Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לימוד גיר DGS7 DQ200


Creedex
שימו לב! השרשור הזה בן 1272 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ראיתי ביוטיוב ובפייסבוק סרטונים על לימוד גיר dsg7, לא הבנתי מה זה אומר לימוד גיר.

אשמח אם מישהו יסביר לי?

יש ברושתי סיאט איביזה 2019

 

תודה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מדבר על הסרטון הנ"ל אז הוא משתמש ב-Basic Settings קבוצה 060, שזה Transmission Tolerances (Synch. Point. Measurement) לפי האתר של Ross-Tech.

אין לי מושג מה זה אומר, אבל זה בוודאות לא "לימוד גיר". זה חלק מסט של פונקציות שקשורות ל"לימוד" הגיר, אבל זה תהליך שצריך להיות מבוצע לרכב שאינו תקין.

הפעולות האלו מבצעות כל מיני אדפטציות למודול המחשב בגיר ומאפסות נתונים. מכיוון שהרכב שלך חדש, לא הייתי מתעסק עם זה.

 

 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד
הקדמה קצרה(נכתב לגבי אופן ביצוע קליברציה בגיר DCT450 )
המצמד, הוא רכיב מתכלה, עם הזמן, המצמד מאבד מכמות החומר שעליו(כמו רפידה של בלמים), ולכן למצמד יש יותר מהלך לעבור, המחשב מבצע מדידה ומפצה על איבוד החומר מה שעיתים יוצר חבטות /מעבר הילוכים לא חלק.
לימוד גיר מבוצע כאשר הרכב מונע ועומד במקום, המחשב מבצע קליברציה לגיר בכל ההילוכים, לאחר מכן, הגיר מבצע העברות חלקות לחלוטין.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה אם שווה לשים על רכב שנת 2019?
בס"ד
בשימוש רגיל, התופעה תקרה רק לאחר כמה שנים טובות ובטח לא לאחר שנה.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אם הרכב תקין עדיף לא להתעסק עם תיבת ההילוכים.
בס"ד
מדובר כאשר הגיר עובד פיקס, הקליברציה מבוצעת, רק כאשר מרגישים העברות לא חלקות או חבטות.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד
כמובן שלא, כל עוד הגיר באחריות, נצל אותה עד הסוף, לאחר מכן, היבואן יתחיל לדרוש כסף, כאן כבר תוכל לבצע זאת בבית.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד
את כיול הגיר אצלי, אני מבצע באמצעות OBD איכותי עם אפליקציית פורסקן בחנייה בבניין.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1272 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...