Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי בעיה בנעילה המרכזית, בלחיצה על השלט ננעלת רק הדלת של הנהג, ובנעילה עם מפתח של דלת הנהג רק הדלת נהג ננעלת, שאר הדלתות לא מגיבות.

אני חי עם הבעיה כבר מספר שנים כי לפני כמה שנים החלפתי את הבקר הראשי של החלונות בדלת נהג, לא עשיתי כל איפוס ואני חושש שהוא מקור הבעיה.

המלצות לבדיקות שאני יכול לבצע כדי לבדוק מהיכן מתחילה הבעיה?

 

כל עזרה תתקבל בברכה, תודה מראש.

פורסם (נערך)

רק עכשיו התמקדתי בכך שזה החל לקרות אחרי החלפת בקר

האם הבקר הוא באמת זה שמתאים לרכב?

אתה החלפת בעצמך? שמת לב שכל החיווט מחובר ותקין?

יכול מאוד להיות שהשלט הוא בהתקנה מקומית ו'התעלקו' על חוטים מסויימים ומשהו התנתק בדרך.

בעיקרון גם אצלי 3 דלתות כבר לא עובדות. וזה אחרי שכל ה4 שבקו חיים, פשוט את המנוע בדלת הנהג החלפתי.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם
Just now, EliC25 כתב:

רק עכשיו התמקדתי בכך שזה החל לקרות אחרי החלפת בקר

האם הבקר הוא באמת זה שמתאים לרכב?

אתה החלפת בעצמך? שמת לב שכל החיווט מחובר ותקין?

יכול מאוד להיות שהשלט הוא בהתקנה מקומית ו'התעלקו' על חוטים מסויימים ומשהו התנתק בדרך.

בעיקרון גם אצלי 3 דלתות כבר לא עובדות. וזה אחרי שכל ה4 שבקו חיים, פשוט את המנוע בדלת הנהג החלפתי.

1. הבקר מתאים כי קניתי לפי מספר החלק שהחלפתי

2. החלפתי לבד

3. החיווט מחובר ולא רופף

השלט הוא של יונדאי אבל מאוד יכול להיות שזה התקנה מקומית. חשבתי אולי על בדיקה חשמלית למנועים האחרים לוודא שהם עובדים ואז לחפש איפה הנתק.

פורסם

נשמע שיש לך ידע, תן 12 וולט ישיר מהמצבר לאחד המנועים ותראה אם הוא נפתח.

×
×
  • תוכן חדש...