על ידי Nir1029
פורסם

אני חושב שזו אחת ההונדות המוזנחות שיצא לי לראות בזמן האחרון.

כמה חשבת לשלם על הדבר הזה ?

הסיוויק נחשבת לרכב מאוד אמין, כדי להגיע למצב שבו הדוח בדיקה נראה ככה צריך ממש להזניח את האוטו לאורך תקופה ארוכה, לא בטוח שהייתי נכנס לבור הזה. תכנס לאוטו סנטר, בטוח שימצאו לך סיוויק אחרת במצב הרבה יותר טוב.

 

פורסם (נערך)
לפני 26 דקות, Roycohen1979 כתב:

אני חושב שזו אחת ההונדות המוזנחות שיצא לי לראות בזמן האחרון.

כמה חשבת לשלם על הדבר הזה ?

הסיוויק נחשבת לרכב מאוד אמין, כדי להגיע למצב שבו הדוח בדיקה נראה ככה צריך ממש להזניח את האוטו לאורך תקופה ארוכה, לא בטוח שהייתי נכנס לבור הזה. תכנס לאוטו סנטר, בטוח שימצאו לך סיוויק אחרת במצב הרבה יותר טוב.

 

 אשמח לפירוט מה מוזנח, 23,000 ₪

עריכה אחרונה על ידי Nir1029
פורסם

יש לך את הבדיקה ביד, לפי הטופס חוץ מהצמיגים הכל.

כנראה הבעלים סידר, החליף משהו רק שלא הייתה לו ברירה.

תבקש קבלות על טיפולים/ תיקונים שבוצעו.

אם באמת תיקח את הרכב, אז ברוך הבא לפורום הטכני אתה תבקר פה הרבה.

פורסם
לפני 10 דקות, trademark כתב:

יש לך את הבדיקה ביד, לפי הטופס חוץ מהצמיגים הכל.

כנראה הבעלים סידר, החליף משהו רק שלא הייתה לו ברירה.

תבקש קבלות על טיפולים/ תיקונים שבוצעו.

אם באמת תיקח את הרכב, אז ברוך הבא לפורום הטכני אתה תבקר פה הרבה.

השאלה אם המכון עם יד קלה על ההדק כשהוא מסמן לא תקין, ופשוט רוצה להימנע מלקיחת אחריות , הבנתי שזה קורה הרבה

פורסם

יש כסת״חים קבועים בבדיקות האלו, משפטים כמו רעשים מגלגלות מנוע, כסתח על בלמים קלאצים וגיר, תמיד מבקשים להסיר גלגלים לבדיקת בלמים, תמיד יגידו לבדוק צריכת שמן במאמץ וכדומה...

כשרושמים שחיקה כזו לצמיגים יחד עם כיוון פרונט זה אומר שיש לעשות כיוון פרונט, תוסיף לזה כלכך הרבה הערות על חופשים במשולשים וגומיות במערכת היגוי זה לא כסת״ח, זה דבר שנראה גם בעין בלתי מקצועית.

יש פה הרבה סעיפים שהם לא כסתח אלא דברים שיש לתקן, את המערכת היגוי והחופשים במשולשים לדוגמא תצטרך לתקן כבר לפני הטסט הקרוב וזה יעלה לך בין מאות לאלפי שקלים, אם השחיקה הא-סימטרית בצמיגים חמורה גם היא תפסול אותך בטסט.

פנסים ראשיים לא תקינים זה משפט שלא אומר הרבה, אפשר לפתור את זה בפוליש בעלות של 200 שקל ויכול להיות שהם לא תקינים מסיבה אחרת, אבל אם הם עכורים גם הם יפסלו אותך במבחן הרישוי.

במילים אחרות נראה שיש פה רכב שעבר תחזוקת שבר לאורך תקופה ארוכה שבה תוקן רק מה שהיו חייבים צורך תנועה של האוטו.

פורסם

הם מחמירים כן, אבל בסעיף הראשון יש הרבה בעיות כמו חלודה, לחץ לא זהה בצילינדרים, רעש משסתומים.. רק זה אמור להדליק נורה אדומה שהמנוע שחוק ולא מטופל פלוס חופשים במתלים. נעזוב רגע את הקטע של כל התיקונים בפח וקילופי צבע.

מבין שמבאס לשלם על בדיקה ולא לקחת את הרכב אבל מזל שעשית וראית שהרכב במצב לא משהו בלשון המעטה.

בבדיקה ביד 2 יש מלא הונדות מהשנתונים האלה ובאותו מחיר.

ממליץ להכנס למוסך עם הרכב ולקבל הצעת מחיר לתיקון כל הליקויים ברכב ולהפחית ממחיר הקניה.

פורסם
לפני 16 דקות, Roycohen1979 כתב:

יש כסת״חים קבועים בבדיקות האלו, משפטים כמו רעשים מגלגלות מנוע, כסתח על בלמים קלאצים וגיר, תמיד מבקשים להסיר גלגלים לבדיקת בלמים, תמיד יגידו לבדוק צריכת שמן במאמץ וכדומה...

כשרושמים שחיקה כזו לצמיגים יחד עם כיוון פרונט זה אומר שיש לעשות כיוון פרונט, תוסיף לזה כלכך הרבה הערות על חופשים במשולשים וגומיות במערכת היגוי זה לא כסת״ח, זה דבר שנראה גם בעין בלתי מקצועית.

יש פה הרבה סעיפים שהם לא כסתח אלא דברים שיש לתקן, את המערכת היגוי והחופשים במשולשים לדוגמא תצטרך לתקן כבר לפני הטסט הקרוב וזה יעלה לך בין מאות לאלפי שקלים, אם השחיקה הא-סימטרית בצמיגים חמורה גם היא תפסול אותך בטסט.

פנסים ראשיים לא תקינים זה משפט שלא אומר הרבה, אפשר לפתור את זה בפוליש בעלות של 200 שקל ויכול להיות שהם לא תקינים מסיבה אחרת, אבל אם הם עכורים גם הם יפסלו אותך במבחן הרישוי.

במילים אחרות נראה שיש פה רכב שעבר תחזוקת שבר לאורך תקופה ארוכה שבה תוקן רק מה שהיו חייבים צורך תנועה של האוטו.

אין בעיה לתקן אז לתקן, השאלה אם יש פה בעיה שאמורה לפסול אותי מלקנות, כי להוריד מהמחיר בשביל לתקן את המתלים, וכיוון פרונט זה לא בעיה

פורסם
לפני 5 דקות, ABSULUTT כתב:

זה רכב בן 10 בדיקה לא תהיה טובה אבל יש יותר מידי בלאי. הרכב היה ליסינג השכרה?


 

ליסינג פרטי ואז יד פרטית וזהו

פורסם

מה להגדרתך נחשב משהו שימנע ממך לקנות ?

לשלם 23 שזה פחות או יותר מחירון על רכב שצריך בקלות 3000 שקל יישור קו זה החלטה שלך.

רשום שם הבדלים בקומפרסיה בין הצילינדרים זה ככול הנראה אומר שהרכב צריך רינגים שזה אומר פתיחת מנוע, אם זאת סיבה לא לקנות זאת החלטה שלך.

אם תקרא בין השורות בכל התגובות מעלי תראה שאין פה אף אחד מכל בעלי המקצוע/ בעלי הניסיון פה שלא מנסה בעדינות להוריד אותך מהאוטו הזה אז אני אהיה בוטה יותר- אישית לא הייתי נוגע ברכב הזה בלי קשר לכמות ההנחה שאקבל עליו מתחת למחירון, בסופו של דבר אתה קונה אוטו שיסע, שתוכל לסמוך עליו שיגיע מנקודב א׳ לנקודה ב׳ בלי לעלות על גרר בדרך ובלי להכנס למוסך ולהשאיר שם 4 ספרות פעם אחר פעם...

המלצה שלי תחפש רכב אחר נקי יותר מטופל יותר וטוב יותר.

×
×
  • תוכן חדש...